Mercilon pillereitä raskauden jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riisikippo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riisikippo

Vieras
Synnytyksen jälkeen kokeilin cerazette minipillereitä, mutta ne eivät sopineet minulle ja minulla oli jatkuvaa läpivuotoa. Lopetin niiden käytön.
Kuukautiset tulivat säännöllisesti kestivät noin 7 päivää ja nyt imetyksenkin lopetettuani siirryin jo aikaisemmin ennen raskautta käyttämääni mercilon pillereihin.
Aloitin niiden käytön ensimmäisenä vuotopäivänä ohjeen mukaan. Kuukautiset ovat kestäneet nyt 9 päivää.
Onkohan kenelläkään kokemuksia tästä? siis onkohan ihan normaalia että on yhtäkkiä näin pitkät menkat, kun aina ovat olleet säännölliset sen 7 päivää? Johtuisko ihan pillereistä?
Kuinka pitkään tätä nyt pitäisi ihmetellä? Kummalista!

Mulla kävi samalla tavalla...kolmen viikon vuodon jälkeen menin lääkäriin ja sain jotain pillereitä jotka lopetti vuodon...sen jälkeen menkat olleet ihan normaalit...

Saitteks jotain muita pillereitä cerazetten tilalle?

Mulla on nyt 10. päivä vuotoa ja aamulla lekuri sanoi, että jos ei viikossa nyt lopu, niin uusi soitto sitten. Pikkasen kyllästyttää....

Alkuperäinen kirjoittaja paalina:
Mulla kävi samalla tavalla...kolmen viikon vuodon jälkeen menin lääkäriin ja sain jotain pillereitä jotka lopetti vuodon...sen jälkeen menkat olleet ihan normaalit...

Saitko siis jonkun yhden pillerin vain ja jatkoitko mercilonilla? Vai vaihdoitko koko pillerimerkkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Saitteks jotain muita pillereitä cerazetten tilalle?

Mulla on nyt 10. päivä vuotoa ja aamulla lekuri sanoi, että jos ei viikossa nyt lopu, niin uusi soitto sitten. Pikkasen kyllästyttää....

Mulle ei annettu muita pillereitä tilalle. Lääkäri totesi vaan että kärsit vuodosta niin kauan kuin imetät. Siksi lopetin pillerit ja ehkäisyssä käyettiin kortsua loppu aika. Niin oli parempi, sillä meillä muutenkaan mennä koskaan punaisia päin..

Mulla taas ei tuu mennkkoja ollenkaan.

Synnytyksen jälkeen mulla oli Cerazettet ihan ok suunnilleen niin kauan kun imetyksen loputtua kropassa oli vielä niitä maitohormooneja. Sit meni kierto aivan sekasin ja oli just tiputtelua ja menkat kahden viikon välein jne.
Vaihdoin Melianeen ja ne oli ok ehkä puol vuotta ja sitten alko tipputtelua tulla niilläkin. Lääkäri meinas et pitää kokeilla enemmän hormoonia sisältäviä pillereitä eli Mercilonia. Nekin oli ok ekat kolme kuukautta ja sitten oli yhdet tosi niukat menkat ja seuraavia ei sitten tulllukaan, testasin ja en oo raskaana ja paketissa lukee et jos kahdet jää pois niin yhteyttä lääkäriin. Nyt sit odotan niitä seuraavia menkkoja, saa nähdä tuleeko niitä.

Yhteistyössä