Metsään menee avioliitto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihapea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihapea

Vieras
On me tänä vuonna (vai oliko se sittenkin jo ennen vuodenvaihdetta?) sekstattu kertaalleen. Mä oon väsynyt, väsynyt, väsynyt. Ja mies on ihan yhtä lailla.

Mulla on viikonloppuisin töitä, mies paimentaa lapset silloin. Mä teen silti ruuat kun mies on ihan käsi.

Meillä ei ole yhteistä aikaa. Mies ei puhu, mutta sillä taitaa olla töissäkin rankkaa nyt. Ei hellyyttä, ei oikeen mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vihapea:
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Mitäpä jos järkkäisitte sitä yhteistä aikaa?

Me varmaan vaan nukuttais. Kukapa huolisi meidän lapset, että saatais yksi viikonloppu nukkua :) Voisin kyllä silloin jättää työt väliin.

Onko teillä mahdollisuus saada lapset teidän vanhempien luo? Kummien? Sisarusten? Kyllä sitä vkonlopun aikaan kerkeäis kuitenkin muutakin ku nukkua.. :)

Me varmaan vaan nukuttais. Kukapa huolisi meidän lapset, että saatais yksi viikonloppu nukkua :) Voisin kyllä silloin jättää työt väliin.

Onko teillä mahdollisuus saada lapset teidän vanhempien luo? Kummien? Sisarusten? Kyllä sitä vkonlopun aikaan kerkeäis kuitenkin muutakin ku nukkua.. :)

ja vaikka ei just sillon kerkeiskään niin mistäs tietää jospa sitä innostus kun saisitte levätä ees =)

Ne on niin pieniä vielä että ei kukaan halua. Molempien isovanhemmat tekee lisäksi työtä, jossa ovat kiinni myös viikonloppuisin. Mun sisko on sairaslomalla ja mies ei pidä mitään yhteyttä sisaruksiinsa, tästä joukosta löytyvät sitten myös kaikki kummit.

Alkuperäinen kirjoittaja masai:

...

Tässä te ootte kyllä aivan oikeassa. Kyllä minä rakastan ja kyllä mies rakastaa. Mutta... on vähän rankkaa nyt.

meillä harrastettiin petipuuhia viimeksi jouluyönä ihan vastaavasta syystä kuin ap:lla. joskus uni vaan menee seksin edelle ja sille ei voi minkään, parempi vaan hyväksyä tilanne jos se kuitenkin on molempien parhaaksi. tulee niitä aktiivisempia kausiakin sitten kun stressi hälvenee.

Yhteistyössä