mie oon jasu juntti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joSSSu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

joSSSu

Aktiivinen jäsen
04.04.2006
5 248
0
36
poitsu on kuulemma salama, isi on kunkku ja äiti on jasu juntti :whistle:

onks muilla 5 vuotiailla tällästä roolien jakoa? mei poika jakaa aina roolit, välillä mie oon niisku ja hää on muumipeikko yms yms.

esikoisen mukaan: pikkuveli on vauvahylje, hän itse on hylje, iskä(-puoli) on mursu ja äitee on jättihylje tai jättimursu :ashamed: Ja mä kun yritän laihduttaa niiiiiin kovasti....

meillä on Lauri Kilpa-Auto- villitys, poika itse on Lauri, ja sisko useimmin Masa- huoltoauto ja äiti on mekaanikko-Ripa. Kesken juoksun potkaistaan kenkä jalasta, huudetaan "voi jehna, rengas irtosi!" sitten Masa rientää apuun, poimii kengän ja tulee yhtämatkaa Laurin kanssa Ripan luo korjattavaksi.. ja tämä toistuu.. ja toistuu... ja toistuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
meillä on Lauri Kilpa-Auto- villitys, poika itse on Lauri, ja sisko useimmin Masa- huoltoauto ja äiti on mekaanikko-Ripa. Kesken juoksun potkaistaan kenkä jalasta, huudetaan "voi jehna, rengas irtosi!" sitten Masa rientää apuun, poimii kengän ja tulee yhtämatkaa Laurin kanssa Ripan luo korjattavaksi.. ja tämä toistuu.. ja toistuu... ja toistuu...

Late on paska.

Alkuperäinen kirjoittaja paska-:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:

Late on paska.

ei oo.

Yhteistyössä