Mie oon sitten niin huono äiti... :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alli

Vieras
Rv 32 ja toivon pääseväni sairaalaan, ei vielä synnyttämään mutta vaikkapa jatkuvaan estolääkitykseen. Ja syynä on rakas esikoiseni. Koko päivä mennyt taas tappelemiseksi! Ei muuten mitään mutta alan olla niin täynnä tuota ainaista kiukuttelua ja marinaa. :'( Tiedän, ei saisi sanoa omista lapsistaan noin. Puolustukseksi sanon vaan että raskaus on muutenkin hankala, olen joutunut lopettamaan kaikki rakkaat harrastukseni lääkärin määrämän vuodelevon takia ym muuta pientä....

Huoh, tiedän olen surkea äiti tällä hetkellä. Asiat eivät todellakaan ole aina olleet näin.

No tottakai sitä saa olla väsynyt! Kyllä minäkin välillä olen. Lapset on 6v, 2v ja vauva 6kk. Ihana olisi välillä olla vaan ja tehdä jotain omaa juttua. Ja kun kolmatta odotin niin kyllä välillä oli todella rankkaa kun ei saanut päiväunia nukkua eikä mitään! Ja olin tosi väsynyt kun hb oli tosi alhainen. joten ihan rauhassa saa tuolta välillä tuntua. :hug:

Mistään ei tietenkään ole saatavissa hoitoapua edes päiväksi tai pariksi?

Itse sain aikanaan sisareni vastaavassa tilanteessa hoitoavuksi hänen ylioppilaskirjoitustensa loputtua sopivasti loppuraskauteni aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Mistään ei tietenkään ole saatavissa hoitoapua edes päiväksi tai pariksi?

Itse sain aikanaan sisareni vastaavassa tilanteessa hoitoavuksi hänen ylioppilaskirjoitustensa loputtua sopivasti loppuraskauteni aikana.

Hoitoavun pitäisi olla sitten lähes päivittäin/tunti kaks. Äidilleni saan esikoista välillä yöksi mutta eipä siinä paljon saa akkuja ladattua kun pitää siivota ym muuta mitä en ehdi tehdä kun esikoinen on kotona...

Ulkoista nyt sitten se siivoaminen ja muu kodinhoito pariksi viikoksi miehelle! Sinun ja odottamasi vauvan vointi on tärkeää, kyllä te pari viikkoa pärjäätte vähemmällä siivoamisella.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Ulkoista nyt sitten se siivoaminen ja muu kodinhoito pariksi viikoksi miehelle! Sinun ja odottamasi vauvan vointi on tärkeää, kyllä te pari viikkoa pärjäätte vähemmällä siivoamisella.

Eipä tuota miestä oikein saa millään siivoamaan... Loukkaantuu kovasti aina kun yritän edes ehdottaa... Hänhän joutuu sentään lenkittämään koirat kun minä en sitä saa tehdä... Huoh...

Yhteistyössä