Miehellä kesärenkaat alla, uskaltaako kyytiin lapsen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nipsuliini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä uus auto ja kumpikaan ei oo ikinä vaihtanut renkaita mut viikonloppuna meinataan yhdessä vaihtaa, eikä tulis mieleenkään viedä liikkeeseen. Kyllä se pitäis jo melkeen autokoulussa opettaa, noi perustaidot oman auton huoltoon.

Oletteko te jotain N:n sukupolven kaupunkilaisia joiden perheissä ei ole koskaan ollut autoja? Itse olen kotoisin suburbiasta, ja kakarasta lähtien olin mukana kun faija vaihtoi renkaita autoihimme.

Täällä OLI aamulla todella liukasta. Ei se lumi vaan jäätyneet tienpinnat.
Aplle, Helsinki on pullollaan liikkeitä, joihin saa mennä jonoon ja vaihtavat ilman ajanvarausta. Ruuhkaa on varmasti, mutta..

Jeesus mitä hätäilyä ja ylihuolehtimista ämmiltä taas. Hirvittävä hysteria muutaman lumihiutaleen takia. Ikäänkuin se auto automaattisesti ohjautuisi vastaantulevien kaistalle ja räjähtäisi jos on kesärenkaat alla.

Osoittaa taas kerran sen että naiset eivät ymmärrä autoista yhtään mitään.

[QUOTE="essi";27408234]autojen aluvanteellisia renkaita ei suositella itse vaihdettavan. huolto pystyy välineillään ne kiristämään niin eikä meillä autossa ole edes tunkkia tms. renkaanvaihtoa varten kuten ei vararengastakaan, jota ei ole trkoitus vauhtaa vain korjata ngas jollain auneella jos menee rikki... nykypäivää tytöt!!![/QUOTE]

Onko niitä muitakin kun vanteellisia renkaita? Koskaan kuullu eikä mies ettei sais ite. Huolto haluu vaa rahaa väittämällä sellasta.Kiristettyä kyllä saa itseki. Ja kyl se ihan nykypäivää on että autossa on se vararengas+vaihtovälineet. Noi tukkimet on vaan aivan hätäratkasu. Ja tunkkia te tarvitte kuitenkin.

Yhteistyössä