K
Kolmas.
Vieras
Minua vaivaa avomiehini menneisyys. Olemme olleet jo jonkin aikaa yhdessä, mutta silti mieltäni painaa tämä asia; Miehellä on ennen minua ollut kaksi hyvin vakavaa suhdetta ja molempien ex-naistensa kanssa hän on edelleen miltei parhaat kaverit. Minua aika-ajoin kaivertaa hänen suhteensa niihin naisiin. Tunnen itseni täysin mitättömäksi näiden naisten rinnalla, vihaan heitä, vaikken hyvin tunnekkaan. Tunnen olevani vasta kolmos sijalla mieheni elämässä, edelle menevät nuo naiset. Minun on vaikea ajatella tulevaisuutta miheni kanssa, sillä hän elää vielä niin vahvasti menneisyydessään. Jotenkin tuntuu että ei hän voi antaa minulle niin paljon rakkautta kuin tarvitsen, koska nämä kaksi entistä ovat myös aina myös osan hänen sydämestään.
Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta ei siitä mitään ole tullut. Mies vain sanoo suhteiden olevan ohitse ja he ovat ystäviä, sen uskonkin, mutta kun tuntuu että nämä ""ystävät"" ovat minua tärkeämpiä.
Sanokaa olenko täysin hullu ja vain typerän mustasukkainen ja että onko jutussani perää, saanko miheni sydäntä koskaan täysin omakseni?
Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta ei siitä mitään ole tullut. Mies vain sanoo suhteiden olevan ohitse ja he ovat ystäviä, sen uskonkin, mutta kun tuntuu että nämä ""ystävät"" ovat minua tärkeämpiä.
Sanokaa olenko täysin hullu ja vain typerän mustasukkainen ja että onko jutussani perää, saanko miheni sydäntä koskaan täysin omakseni?