Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

mesolangat kokemuksia

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä buldoggi, 06.06.2014.

1. buldoggi Vierailija

on tullut lehdissä vastaan kirjoituksia mesolangoista kasvoissa. Löytyykö ketään jolla kokemusta? Kuinka laitetaan ja kauan kestää jäljet parantua ja kauan vaikutus kestänyt jos sitä on?

2. toimistonainen Vierailija

Hei minulle laitettiin vuosi sitten Tiina jylhän Lookissa, nostettiin hieman kulmakarvoja. Langat laitetaan pienten neulojen avulla. Tulos on vieläkin säilynyt, menen ottamaan kyllä uudestaan jos tarve vaatii. Tyytyväinen olen ollut :)

3. vierailija Vierailija

Minulle laitettiin 10 lankaa Pärnussa hamsteripusseihin ja kasvojen alaosaan. Ei mitään haittavaikutuksia, mutta kasvot näyttävät jo hieman nuoremmilta, eivätkä pussit enää roiku niin pahasti. Suosittelen!

4. ap buldoggi Vierailija

Kuinka teillä langat laitettiin ja miltä kasvot näyttivät operaation jälkeen, pystyikö ihmisten ilmoilla liikkumaan? Hintakin kiinnostaisi kovasti.

5. Mustelmeisson Vierailija

Olin juuri eilen laitattamassa mesolangat..kun ensin olin tutustunut asiaan netin kautta ja todennut hyväksi vaihtoehdoksi..en halua että naamastani pursuaa mitään metallijuttuja ulos ja tulos tulee olla väliaikainen..aikaisemmin olen kokeillut kaksi kertaa sculptraa ja se on ihan mahtava juttu...langat ovat vissiin aika samaa tavaraa ja stimuloivat kollageenia samalla periaatteella. Lankojen laitto sattui ajoittain paljon mutta Kosmon Jana..oli niin taitava ja varmakätinen etten mennyt mihinkään paniikkiin missään vaiheessa. Heti laiton jälkeen näytin noin kymmene minuuttia ihan hirveältä mutta ultraäänihoidon ja mustelmavoiteen jälkeen menin jo samantien kirpparille ja kauppoihin normaalisti..huivi kaulassa koska kaula otti mustelmaa aika railakkaasti. Nyt odottelen tuloksia..selvää kohotustä näkyy jo nyt...hinta minun ongelmakohtiini..eli alakasvot ja silmänurkkaan saakka laitettiin ..postialue ristiin rastiin oli 520 euroa..minusta ei paha ollenkaan..pikkuraha suomen klinikoilla! Nyt vaan odottelen ihania tuloksia kun mustelmat laskee..ilmainen mustelmahoito vielä perjantaina ja kuukauden päästä jälkihoito antiageing 150 euron juttu!

6. Toimistotäti Vierailija

Minulla laitettiin kummallekkin puolelle 6 mesolankaa kohotamaan kulmiani hieman korkeammalle. The lookissa sairaanhoitaja tea teki mielestäni homman nopeasti. Havat ei vuotaneet ja turvotusta ei tullut. Tulos alkaa kuulema näkymään 2kk sisällä

7. 44 ja risat Vierailija

Hei Mustelmeisson ja muut
    miten kauan mustelmat kestivät ja oliko kasvot kuinka turvoksissa lankojen laiton jälkeen?
    Mikä on tulos nyt syyskuussa, oletko ollut tyytyväinen tulokseen? Huomasivatko tutut muutoksen?
    Hamsteripussit ja kulmat rupeavat roikkumaan ja olen miettinyt vakavasti mesolankoja kasvoihin. Ikinä en ole kokeillut mitään muita hoitoja tai täytteitä joten oikeasti pelottaa jos kasvot muuttuvatkin jotenkin oudon näköisiksi. Onko esim. Kosmossa nähtävillä kuvia ennen ja jälkeen toimenpiteen. Googlettamallahan noita kuvia löytyy netistä, mutta niistä ei arvaa onko kuvia manipuloitu kuinka paljon jne.

