N
Nökö
Vieras
Illan päälle vaan aloin tällaisia pohtia.. Mikä siis on merkonomin ja tradenomin ero? Entä lähihoitajan ja sosionomin ero? Siis käytännön työelämässä? Varsinkin tuo merkonomin ja tradenomin ero mua mietityttää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päiväkodissa:Sosionomi tienaa paremmin, eikä vaihda vaippoja. Siinä erot!
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Lähihoitaja tekee varmaan enemmän käytännön hoitotyötä, sosionomi voi käsittääkseni olla esim. kelassa töissä tms.
Alkuperäinen kirjoittaja päiväkodissa:Sosionomi tienaa paremmin, eikä vaihda vaippoja. Siinä erot!
Alkuperäinen kirjoittaja Nökö:Niin, tiedän että tradenomi ja sosionomi ovat ammattikorkeakoulututkintoja. Mut kun mä tiedän hirveän monta merkonomia, jotka tekevät ihan samankaltaisia sihteerintöitä kuin pari mun tradenomiystävää. Ja sama juttu lähihoitaja/sosionomi-jutussa.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:tällä hetkellä teen jopa esimiehen sijaisuuksia ja ajatella pelkillä merkonomin papruilla :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja anni:siis onks ne perhetyöntekijät jotka kulkee perheissä istuksimassa sohvila ja juomassa kahvia niin sosionomeja? mimmonen koulutus tommoseen kahvinjuontiin on?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:merkonomin ja tradenomin ero on tällä hetkellä työtilanne. Nyt merkonomi työllistyy paljon paremmin kuin tradenomi. Tradenomeja on koulutettu ihan liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja odyssey:Alkuperäinen kirjoittaja päiväkodissa:Sosionomi tienaa paremmin, eikä vaihda vaippoja. Siinä erot!
Kyllä meillä ainakin sosionomit vaihtavat vaippoja ihan samalla tavalla kuin muukin henkilökunta,
Alkuperäinen kirjoittaja mona:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:merkonomin ja tradenomin ero on tällä hetkellä työtilanne. Nyt merkonomi työllistyy paljon paremmin kuin tradenomi. Tradenomeja on koulutettu ihan liikaa.
No eiköhän tradenomi sais sen merkomin paikan jos suostuu samaan palkkaan, että näin..