Miä ajoin tänään traktorilla :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Ihan kävelyvauhtia :ashamed: Mutta kuitenkin :D Vähän olin hajota ylpeydestä. Miä pelkään ihan hysteerisesti kaikkea kolmipyörää isompaa ja varsinkin noita koneita :/ Koulussa on pakko opetella käyttämään ja ajamaan niitä. Ruohonleikkurillakin miä vähän ajelin. Bobcatin ja semmosen toisen pienen mikäsenytoli vehkeen jätin vielä rauhaan. Ne oli liian ahdistavan pieniä ja pelottavan helposti ne sai hyppimään :o Katotaan meneekö näyttö sit joskus läpi kun pitäis ihan vaihteita vaihdella ja kärryä ottaa perään ja peruuttaa sen kanssa :o :o Mut miä uskalsin, ette usko että pelotti :whistle:

Ei mullakaan kamalan hauskaa ollut kun pelotti niin pirusti :| Mutta miä uskalsin kuitenkin, jee! Meidän on pakko oppia jos meinaa valmistua =) Se ruohonleikkuri oli hauskempi mutta enköhän miä silläkin onnistu jonkun puun kaatamaan tai jotain vastaavaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Noniin!

Bobcatti on muuten tosi helppo ohjata, että turhaan pelkäät sitäkään.

Mutta pari luokkakaveria sai sen hyppimään niin rempseesti että pelotti oikeesti että se kaatuu. Ja se on niin ahdas sisältä :/ Mutta kai sekin onnistuu kun rauhassa ottaa =)

No niin,ihan turhaan pelkäsit. :) Se peräkärry kyytiin ottaminen oli mulle pahin paikka, mut näytössä meillä ainakin oli näytön ns vastaanottaja niin rento ukkeli et hyvä ettei kädestä kiinni pitänyt kun neuvoi koko ajan. Silti sain arvosanaksi 2, vaikka olin varma ettei mee läpi. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Noniin!

Mutta pari luokkakaveria sai sen hyppimään niin rempseesti että pelotti oikeesti että se kaatuu. Ja se on niin ahdas sisältä :/ Mutta kai sekin onnistuu kun rauhassa ottaa =)

Sehän on kivaa, ku se pomppii! :D

Noniin!

No ei helekkari sentään ole :o :D Sehän kaatuu ja vaikka mitä. Miä oon vähän hysteerinen ja ahtaan paikan kammo ei auta asiaa yhtään :xmas:

Noniin!

No ei helekkari sentään ole :o :D Sehän kaatuu ja vaikka mitä. Miä oon vähän hysteerinen ja ahtaan paikan kammo ei auta asiaa yhtään :xmas:

Ei se kaadu, ellei ole jyrkkä mäki.

Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:
No niin,ihan turhaan pelkäsit. :) Se peräkärry kyytiin ottaminen oli mulle pahin paikka, mut näytössä meillä ainakin oli näytön ns vastaanottaja niin rento ukkeli et hyvä ettei kädestä kiinni pitänyt kun neuvoi koko ajan. Silti sain arvosanaksi 2, vaikka olin varma ettei mee läpi. B)

Meillä oli kans ainakin tuo opettaja tosi mukava, se kysyi ketä pelottaa ja sanoi että näyttää ihan kädestä pitäen eikä ole pakko jos ei uskalla. Harjoitellaan niin kauan että uskaltaa. En sitten mennyt edes opettajan vaan luokkakaverin kanssa =) Ihan miä vaan matelin mutta alku sekin. En tiiä miten se näyttö menee kun peruuttamisesta en yhtään tajua mutta läpi pääsee kuulemma sillä että edes yrittää vaikkei osaa :D

Vuonna jotain oli näytössä peräkärryn peruutus keppien väliin traktorilla. Usko tai älä se menee paremmin sillon kuin opetellessa. Mulla ainakin nappiin =)

Bobcat on kyllä aikaa veikee. MInäkin sain sen pomppimaan ja luulin, että kaatuu... mutta ei se kaadu. Ekakertalaisena vaan oli aika vaikee saada kulkemaan sitä oikein. Senpä jälkeen en oo moista ajokkia ajanut.

Yhteistyössä