Menohop

  • Viestiketjun aloittaja Hopoti hop
  • Ensimmäinen viesti
Tuulia
Olin keväällä seminaarissa, jossa kerrottiin Menohopin kehittelystä sekä siitä saaduista tuloksista. Vaikutti lupaavalta. Omia kokemuksia ei ole, mutta ystävättäreni sekä hänen sisarensa saivat nopean ja tehokkaan avun hikoiluunsa k.o tuotteesta.
 
Ilta Valo
Vaihdevuosi-otsikon alla on toinenkin keskustelu aiheesta nimellä Kuumia aaltoja. Katso sieltä Menohopista. Minun hikoiluni loppuivat kuin seinään neljän viikon käytön jälkeen.
 
Hopotihop itse
Heippa taas! Vajaa kuukausi sitten kyselin kokemuksia ja nyt voin itse kirjoittaa kokemuksesta, olen syönyt hoppia nyt kuukauden päivät ja täytyy sanoa muinaista pepsodent-mainosta mukaillen: ei hikoiluta yhtään! Olen ottanut yhden tabletin päivässä ja taannoin vaivanneet kuumotukset ja öisin esiintyneet hikoilupuuskat ovat poissa. Pakkauksessa luvattiin että neljässä viikossa vaikuttaa ja itse aloin huomaamaan vaikutuksen kolmen viikon käytön jälkeen, hikoilut oli lievempiä ja tulivat harvempaan. Taitaa tätä joku muukin käyttää koska asun keskisuuressa kaupungissa ja omasta luontaistuotekaupastani tuote oli loppu jokunen aika sitten, nyt kun kävin niin sain viimeisen paketin.
 
Maru
Olen syönyt yli kuukauden Menohoppia, mutta ei vaikutusta, en tiedä sitten vaikutttaako se, kun lopetin hormoonikorvaushoidon yht'äkkiä ja oireet ovat sitten sen mukaiset, mutta katsotaan nyt alkaako helpottaa... kamalaa on, tekisi mieli tarttua taas hormoonipillereihin.
 
Hopoti hop
Heippa, täällä taas alkuperäinen Hopoti kirjoittelee. Nyt on kulunut 3 kk Hopista ja perveleen kuumotukset ovat taas tulleet, tosin lievempinä, mutta yöllä heräilen kun aalto tulee, en ole litimärkä hiestä mutta hiukan hikoiluttaa kuitenkin. Samoin päivällä tulee samanlaisia hikoilukohtauksia. Ovat kyllälievempiä kun ennen Hopin käyttöä mutta lievästi olen pettynyt että näin kävi ... Syön vielä ainakin kuluvan pakkauksen loppuun mutta mitähän sitä sitten seuraavaksi keksisi ....
 
hoppista
Nukahtamiseen, hermostollisiin vaivoihin, rauhattomuuteen pitäisi sitten myös vaikuttaa jos kerran sisältää humalauutetta. Kiitos aplle tiedoista. Ehkäpä kokeilen minäkin jahka päästää oikeisiin vaivoihin. Ei vielä ole mitään vaivaksi asti. Soijatuotteilla olen nyt lähtenyt ennaltaehkäisemään.
 
Helinä
Hei, käytin Menohoppia koko paketin, mutta minulle ei ollut siitä mitään hyötyä. Olo on yhtä sumua edelleen. Kuumat aallot eivät ole pahinta vaan olematon yöuni. En muista koska olisin nukkunut neljää tuntia yhtämenoa. Heräilen ja valvon, seksi ei kiinnosta, ukko jo hakeutuu antavammille markkinoille ja sekin rassaa yöunia.
Ystävättäreni taas tuntuu saavan siitä avun. Hänen suosituksestaan kokeilin.
 
Vesimies
Kokeile vielä Menofem-nimistä rohdosvalmistetta, yksi tab aamulla ja toinen illalla. Muista että vaikutus alkaa vasta parin kolmen viikon käytön jälkeen. Itse olen saanut tästä apua kuumiin aaltoihin ja hikoiluun. Tämä tuote oli sopivampi kuin Menohop. Pyrin myös ulkoilemaan muutaman kerran viikossa ja siitä on apua unen laatuun.
 
hilima
rasiallisesta ""hoppia"" olen saanut pahimpaan hätään apua. kuumia aaltoja on selvästi vähemmän ja olen saanut nukuttua kokonaisia yöunia välillä heräämättä, että jotakin siitä on ollut apua.
 
halut meni
kun aloinkäyttämään menohoppia noin 2kk sitten niin pikkuhiljaa alkoi seksihalut hiipumaan ja loppuivat kokonaan samoin myös siskollani ja kun 3 viikkoa sitten lopetin niiden käytön niin himot ja halut ovat palautuneet joten täytyy kokeilla menofemia...onko kellään muulla käyny menohopin käyttäjällä näin?
 
netistä
Saat tilattua sitä esim netistä sivuilta www.hyvinvoinnin.fi sieltä klikkaat luontaistuotteet sieltä naisten hyvinvointi hinta 22.95 e, siellä on paljon muitakin naisten hyvinvoinnin tuotteita.
 
kokeilija 54 v
Aluksi auttoi kuumiin aaltoihin ja uneen, mutta nyt kun toinen paketti on kohta lopussa on oireet taas palanneet, voikohan tuotteen vaihtaa Menofemiin ihan suoraan vai pitäisikö pitää väliä. Onko kellään kokemuksia ?
 
helle
Onko teillä hyvät kanssaellit kokemuksia Menohopista?

Juu kyllä minulla on auttanut kovasti. olen jo muutaman vuoden käyttänyt ja hyväksi sekä toimivaksi todennut. Otan joka 3. päivä strongia ja sitten taas 1-2 pilleriä miedompaa. Annostusta kannattaa kokeilla itsellen sopivaksi. tällä hetkellä minulla siis toimii näin hyvin ja yöhikoilu on loppunut kuten muutkin ikävät tuntemukset.
 
Viimeksi muokattu:
jkj25
Apua Pms/Vaihdevuosi oireisiin, Menohop, Easylady, Menowell ja muut tehokkaat valmisteet.

http://www.luontaispiste.palvelee.fi




Juu kyllä minulla on auttanut kovasti. olen jo muutaman vuoden käyttänyt ja hyväksi sekä toimivaksi todennut. Otan joka 3. päivä strongia ja sitten taas 1-2 pilleriä miedompaa. Annostusta kannattaa kokeilla itsellen sopivaksi. tällä hetkellä minulla siis toimii näin hyvin ja yöhikoilu on loppunut kuten muutkin ikävät tuntemukset.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä