Menkkojen mukaan rv 8+0 ja tunnen liikkeitä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplamamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuplamamma

Vieras
Toinen raskaus kyseessä (esikoinen täyttää parin viikon päästä vuoden).

Rv 8+0 menkkojen mukaan ja oon ollut tuntevinani jo liikkeitä! Semmoisia muljahteluja kohdussa. Onko edes mahdollista tässä vaiheessa vielä tuntea liikkeitä?? Ihmetyttää. Esikosta tunsin liikkeitä joskus rv 15 aikoihin.

Aika aikasin...Mutta mä tunsin supisteluja viikolta 10 lähtien.Kohtu tuntuikin kun meni kovaksi.Ne oli siis vaarattomia,kohtu supistelee koko raskauden,siis noita kovettumisjuttuja.

Oon ekasta tuntenut 16 viikolla,
tokasta 14 (kaksoset)
kolmas 14 viikolla
ja neljäs raskaus 16 viikolla (istukka etuseinämässä)

Onko mahdollista, että raskaus olisikin j pidemmällä? Jos tullut valemenkat kerran tai kahdesti niin voisitkin olla jo rv 12+0 tai 16+0?

Itse tunsin vauvan liikkeet toisella kertaa rv 13.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Erotan kyllä suoliston toiminnat, ilmavaivat yms. eikä nää oo niitä. Ihan liikkeiltä tuntuu. En ymmärrä.

Et ymmärrä mitä ne on, mut tiedät ettei ne mitenkään voi olla ruuansulatuskanavaan liittyviä?

Okei.

Sanoisin että psykosomaattisia oireita, muistelet edellistä raskautta josta pääasiallisena fyysisenä muistikuvana liikkeet, ja nyt kun tiedät olevas taas raskaana niin sun pää keksii taas tuntomuisitin avulla liikkeitä.

Mulla tehtiin hätäsektio ja suolisto meni ihan jumiin (siis suunnittelemattoman leikkauksen takia). Samalta se tuntui kuin vauvan liikkeet. Jos olet oikeesti rv 8+0, et voi tuntea liikkeitä, se alkio on siellä niin pieni. Tietysti jos on ollut valemenkkoja jne. ja oletkin pidemmällä raskaudessa kuin kuvittelet on eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Erotan kyllä suoliston toiminnat, ilmavaivat yms. eikä nää oo niitä. Ihan liikkeiltä tuntuu. En ymmärrä.

Et ymmärrä mitä ne on, mut tiedät ettei ne mitenkään voi olla ruuansulatuskanavaan liittyviä?

Okei.

Sanoisin että psykosomaattisia oireita, muistelet edellistä raskautta josta pääasiallisena fyysisenä muistikuvana liikkeet, ja nyt kun tiedät olevas taas raskaana niin sun pää keksii taas tuntomuisitin avulla liikkeitä.

En kai mä nyt mielessäni niitä muljahduksia aikaansaa, tahdonvoimalla :laugh: Oon aika varma, että ovat liikkeitä, joita tunnen, mutta ihmetyttää, että näin aikaisin jo tuntuvat. Kävikin mielessä, että jos tosiaan olenkin vähän pidemmällä raskautta jo... Ultrassa en oo vielä käynyt kun se on ens kuun alussa. Sittenhän sen näkee!

Yhteistyössä