Mie kirjotin pitkän tekstin. Mut pyyhin sen pois.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Tehin alotuksen ja kirjotin piiiiitkän sepustuksen siitä miks mie oon kiukkunen, allapäin, itken ja kiroan ja mökötän ja olen turhautunu, mut sitte ko luin sen ennen lähetystä, se oli niin sekava selostus etten kehannu sitä ees jakkaa kenenkään kans :laugh:

Avainsanat koko juttuun on kuitenki mies, parisuhe ja exät. Että jotku menneen elämän ihmiset voiki tehä nykyisestä elämästä niin täydellistä sotkua :mad:

Toiset tahtois vaan elellä omaa elämäänsä tyytyväisenä nii sitte ne joilla ei mee nii hohdokkaasti (toki koska ovat menettäny aikanaan meijät :saint: ) tullee sotkeen asioita. :headwall:

Mikähän siinä on että ne on nimenomaan ne exät jotka on aina niin kamalan hankalia. Nyxissähän ei ole koskaan mitään naputtamista, paitsi miehissä, mut meissä nyx-naisissa ei ole koskaan mitään vikaa :saint: (kunnes olemme itse exiä)

Nii-i... Niin ne elämäänsä kyllästyneet tykkää työntää itteään toisten elämään ja puida toisten juttuja...

Minä haluaisin myös vain elää elämääni rauhassa ihanan perheeni kanssa onnellisena, puuttumatta kenenkään muun asioihin. Mutta se on kuin onkin yllättävän vaikeaa kun katkerat ihmiset vaipuvat melkein jopa psykoottiseen tilaan kun heitä häiritsee meidän elämämme, haluavat milloin tappaa, milloin nyyhkytetään minun julmuuttani kun en halua olla tekemisissä..

Meillä ei tosin kyse ole existä.

[QUOTE="vieras";22995948]Mikähän siinä on että ne on nimenomaan ne exät jotka on aina niin kamalan hankalia. Nyxissähän ei ole koskaan mitään naputtamista, paitsi miehissä, mut meissä nyx-naisissa ei ole koskaan mitään vikaa :saint: (kunnes olemme itse exiä)[/QUOTE]

Mie oon yhelle miehelle exä, mut en sen elämään puutu mitenkään, en häiriköi enkä ees välitä onko se hengissä vai ei. Samoinko minun nykynen mies ei välitä entisistään.
Mut voi että, minun exä ei eläis päivääkään jos ei sais yrittää tuhota minua, ja miehen exä näki nyt tuhottomasti vaivaa että ois saanu minut ja miehen erotettua, mut unohti viilata pari yksityiskohtaa ja koko paska räjähti sille kässiin. :D

Tekis mieli hakata päätä seinään, mut ei välttämättä ommaa....

mä en ymmärrä miksi niitä eksiä pyöritetään siinä ympärillä jos ne kerta tuottaa noin paljon hankaluuksia. Mä en korvaani lotkauttaisi jos mulla olisi sekopää eksä joka latelis mulle juttuja.

[QUOTE="vieras";22996045]mä en ymmärrä miksi niitä eksiä pyöritetään siinä ympärillä jos ne kerta tuottaa noin paljon hankaluuksia. Mä en korvaani lotkauttaisi jos mulla olisi sekopää eksä joka latelis mulle juttuja.[/QUOTE]

Ne pyörii ympärillä pyörittämättäki. Minun exän kohalla ei vaikuta olla niinku ei huomais, se on väkivaltanen ja saattaa keksiä ihan mitä vain.
Miehen exä taas iskee ylleensä miehen kavereitten kautta, juoruaa paskapuheita ja kyttää.

Kummallakkaan meistä ei oo mittään kiinnityksiä entisiin kumppaneihin, ei lapsia niitten kans tai mittään semmosta. Tuo miehenki exä alkaa olla kymmenen vuojen takanen juttu jo.

Ne pyörii ympärillä pyörittämättäki. Minun exän kohalla ei vaikuta olla niinku ei huomais, se on väkivaltanen ja saattaa keksiä ihan mitä vain.
Miehen exä taas iskee ylleensä miehen kavereitten kautta, juoruaa paskapuheita ja kyttää.

Kummallakkaan meistä ei oo mittään kiinnityksiä entisiin kumppaneihin, ei lapsia niitten kans tai mittään semmosta. Tuo miehenki exä alkaa olla kymmenen vuojen takanen juttu jo.

Siis ette vastaa puhelimiin, viesteihin, ette avaa ovea, ette moikkaa, ette noteeraa huhuihin ym ja silti pyörivät 10 vuotta ympärillä? jotenkin en usko... ellei ole annettu jotain toivoa-

[QUOTE="Vieras";22996087]Siis ette vastaa puhelimiin, viesteihin, ette avaa ovea, ette moikkaa, ette noteeraa huhuihin ym ja silti pyörivät 10 vuotta ympärillä? jotenkin en usko... ellei ole annettu jotain toivoa-[/QUOTE]

Puhelimmeen on vastattu jos soittaa ilman numeroa tai oudosta numerosta. Viesteihin ei vastata. Minun exälle ei tuota tulosta vaikka ei avais ovea, se tullee sitte oven läpi. Ei tervehitä, pikkujuoruihin ei kiinnitetä huomiota, mut minkäs teet jos toiset on mieleltänsä sairaita ja riippuvaisia meistä ihanista ihmisistä :xmas:

Eikä todellakkaan ole annettu mittään toivoa. Ei minkäänlaista.

