Mesestä kysyttävää, osaisko joku auttaa!

Kiroileva siili

Aktiivinen jäsen
05.03.2007
2 763
1
36
Mulla oli vanhassa koneessa ihan joku perusmese, pari vuotta sitten ladattu. Nyt on eri kone, jossa mese oli ennen ihan normaali mutta nyt se on muuttunu ihan ihmeelliseks, kun en oo käyttäny pitkään aikaan.
Eli siinä ei näy keskustelussa ihmisten kuvat enää, eikä itseasiassa mun oma kuvakaan, enkä saa sitä mistään laitettua siihen. Keskustelun taustaa ei saa vaihdettua jne.
En tajua ite tästä mitään ja mietin nyt et on windows ite päivittäny sen vai miks se on muuttunu? Ja saako jostain netistä ladattua sen vanhan mallin? Ja jos saa, niin pitääkö mun kaikki mesekaverit hyväksyä uusiks? Ja siis windows live messenger se on edelleen nimeltään, niinkun ennenkin. Tää ei tajua :headwall: |O |O |O

Mutta mistä tiedän ettei just tää oo joku uusin versio jos windows on se itekseen päivitelly tms.??! Tää on niin paska, et haluan siitä eroon hetimiten!!
Jos joku nyt kertois jonkun järkevän mesen version, niin löydän sen kyllä ja osaan ladatakin :xmas:

b020.gif
Onnistuin!! Latasin suoraan msn:n sivuilta ja nyt on normaali vanha tuttu iki-ihana mese :D