Mie kaupungissa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Enpä ois uskonut, että sitä voi niin totaalisen "maalaistua", kun muuttaa maalle.
Mie olin keskiviikkona Lahdessa, omassa ex-kotikaupungissani, jonka keskustasta muutettiin tänne maalle - keskelle ei mitään - n. 3½v sitten.
Toki mie oon tässä välissä siellä Lahdessa käynyt, mutta silti nauratti ihan itseänikin, kun mie pipo päässä siellä pistin menemään kohti Trioa.

Siinä sit kadun vieressä ihmiset seisoa jököttivät... ja mie siihen viereen ja pipon alta kuikkimaan, että missäs ne autot oikein tulee.
No ei auton autoa ollut tulossa koti sitä suojatietä, ja mie sit itsekseni puhelin, että "Kummallista porukkaa, kun tie on vapaa, mutta kukaan ei mee yli... Mikäs hiljainen hetki tää oikein on?!"

Enhän mie millään voinut muistaa, että kaupungissa on ne liikennevalot... ennenkun sit vasta, kun mie olin puoleenväliin ehtinyt ylittää tien, ja se punainen ukkelinkuva pisti silmään siitä tolpannokasta :whistle: :ashamed:

Tuttu tunne. Aikasemmin kun olin joka kesä viikon Lapissa patikoimassa ja tulin kotiin Helsinkiin niin keskustassa kulkeminen oli just tollasta. Tuntu aivan tyhmältä ettei katuja voinu ylittää ihan noin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yhdistyykö Anjalankoski Kouvolaan vuoden vaihteessa? Satutko ap tietämään? :)

Kyllä juu yhdistyy.
Kouvolaan tulee liittymään Anjalankoski, Elimäki, Kuusankoski, Jaala ja Valkeala.
Iitti jäi pois kuntaseitsikon kunnista.

Kiitti, just tänään mietittiin tuota :)

Yhteistyössä