mesekamut hakuses!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angels-Lonely
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Angels-Lonely

Vieras
B) J[/b]juups Löytyyks äidittömälle 27vuotiaalle mesekamuja tätä kautta???Olen mukava ja huumorintajuinen,ja asun mieheni kans etelä-pohjanmaalla.

=) toivon mukaan löytyisi =) mesekamuja kun ei ole koskaan liikaa,ja kaipaan meseeni juttuseuraa :laugh: ettei yksin ittensä kans tarvi höpistä :'(

miun ossuni voi lisätä jokainen joka on vailla mesekamua ja se osote on tässä:Mistyway_Angels@hotmail.com ja jotka vähäänkään tuntee samoin kuin minä että niitä mesekamuja kun ei ole koskaan liikaa niin tervetuloa höpisemään kanssani meseen kaikista asioista maan ja taivaan väliltä.=)

:D :D :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2005 klo 00:25 Angels-Lonely kirjoitti:
B) J[/b]juups Löytyyks äidittömälle 27vuotiaalle mesekamuja tätä kautta???Olen mukava ja huumorintajuinen,ja asun mieheni kans etelä-pohjanmaalla.

=) toivon mukaan löytyisi =) mesekamuja kun ei ole koskaan liikaa,ja kaipaan meseeni juttuseuraa ettei yksin ittensä kans tarvi höpistä :'(

miun ossuni voi lisätä jokainen joka on vailla mesekamua ja se osote on tässä:Mistyway_Angels@hotmail.com ja jotka vähäänkään tuntee samoin kuin minä että niitä mesekamuja kun ei ole koskaan liikaa niin tervetuloa höpisemään kanssani meseen kaikista asioista maan ja taivaan väliltä.=)

:D :D :D :D

Lisään sut mun meselistaan, toivottavasti osutaan myös samaan aikaan koneelle, mulla on n. kuukauden ikäinen tyttö, joten yleensä olen aamuisin tai iltaisin, päivisin satunniasesti... Mutta eiköhän sinne samaankin aikaan osuta... Ja mesekamuja ei koskaan ole liikaa....

mun meseosoite on: m.hannukainen@hotmail.com

:) :) :)

Yhteistyössä