Miehellä liikaa suhteita ennen avioliittoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilkeä ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilkeä ämmä

Vieras
Aaaaargh. Meillä on ollut ongelma ettei mies puhu suoraan asioista. Tai pikemmin jättää kertomatta. Ei ole pettänyt eikä muuta, mutta tuolta menneisyydestä tulee aina jotain sellaista mistä en ole tiennyt....

Olemme samassa työpaikassa, hän seurusteli minun kanssa samalla osastolla olevan tytön kanssa ja he erosivat.. jossain vaiheessa. Aloimme tapailemaan puoli vuotta eron jälkeen. Nyt olemme naimisissa ja plaa. Nyt sain tietää että mies on pettänyt entistä tyttöystäväänsä toisen työkaverinsa kanssa joka on siis minunkin työkaverini!

Että ottaa päähän! Jotenkin tuntuu etten saa olla vihainen, mutta toisaalta mä olen vihainen kun tälläinen asia tulee ilmi ilman että mies itse kertoi mulle.. Näkee kuitenkin tätä tyttöä joka päivä ja käymme aina samoissa juhlissa. Olisi ollut reilua tietää tälläinen asia?

Alkuperäinen kirjoittaja ilkeä ämmä;28036892:
En siis epäile todellakaan että mies menee mua pettämään sen kanssa.. Inhottaa vain kun en tiennyt tästä :o

Vastasit jo omaan kysymykseesi. Miten sinulle voisi kertoa tuollaisesta asiasta, kun vedät överit.

Joo, minusta tuntuu, etteivät miehet oikein ole samalla kannalla sen suhteen, että mitä pitäisi kertoa etuottiin seurustelun aikana. Ymmärrän, että sinua ketuttaa.

Niimpä... Mä kumminkin olen suoraan sanonut heti että olen tapaillut meidän yhteistä kaveria joskus että jos ja kun kuulee sen muualta, ei loukkaannu.

Mies ei kumminkaan ole mua pettänyt hänen kanssaan joten tuntuis idiootilta vaatia miestä selittämään.. mutta toisaalta.. :D

mitä sitten, onhan arvattavasti miehellä ollut elämää ennen sinuakin. kuten ilmeisesti sinullakin.

Kyllä ja kyllä. Tunnen hänen kaikki eksänsä ja tiedän hänen entisistä suhteistaan enkä niistä ole mustasukkainen. Olen vain neljä vuotta ollut mieheni ja hänen entisen suhteensa kanssa työkavereina ja on vain ärsyttävää kun en tälläistä ole tiennyt! Meille kumminkin kutsuttu aina tupareihin ymym.. Ja hänen kanssa olen hyvää pataa.

No, koska sulla on kuitenkin suhteellisen kiihkoton suhtautuminen tuohon asiaan, niin pystyt varmaankin näkemään, miksi mies on jättänyt kertomatta? Ei varmaankaan ole vain tullut tilaisuutta, johon tuo olisi kuulunut olennaisesti, ja lisäksi mies ei ole halunnut tehdä kiusallisiksi tilanteita, joissa olette tekemisissä.

Tuskin tuo nainenkaan asiaa sen erityisemmin ajattelee, ellei sitten ole jotenkin pimeä(hkö).

Elämässä sattuu ja tapahtuu. Elä tässä hetkessä, älä huomisessa, äläkä varsinkaan eilisessä.

En jaksa päätäni vaivata sillä mitä miehelläni on ollut ennen minua.

Ymmärrän miestäsi. Pohdin aikoinaan kauhean pitkään pitäisikö minun kertoa yhdestä yöstä jonka vietin miehen tuttavan kanssa ennen meidän suhdettamme. Suotta olisin kertonut, se kaveruus on vuosien saatossa unohtunut muutenkin ja mitä siitä kukaan olisi hyötynyt. Olisin voinut periaatteessa kertoa mutta voi miten typerälle olisi tuntunut asioikseen mainita siitä. Olisin tehnyt itseni typeräksi, mieheni olisi luultavasti kysynyt että mitä hän sillä tiedolla tekee. Niin, mitä sinäkään ap olisit tuosta tiedosta hyötynyt?

No en mä nyt olisi mitenkään hyötynyt hyötynyt, mutta kun ollaan puhuttu kaikki muutkin merkityksettömät suhteet läpi. mies on suurimman osan kanssa vieläkin kaveri joten olen tavannut heitä ja kaikki ok. sen takia häiritsee että tämä yksi "tärkein" on jätetty kertomatta. Se vain rassaa. Ei se että hänellä ON OLLUT suhde. Plaah. Kumminkin koska ovat joka päivä tekemisissä.