Hae Anna.fi-sivustolta

metrolla dom terminaaliin

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä Savonpoika maailmalla, 05.12.2004.

1. Hei!Menen 16.12 Sydneyn kautta Brisbaneen lentämällä ja koneen vaihto on Sydneyssä.Olen lukenut että ulkomaanterminaalin ja kotimaanterminaalin välillä on metroyhteys, ja nyt tässä tietoa kaipaankin että onkos opasteet millaiset siellä ja miten sen maksun kanssa,kannattaa varmasti vaihtaa jo hyvissäajoin rahaa aussidollareiksi.En nimittäin ole ikinä käynnyt missään sielläpäinkään joten hyvät neuvot on tarpeen.Onko kuka kulkenut sen reitin milloin, vaihtoaikaa ei nimittäin paljoa ole...

2. Matti Matkaaja Vierailija

Olin nyt marraskuussa Sydneyssä. Terminaaleja on kaikkiaan kolme. Monet kotimaan lennot lähtevät T 2:sta. Tarkista kuitenkin, millä yhtiöllä sinun jatkolento on?
    Kansainvälisen terminaalin ja T2:n välin voi mennä junalla tai taxilla ainakin. Tarkemmin voit katsoa Kingsford Smith´n lentoaseman nettisivulta tiedot. Minulla oli jatkolennolle aikaa kun olin ensin 4 yötä Sydneyssä ja sitten jatkoin Qantasin lennolla Cairnsiin. Qantasin kotimaan lennot lähtevät T2:sta. Jos siulla on oikein kiire niin kannattaa varmaan ottaa taxi. Matkatavarathan voit varmaan selvittää jo valmiiksi Brisbane´n, jos se tullikäytännön vuoksi vaan on mahdollista.

Tarkemmin voit tutkiskella nettiosoitteesta: www.sydneyairport.com.au

Kysele lisää, jos tarvit.

3. mennään bussilla Vierailija

Siellä on myös bussiyhteys, jonka ""päättäri"" on ulkomaanterminaalin tienoilla ja jolla pääsee noihin kahteen muuhun

4. ... sorry...

Matkatavarat täytyy tullata ulkomaan terminaalissa maahan tullessa, mutta se on yleensä nopeaa samoin kuin passintarkastus.

Matkatavarakärryt irtoavat aussikolikolla kuten suomalaiset marketkärryt.

Opasteita on hyvin ja ihmiset Australiassa ovat ystävällisen avuliaita.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri