Mie olen epäkelpo.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
En sovi muitten äitien joukkoon.

Meillä täälä mettässä on semmonen kiertävä äiti-lapsikerho... Tai joku sellanen. Vuoronperään jonku äitin tykönä kahvittelevat ja lapset leikkii yhessä. No nytkö ne on täällä veljen vaimon emännöitävänä niin mieki pitkän suostuttelun jälkeen suostuin matkaan.
Laitoin itteni oikein hienoksi, hiuksetki kampasin ja jopa meikkasin! Ja kipittelin alakertaan, minun tyttö oli jo siellä leikkimässä ja tuli minua vastaan innoissaan ja mie pussasin sitä poskelle. Kauhistelua ja päivittelyä että mie pussailen lasta :O

Toiseksi mie yritin olla mukana keskusteluissa siinä kahvinjuonnin lomassa niin paskat, olivat niinku minua ei ees ois. Ainoastaan veljen vaimo huomioi minut. Ja mie en oo mikkään hissukka, mut lopulta hiljenin ja poistuin paikalta :mad::mad:

En aio ees yrittää ennää mihinkään äitiporukoihin sisälle. Sieläpä olkoot :popcorn:

Mitäs pahaa nyt lapsen pussaamisessa on? Meillä pussataan poikaa aina kun tilaisuus vaan on ;-)
Oltiin sitten kylässä tai kotona.

Kyllähän porukoihin "pääsy" kestää aina hetken, että juttuihin pääsee sisälle. Mee nyt toistekin ja tee arvio vasta sitten....

Kuulostaapa oudolta..Meilläpäin kyllä pussaillaan lapsia :) Mie tosin en oo uskaltautunu noihin tommosiin kerhoihin ees mukaan..missä lie ees pitävät.
En usko että sie mitenkään epäkelpo oisit..muiden moka jos ei kelpaa :)

Pari niistä äiteistä on minun vanhoja koulukavereita, kyllä minut tuntevat. Mut kai se vika onki siinä ko tietävät miten minun elämä on menny vuosien varrella, siis tarkotan ex-ukkoa ja päihdehommia, varmaan siksi en kelpaa, luulevat vissin että olen vieläki sellanen. Paha mieli kyllä tuli mut ihan sama, pitäkööt seuransa ja jeesustelkoot keskenään kuinka mie pussailen minun vauvin puhki :rolleyes:

Siis kyllähän sen huomaa jos on epätoivottu. Katotaan nokanvartta pitkin ja jos sanon jotaki niin ovat niinku en mittään ois sanonukkaan.

Ikävää mutta he eivät ole arvoisiasi.Anna sie niiden kauhistella ja jeesustella ihan rauhassa.Sinä oot noussu pohjalta ylös ja takasin elämään,sekös niitä riipii.

Alkuperäinen kirjoittaja hö;22445291:
Pöh, aika törkeetä käytöstä. Mut sellaista se on , kun on jonkun leiman saanu niin vaikea on siitä pois päästä. Harmillista :/

Niinpä. Veljen vaimo tuossa käväs just ko se akkalauma kakaroineen häipy ja sano että ne varmaan jännittää ko tietävät minun sairastelut. Prkl. Eli oon kuitenki kummajainen.

Toivottavasti joku niistä palstailee ja lukkee tämän :xmas:

mä pussailen mun lapsia. Joka päivä:snotty: en oo ikinä tajunnu että se ei ole yleisesti hyväksyttävää..

Mut joo, mä en myöskään tunne oloani luontevaks tollasissa jutuissa, joten jätän minäkin mielummin menemättä.

Yhteistyössä