Merkeistä - esim Ticket tuo Heaven

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kuula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kuula"

Vieras
En paljon perusta merkeistä ja ostan lapsille lähinnä vain mukavia, hyviä ja toimivia vaatteita. Joskus esikoisen toiveesta jotain urheilumerkkiä, kun ovat niin mahtavia - kuulemma...

Olen pohtinut noiden muutamien merkkien tenhoa - mikä niissä mahtaa vetää. Onko se ehkä se korkea hinta? Jos Ticketit olisivat selvästi halvempia, niin kiinnostaisivatko ne niinkään? Ticketin ilmehän ainakin kuvissa on hiukan halpisvaatteen oloinen eli saumoja vähän, hihansuissa vain ohuet nauhakanavat jne.

Opiskeluaikoina (graafinen suunnittelu) todettiin markkinoinnin luennoilla, että on paljon tuotteita, joissa edullinen hinta voi käydä kohtalokkaaksi - ei mene kaupaksi.

Ja ei - en halua tästä ticket paska ja reima paska ja se ja se huippu -ketjua... Lähinnä pohdintaa siitä, millä pesusteilla yleensä ottaen lastenvaatteiden suosikkimerkit syntyvät.

Mä ostan (ulko)vaatteet lähinnä sen mukaan, että ne kestää toivon mukaan hyvänä vielä seuraavalla tai jopa kolmannellakin käyttäjällä. Esim. T2H:n monissa ulkovaatteissa on kestävä kangas. Ja kaikki T2H:n vaatteet ostan outletista tai alelaarista. Hintaa jää vähemmän kuin esim, Lindexin vedenpitäville ulkovaatteille ja jälleenmyyntiarvo on korkeampi kuin hinta millä itse vaatteen ostin.

Viimeksi muokattu:
Toki hinta yhditettyinä tiettyihin ominaisuuksiin luo vaikutelman että kyseessä on hyvä ulkoiluvaate. Jos samoja ominaisuuksia mainostetaan vaatteella jonka hinta on yli puolet halvempi, voi siinä herätä kysymys että mahtaako jossain joku kuitenkin mättää.

Itse olen ostanut noita laadukkaampia ulkoiluvaatteita, mutta harvoin täyteen hintaan. En ole merkkiuskollinen, vaan etsin sellaisista merkeistä ja vaatteista mitkä ominaisuuksiltaan tuntuvat hyviltä ne versiot mitkä miellyttävät silmää ja mitkä saa sopivasta tarjouksesta.

Nyt esikoisen kohdalla kyllä halusin ehdottomasti sen ticketin, lähinnä siitä syystä että hänellä tuo kulutus on suurta ja esim pyörätuolissa ollessa yrittää jatkuvasti hangata hihoja pyöriin, tällä hetkellä ei kävele joten lumettomassa maassa konttaaminen yms raahustaminen syö vaatetta.

Yhteistyössä