Mie lähen kohta ostaman itelleni synttäri lahjaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellu 77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hellu 77

Vieras
Kukaan ei miun synttäreitä muista, mut ite ittelleni lahjan ostan: tatuoinnin! Vihdoin ja viimein. Tarkotus oli ottaa jo vuos sitten kun pyöreitä täytin... mut en saanu aikaseks varattua aikaa. Mut ny meen. =) Niin ja todennäköisesti otan pienet tassut lapaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
:)
Onnea synttäreistä! :flower:

Ja lahjaa sivuten... mie en ikinä uskaltais ottaa tatskaa... Eiks se tee kamalan kipeetäkin? :ashamed:

Kiitos =)
Jaa-a, en tie tekeekö kuin kipiää kun en oo koskaan aiemmin tatskaa ottanu, voipi olla et hiukka nippailee. Tai tietysti mun tuurilla meikäläinen on siel taju taskus =)

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
:)
Onnea synttäreistä! :flower:

Ja lahjaa sivuten... mie en ikinä uskaltais ottaa tatskaa... Eiks se tee kamalan kipeetäkin? :ashamed:

Olethan sä synnyttänytkin monen monta kertaa ;)

Ei se voi sen kipeempää tehdä. Ja niinhän ne viisaammat sanoo, että iho 'puutuu' tatuoidessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Olethan sä synnyttänytkin monen monta kertaa ;)

Ei se voi sen kipeempää tehdä. Ja niinhän ne viisaammat sanoo, että iho 'puutuu' tatuoidessa.

Mie oon saanut synnyttää aikalailla kivuttomasti, mitä oon juttuja kuunnellut...
Mie oon aina varautunut tosi kovaan kipuun, vielä kovempaan, mitä oon koskaan vielä tuntenut, mutta yhtään sietämätöntä synnytys ei ole ollut, koskaan.

Silti mie kammoan verikoettakin, kun se voi aina sattua :ashamed: *piikkikammo*

Kappas, meitähän juhlii useampi tänään :flower:
Ollaan typyn kanssa vuoropäivinä juhlakaluina; minä tänään, neiti huomenna 2v :heart: :flower:

Onnea vain kaikille meille ja teille :D =)

Yhteistyössä