Hae Anna.fi-sivustolta

Metropolia vai Haaga-Helia?

Viestiketju osiossa 'Opinnot ja kurssit' , käynnistäjänä HH_VS_MEtro, 02.09.2008.

1. HH_VS_MEtro Vierailija

Kumpi koulu on parempi jos haluaa opiskella laskentatoimen tradenomiksi?

2. ...Helia oli yksi korkeatasoisimmista - ellei korketasoisin - AMK. Haaga-Heliasta ei minulla tosin ole kokemuksia ja Metropolia on ihan vieras nimikin.

3. pikkupuupponen Vierailija

Itse opiskelen Haaga-Heliassa. Aloittaessani koulu oli vielä Helia...minulla on kokemusta toisestakin ammattikorkeakoulusta...eipä minulla ole sinänsä kummastakaan mitään pahaa sanottavaa.

Koulumme etusivulta vain olen huomannut uutisen, että Haaga-Helia on vertailuissa tai sellaisissa valittu pääkaupunkiseudun parhaimmaksi ammattikorkeakouluksi ja onhan sen mainekin hyvä.

4. vierailija1 Vierailija

Haaga-helialla on hyvä maine kaupallisen alan kouluttajana, kun taas uusi metropolia on Stadian ansiosta arvostettu työnantajien mielestä etenkin tekniikan alan kouluttajana. Molemmat ovat mielestäni yhtä hyviä vaihtoehtoja.

5. Nicolina Vierailija

Itse olen opiskellut Heliassa laskentatointa ja olin oikein tyytyväinen opetukseen. Olen tosin valmistunut jo 2004, joten Haaga-Heliasta ei ole kokemusta.

6. Mv18c Vierailija

Metropolia on "uusi" AMK, Stadia ja EVTEK yhdistyivät ja nyt M kai Suomen suurin. Eiköhän tuossa ole Suomen kaksi parasta ammattikorkeaa, Haaga-Helialla on tietysti hyvä sijainti ja uudet toimitilat, mutta Metropolialla varmaan henkilökohtaisempaa opetusta ja pienemmät ryhmät.

7. Löytyykö tuoreempia mielipiteitä aloittajan kysymykseen?

8. HH Vierailija

Haaga-Helia paras ja arvostetuin ja vaikein päästä sisään.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri