Hae Anna.fi-sivustolta

mesolangat kokemuksia

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä buldoggi, 06.06.2014.

1. Tanja Vierailija

2. MariLii Vierailija

3. Maikke Vierailija

4. Maikke Vierailija

Estemed on kyllä hyvä paikka. Lääkäri on osaava, luotan täysin.
    Jo kolme kertaa laitettu, huomenna menen taas.
    Oikein luonnollinen lopputulos, ei mitään huomaa ja kasvot luonnollisesti kiinteytyy.
    Mustelmia jkn verran mutta ne katoavat.
    Suosittelen lämpimästi. Itse olen 55v.

5. Lemppari Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Moi! Kävin 4 vrk sitten ottamassa mesolankoja otsaani. Otsa on mustelmaa täynnä, samoin piston jäljistä tuli verenpurkaumaa ja keskellä otaa on viivamainen mustelma, eli sen langan pituinen. Ihmettelin etteivät antaneet kylmää otsalle heti pistosten jälkeen. Otsaan ei myöskaan laitettu puudutusvoidetta. Lopputulos on silleen hyvä, että otsarypyt lähti. Muuta nämä mustelmat ja verenpurkaumat ei oo nättejä. Miettikää kuka teitä pistää ja saako siihen puudutevoiteen ja heti pistosten jälkeen kylmää.

6. Mustelmanaama Vierailija

7. Mustelmanaama Vierailija

Oisko hyviä vinkkejä mustelmien peittämiseen. Kokeillut kaikki Joe Blascot, Nyc ym tuotteet kattellu youtuubista vinkkei. Ei peity pls jos joku osais antaa neuvoja. Mustelmat tulleet väärin pistetyistä injektioista just suupieliin. Apua

8. Miikku Vierailija

9. Miikku Vierailija

Muukelo
    Kävin Estemedissä ja olin aika tyytyväinen harmi etten jatkanut lankahoitoja siellä vaan menin toiseen paikkaan
    Elena olis varmaan osannut tehdä loppuun paremmin
    Tos toises mestas tehtiin ilman puudutusta Sattui kyllä. Nyt on naama mitä on. Mustelmia ja pahemman näköinen leuan alue prr. Kannattas kai pysyy erossa mutku oon mikä oon

10. Lemppari Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Moi Mustelmanaama.
    Kävin laitattaan langat Estetiassa sanomatalossa.
    Otsaan laitettiin 8 lankaa, poskipäihin molempiin 3 ja nasolabiaalijuonteisiin molempiin 3 lankaa. Otsa oli mustelmilla kaksi viikkoa ja ihmisten ilmoille ei sillä otsalla menty. viime viikolla vedin yhden langan pois, koska mesolanka törötti siitä koko tän ajan, ajattelin että lanka hajoaa mut kaksi punaista läiskää ei poistunut joten vedin langan pois. Langathan hajoaa 6-8kk kuluttua.
    Tulokset ovat kuitenkin hyvät. Mulla on otsassa ollut kulmakarvojen päällä maksaläiskät, nyt ei oo enään. Iho muutenkin on kirkastunut ja nasolabiaalijuonteet ovat madaltuneet. Aion langottaa koko kasvot samoin kaulan. Uusi aika on jo varattu, mutta ei samasta paikasta :) Langat myös himmentävät katkenneita verisuonia ja punakkuutta, ainakin mulla. Suosittelen!

11. up2 Vierailija

kuka Estemedissä laittaa parhaiten mesolankoja?

Nämä merkit paljastavat, että sinut on kasvattanut vahva nainen

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri