Menohop

  • Viestiketjun aloittaja Hopoti hop
  • Ensimmäinen viesti
M-L
Olen syönyt yli kuukauden Menohoppia, mutta ei vaikutusta, en tiedä sitten vaikutttaako se, kun lopetin hormoonikorvaushoidon yht'äkkiä ja oireet ovat sitten sen mukaiset, mutta katsotaan nyt alkaako helpottaa... kamalaa on, tekisi mieli tarttua taas hormoonipillereihin.

Hei!

Minulla on ihan sama tilanne. Lopetin hormonit 3,5 viikkoa sitten ja aloitin seuraavana päivänä Menohop strongin. Vielä ei ole vaikuttanut yhtään. Hikoilun lisäksi olen viikon verran tuntenut pientä yökötystä kurkunpäässä, enkä ole voinut juoda kahvia muutamaan päivään. Olisikohan Menohopin sivuvaikutus?
 
Viimeksi muokattu:
pumpulipuikko
Juu kyllä minulla on auttanut kovasti. olen jo muutaman vuoden käyttänyt ja hyväksi sekä toimivaksi todennut. Otan joka 3. päivä strongia ja sitten taas 1-2 pilleriä miedompaa. Annostusta kannattaa kokeilla itsellen sopivaksi. tällä hetkellä minulla siis toimii näin hyvin ja yöhikoilu on loppunut kuten muutkin ikävät tuntemukset.

Minullakin menee nyt jo viikko MenoStrongia. Olen huomannut, että kyllä siitä on apua. MenoHopista en muista, oliko apua. Olin välillä pitkään ilman mitään ja kärsin oireista. Muutenkin taitavat nyt jo vähän helpottaa viiden kituvuoden jälkeen. Minulla loppui vuoto n. viisi vuotta sitten ollessani viisikymppinen. Kamalampaa olotilaa en voi keksiä. Mutta pelkäsin hormoonihoidosta mahdollista tulppaa ja pakko oli kestää. Ja miehenikin. Onneksi olin määräaikaisissa töissä, joten oli mahdollista huilia osan aikaa. Yöt olivat mitä olivat. Minulle alkoivat sydämen lisälyönnit sakenemaan kaikkein ikävimpinä oireina. Nyt jo kolme vuotta. Toivon, että pääsen niistä kun elimistö rauhoittuu. Mutta tosiaan näihin laimeampiin jälkirippeisiin auttaa MenoStrong. Yksi tabletti päivässä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mulla alkoi kuumat aallot 50+kolmeviikkoa.Hikoilin kuin sieni
Ja tuli kuumia aaltoja pitkin päivää .ostin Menowell tuotetta
Ja jos oikein muistan viikon päästä häipyi kaikki kuumotus
Silti heräilin öisin ja tunsin masennusta.Saatoin olla muutaman viikon käyttämättä eikä kuumia aaltoja ja kun alkoivat aloitin taas käyttää ja aallot hävis.Tuote loppui ja kaupassa oli tarjolla vain tätä Meno hop strong no nyt oon ottanut 6 tablettia ja aaltoja tulee vielä mutta oikeesti auttaa mulla masennukseen
Sillä mä oon aina ollut iloinen ja positiivinen ja iloinnut kaikesta
Mutta nää vaihdevuodet on tehnyt kaikesta niin tasapaksua.
Ja tänään oon just sellainen kun mun luonne on tulin töistä pitkä päivä ja silti tuntuu mukavalta.Ihan itsekkin ihmettelin mistä johtuu kunnes yhdistin tän Meno hop luontaistuotteen
No jännityksellä odotellaan että auttaako myös kuumiin aaltoihin sekä katkenneisiin yöuniin
 

Yhteistyössä