Vähän taustaa, minun exä pahoinpiteli minua melkein koko meän avioliiton ajan, henkisesti ja fyysisesti. On päihderiippuvainen ja mielenterveysongelmainen muutenki.

Mies oli exänsä kans kihloissa, sillä naisella oli/on ostomania. Alko yhtäkkiä. Se osti kaikilla liikenevillä rahoilla vaatteita, entisiä jopa käyttämättömiä saatto esim polttaa että sai syyn ostaa uusia. Teki sitte kerran niin ko suhde oli jo muutenki heikoilla kantimilla että nappas miehen pankkikortin sen tilipäivänä ja tuhlas koko miehen tilin kaikenmaailman härpäkkeisiin ja ryysyihin. Erohan siitä tuli. Akka vielä yritti sen jälkeen ko mies oli muuttanu pois, polttaa miehen auton. Kai se pimahti jotenki :D

Tuollasille tuskin ees psykiatri antaa toivoa...

Puhelimmeen on vastattu jos soittaa ilman numeroa tai oudosta numerosta. Viesteihin ei vastata. Minun exälle ei tuota tulosta vaikka ei avais ovea, se tullee sitte oven läpi. Ei tervehitä, pikkujuoruihin ei kiinnitetä huomiota, mut minkäs teet jos toiset on mieleltänsä sairaita ja riippuvaisia meistä ihanista ihmisistä :xmas:

Eikä todellakkaan ole annettu mittään toivoa. Ei minkäänlaista.

Vähän taustaa, minun exä pahoinpiteli minua melkein koko meän avioliiton ajan, henkisesti ja fyysisesti. On päihderiippuvainen ja mielenterveysongelmainen muutenki.

Mies oli exänsä kans kihloissa, sillä naisella oli/on ostomania. Alko yhtäkkiä. Se osti kaikilla liikenevillä rahoilla vaatteita, entisiä jopa käyttämättömiä saatto esim polttaa että sai syyn ostaa uusia. Teki sitte kerran niin ko suhde oli jo muutenki heikoilla kantimilla että nappas miehen pankkikortin sen tilipäivänä ja tuhlas koko miehen tilin kaikenmaailman härpäkkeisiin ja ryysyihin. Erohan siitä tuli. Akka vielä yritti sen jälkeen ko mies oli muuttanu pois, polttaa miehen auton. Kai se pimahti jotenki :D

Tuollasille tuskin ees psykiatri antaa toivoa...

Just. Mutta jos tiedät miehen olevan täyssekopää niin miksi uskot sen juttuja että nykyinen muka pettää sua? miksi edes olet kuunnellut sellaisia juttuja?

[QUOTE="vieras";22996181]Just. Mutta jos tiedät miehen olevan täyssekopää niin miksi uskot sen juttuja että nykyinen muka pettää sua? miksi edes olet kuunnellut sellaisia juttuja?[/QUOTE]

*naisen

[QUOTE="vieras";22996181]Just. Mutta jos tiedät miehen olevan täyssekopää niin miksi uskot sen juttuja että nykyinen muka pettää sua? miksi edes olet kuunnellut sellaisia juttuja?[/QUOTE]

Koska juuriki se pistää ne jutut liikkeelle niin että ne tullee meijän korviin ihan muualta. Vasta pitkällinen selvittely osottaa mistä kaikki on lähteny.

Teillä on harvinaiset kivat exät... Huh! Kannattaa tietty yrittää olla olematta missään tekemisissä, mutta niinhän ootte yrittänytkin. Lähestymiskiellollakaan ei joihinkin ole mitään tehoa. Pakko se voi silti olla pyytää poliisilta apua, koska ei sitä kuiteskaan välttämättä ite kannata lyödä halolla tainnoksiin.

[QUOTE="auts";22996234]Teillä on harvinaiset kivat exät... Huh! Kannattaa tietty yrittää olla olematta missään tekemisissä, mutta niinhän ootte yrittänytkin. Lähestymiskiellollakaan ei joihinkin ole mitään tehoa. Pakko se voi silti olla pyytää poliisilta apua, koska ei sitä kuiteskaan välttämättä ite kannata lyödä halolla tainnoksiin.[/QUOTE]

Mies on aikanaan tuon oman exänsä kans melkein käräjille asti päätynykki. Mie en omani kohalla ees suunnittele mokomia, enempi siitä ois haittaa ko hyötyä.

Mutta pakko tietty jotain tehdä jos terroriointi jatkuu. Kylällä liikkuvat juorut on käytännössä viisainta jättää omaan arvoonsa, koska on mahotonta saada joitakin kuspäitä lopettamaan pahansuopien valheiden levittämistä.

[QUOTE="Vieras";22996384]Tiedän hyvin apn tilanteen. Ei siinä paljon luottamus auta jos idiootteja ympärillä....[/QUOTE]

Miun mielestä taas luottamus auttaa,jos tietää voivansa luottaa puolisoonsa,ei niin helposti usko pahansuopiin juoruihin ja valheisiin.Varsinkin kun tietää millaisia kusi / sekopääexsiä on.

Yhteistyössä