Mie oon niin saatanan väsyny tähän kaikkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa vakkari.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa vakkari.

Vieras
Porukat lähti eri suuntiin -> asumusero.

Mutsi on tehny mun elämästä aikamoista helvettiä välillä ja tuntuu tekevän sitä taas.

Isä on mulle hyvin rakas. käytiin tänään sen luona ja arvatkaas kuka perhana veti herneet nenään siitä.

Äiti yrittää käännyttää kaikki isää vastaan, omat sukulaisensa, isän sukulaiset, lapset vaan mä tiiän mitä se yritää ja tekee sitä aivan turhaan, ei ikinä IKINÄ saa mua kääntymään isää vastaan kun tiiän millanen manipuloiva ihminen mutsi on.

Sukulaiset kuulemma haukkuu isää puhelimessa ja isä ressukka vielä kaipaa äitiä takasi kotiin, vaikka tää ei tehny siellä mitään vaan isä passas ja hoiti sitä kun ISOA LASTA ( kirjaimellisesti ISOA)

Oon vaan niin vittuuntunu tähän kaikkeen, ihan kun ei olis omiakin murheita

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
:hug: Jaksamista.

Kiitos. :hug:

Tekee mieli laittaa kokonaan välit poikki äitin kanssa. Se on mulle vielä aika ison summan velkaakii ja lupas maksaa ensimmäisen erän tämän kuun alussa, mutta eipä ole näkynyt. Tuli itellekkii yllättäviä menoja tässä niin olisi kaikki raha tarpeen

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:hug: Kuulostaa ikävältä..koitahan jaksella ja kerro isällesi,että rakastat häntä vaikka muut oliskin vastaan:)

Olen sanonu isälle että on mulle tosi tärkee ja että rakastan sitä. Oon kertonu sille paljon asioita joista se on ollut tietämätön, asioita joita on tapahtunu lapsuudessa / nuoruudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Ehkäpä kannattaa oman jaksamisesi vuoksi antaa vanhempien selvitellä välejään keskenään,älä mene siihen rumbaan mukaan.Kyllä se ajan myötä helpottaa..

Isä on liian kiltti, alistuu helposti äitin tahtoon. Haluan olla sen tukena ja puolustaa sitä. Mielummin vaikka koko suvun vihat niskassa kun isä yksinään siinä kaikessa kakassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:hug: Kuulostaa ikävältä..koitahan jaksella ja kerro isällesi,että rakastat häntä vaikka muut oliskin vastaan:)

Olen sanonu isälle että on mulle tosi tärkee ja että rakastan sitä. Oon kertonu sille paljon asioita joista se on ollut tietämätön, asioita joita on tapahtunu lapsuudessa / nuoruudessa.

Hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Ehkäpä kannattaa oman jaksamisesi vuoksi antaa vanhempien selvitellä välejään keskenään,älä mene siihen rumbaan mukaan.Kyllä se ajan myötä helpottaa..

Isä on liian kiltti, alistuu helposti äitin tahtoon. Haluan olla sen tukena ja puolustaa sitä. Mielummin vaikka koko suvun vihat niskassa kun isä yksinään siinä kaikessa kakassa.

Tuo on hyvä. Isäsi tarvitsee tukea nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
:hug: Jaksamista.

Kiitos. :hug:

Tekee mieli laittaa kokonaan välit poikki äitin kanssa. Se on mulle vielä aika ison summan velkaakii ja lupas maksaa ensimmäisen erän tämän kuun alussa, mutta eipä ole näkynyt. Tuli itellekkii yllättäviä menoja tässä niin olisi kaikki raha tarpeen

Hankala tilanne sulla. Joulun aikaan nää tämmöset korostuu entisestään. Niitä tulee mietittyä ja sitte harmittaa kaikki asiat. Elämä on aika raakaa välillä. Liian totista. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikkein paras olisi jos osa menee viettämään joulua äidin luo ja osa isän luo. Tai kutsu isäsi vaikka teillä.

Me mennään isän luo. Äidin luo ei mennä, tänään olisi käyty viemässä lahjoja siskolle ja veljelle ( asuvaat äitin kanssa) mutta kun ei ollut kovinkaan halukas ottamaan vastaan niin olkoon, ei sitten minuakaan kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikkein paras olisi jos osa menee viettämään joulua äidin luo ja osa isän luo. Tai kutsu isäsi vaikka teillä.

Me mennään isän luo. Äidin luo ei mennä, tänään olisi käyty viemässä lahjoja siskolle ja veljelle ( asuvaat äitin kanssa) mutta kun ei ollut kovinkaan halukas ottamaan vastaan niin olkoon, ei sitten minuakaan kiinnosta.

Jos sisko ja veli ovat äitisi luona, niin teet oikein. Ja varsinkin kun itse vielä haluat.

Yhteistyössä