8. Mustelmeisson Vierailija

9. Mustelmeisson Vierailija

Ihana on tulos. Koko ajan kiristyy. Otan takuulla uudestaan! Mahtava fiilis kun on niin pinkee naamari! Hymyilyttää vaan kokoajan!

10. Nostoa Vierailija

Nostoa viestiketjuun ja kasvoille - onko uusia kokemuksia? Onko kellään ollut näitä pidempään?

Tämä tuote ilmeisesti lisää kollageenin tuotantoa kasvoilla ja langat kohottavat tilapäisesti.

Eikä mitään myrkkyjä siis laiteta ihon sisälle. Tosin me naiset kyllä laitetaan kaikenlaista kemikaalicocktailia naamaan valtavia määriä voiteiden ja pakkeleiden muodossa.

Vai pääsisikö samaan lopputulokseen hyaluronihappopistoksilla (4 kpl) ?

11. Poks- Vierailija

Kävin ottamassa pari kuukautta sitten 8 mesolankaa kulmien ja otsan kohotukseen. Ei vieläkään mitään muutosta. Sanoisin, että pelkkää rahastusta. Yhden mesolangan laittaminen oli jostain syystä kivuliasta ja se jätti myös arven. Iho on vähän kuopallaan siitä kohdasta, jossa mesolanka on eli minulla on otsassa viiru. Kävin Tiina Jylhän The Lookissa.

12. Nostoa Vierailija

Kiitos vastauksesta. Harkitsen mesolankoja, pitäisi ehkä odottaa vielä... leukalinja on kaipaillut jo pidempään kohotusta. Ja posket samaten. Rypyt eivät niinkään häiritse, vaan kasvojen yleisilme on kohotusta vailla, mitäs polttelin nuorena ja olin liikaa auringossa ilman suojaa. On tuo mesolankatouhu varmaan turvallisempaa kuin mennä leikeltäväksi, saahan ne langat pois jos niistä jotain ongelmaa tulee. Sain mainoksen yhdestä paikasta mukaani, yhdellä henkilöllä oli kai niitä lankoja kasvoissaan, kun oli kasvoiltaan niin timmin näköinen 5-kymppinen nainen.

Ei niitä mesolankoja varmaan pitäisi ihan kenen tahansa antaa itselleen laittaa. Melkeinpä laitattaisin ne plastiikkakirurgilla. He tuntevat hyvin kasvojen lihaksiston, ja tietysti jotkut alalla olevat sairaanhoitajatkin. Joko näkyy jotain muutosta kasvoilla?

13. Minne?! Vierailija

Lyhyt kysymys: Mitä/ketä suosittelette? Kasvojen alaosaa ajattelin mesolangoilla kohottaa.

14. Cheerleederi Vierailija

Nosto, onko lisää positiivisia / negatiivisia kokemuksia, sekä suosituksia missä kannattaisi laittaa?

15. mesot Vierailija

Minulle laitettiin juuri nämä mesolangat ja muuten OK. mutta kamalan iso mustelma toisessa poskessa ( nyrkin kokoinen) ja se turposi myös. Nyt sitten pitää pysytellä seinien sisällä piilossa, mutta sen muutoksen kyllä huomaa jo toisen posken kohdalla. Kohotusta on tapahtunut. Minulle laitettiin hamsteripussit ja 12 kpl.

16. Jaa-a Vierailija

Yht. 20 lankaa laitettu, eikä lopputulos vastaa odotuksia (kasvojen alaosa). Päinvastoin näyttää, että leuka kiristää ja posket roikkuvat, ts. pahempi kuin alkuperäinen. Lisäksi toinen puoli on kaiken kaikkiaan "löysempi" kuin toinen.

