mie en jaksa mun äitiä!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
joka päivä sille pitäis soittaa ja jos ei soita ni se soittaa ja kärtyää, kun "et ole soittanu".. joka asiasta sille pitäis tehä tarkat raportit ja tuntuu että MINUN ja mun perheen asiat kuulu ihan viimeistä piirtoa myöten hänellekki.. ja kun mie olen päättänyt että ihan vaan arkipäiväisistä asioista äitille puhun, ni sit se alkaa oikeen kärttään ja hakemalla hakeen, että mie kertoisin ihan kaikki asiani sille.. ja sitten hän luulee, että voi mulle sanoa ihan mitä vaan sylki suuhun tuo, mutta auta armias, jos mie kerrankaan sanon sille oman mielipiteeni! niin ja lapsianihan mie en osaa kasvattaa/hoitaa ollenkaan! kun mun lapset on kuulemma ihan täysin kurittomia..ja kun lapset oli vauvoja ni voi että kun ne "haisi aina pa*kalle,että enkö mie ollenkaan pese niitä?!" :o (ja kyllä mie lapseni olen aina pessyt, ja kenenkään muun mielestä lapset ei haissu, ellei oikeasti ollu just satsit vaipassa.. ).. mun kotihan on aina ihan sotkunen ja sekasin..(muilta ollaan kysytty, ni muiden mielestä täällä on ihan normaali siisteystaso, ja ihan tavallisen kodin näköistä ).. mietin vaan, että puhuukohan se ihan kaikille noin v*ttumaisesti vai mulle vaan?.. :/ ja sitten se ihmettelee, miksei me käydä kylässä.. :headwall:

valtapeliä pelaa hän. älä anna periksi vaan sano hänelle, että hän on nyt takapenkillä tai eri autossa ja sinä kuskin paikalla oman elämäsi autossa. so simple.

Yhteistyössä