Sanoisin, että kannattaa harkita aika hemmetin tarkkaan... :/

17. 50+ Vierailija

Kävin eilen jo kolmatta kertaa Estemedissä laitattamassa mesolankoja kasvohin, tällä kertaa leukaan ja kaulaan. Leukalinja noussut selkeästi jo nyt, hamsterit pienentyneet - eikä yhtään mustelmaa. Toki alue on arka ja aika ajoin jopa kipeä pistokohdista, mutta kokemuksesta tiedän, että kipu häviää parissa kolmessa päivässä.

Suosittelen lämpimästi

18. Harkitsen vielä Vierailija

Kannattaisiko ne poistaa, jos tulos on pahempi kuin alkuperäinen? Minä vaatisin rahat takaisin!

19. Piirakka Vierailija

Kävin Estemed klinikalla laitattamassa hamsteripusseihin ja kaulan alueelle mesolangat. Minulle laitettiin 15 pitempää ja 15 lyhyempää lankaa ja hinta oli 300 euroa. Lankoja ei saa pois laittamisen jälkeen kasvoilta, vaan langat sulavat noin 3 kuukauden pituisen jakson aikana itsestään. Ne jättävät ihon alle huomaamattoman arven, johon perustuu lankojen kohottava vaikutus. Samalla arven muodostuessa iho kiristyy ja kollageenia sekä elastaania muodostuu arpikohtaan. Verenkierto paranee käsitellyillä alueilla. Nyt näytän 40 vuotiaalta naiselta, vaikka ikää on jo yli 60 vuotta.

20. Viivi78 Vierailija

Hei saanko kysyä, minkä näköinen se iho on nyt vuoden jälkeen?

21. Varoitus! Vierailija

Ensin on montaa viikkoo mustelmissa ja sattuu, eikä voi nukkua hyvin.
    Ei mitään positiivista tulosta! Langat näkyy vielä 2 kk jälkeen ihon läpi. Ahdistaa ja kaduttaa :(

22. Take Ten-hoidot Vierailija

Menkää mieluummin Take Ten-hoitoon. Siinä laite jumppauttaa kasvolihaksia, jotka iän myötä heikkenevät ja katoavat kasvoilta. Aivan luonnollinen, tehokas ja turvallinen tapa kohottaa kasvoja

23. jado Vierailija

Nyt on niin höpö höpö juttuja, ettei mitään rajaa. Ahdistus ja kadutus voi olla totta, mutta mistä lie tullut, ei mesolangoista. Muu tarina ihan keksittyä! Mustelma mahdollinen mutta häviää muutamassa päivässä!

24. Joku Nainen Vierailija

Lihakset tekevät rypyt, ja haluan aivan varmasti rypyttää kasvoni laitteen jumpatessa kasvojani ja maksan vielä siitä?
    En todellakaan.

Kerran testanneena, epämiellyttävää ja näytin rusinalta sen jälkeen. Kotihoitolaitetta olen käyttänyt mutta maksullisessa hoidossa ei tullut käytyä toiste. Sen sijaan botoxissa käyn säännöllisesti siinä missä laitetaan mesolankoja.

25. Muukelo Vierailija

Hei.
    Kävin viikko sitten Estemedissä laitoi 30 lankaa hamstereihn ja silmäkuoppiin täytettä.
    Ensimmäinen päivä ok.mutta seuraavana aamuna kuin pahoinpitelyn jäljiltä.Poskessa iso mustelma ja silmänaluset mustana,ja turvoksissa.
    Mutta nyt reilu viikko,mustemat on poissa silmänaluset tasaiset ja kymmenen vuotta pois.Toisessa poskessa viellä haalea mustelma mutta hamsterit on kokonaan pois.Suosittelek,mutta kannattaa tehdä homman ehkä lomaviikolla tms.Minulla tosin n mustemia tullut aina helposti,ettei tuo minua yllättänyt.Tulos siis loistava.Hinta yhteensä 440,00 e.Laitoin mustelmaan viikon mustelmaa hoitavaa voidetta.
    SUOSITTELE.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri