Miehellä räkää/spermaa hoisujen edessä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ehsvsvss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ehsvsvss

Vieras
Huomasin kun laitoin omaa pyykkiä koneeseen, oli jotain röpelöö mustien housujen edessä. :0 onko vetäny käteen ja tempassu spermasella kädellä housut jalasta? Sitä oli siinä edessä tismalleen. Vai käyny kusella ja tyynnytelly kamun takasin housuun? Ja mä katoin!!!! Ettei sitä ollu sisäpuolella! En usko että pettää, näytti kuivuneelle spermalle tai räälle, mut miten rään voi pyyhkiä siihen? Mä oon ihan epätoivonen, miten sanoisin miehelle asiasta? :( mä en halua et se runkkaa koska se on multa pois. Töissä se kattoo jotain videoita, oisko siellä käyny käsitöillä? Mut miks sitä oli siinä?! Oliko suihkussa ollessaan kurottanut paperia ha mähmäset kädet osu kalsareigin??

Miten mä sanon asiasta??? Tää vaivaa mua :(

Mua loukkaa!!!!!!!! Sitten on niin tekopyhä että minä kiinnostan ja samalla tekee ties mitä. Ostan jatkossa punasia ja mustia housuja niin nään millon en oo riittäny!!!!!!!!!

Hmm.. Milloin palstalla nähdään avaus, jossa joku mies on ollut laittamassa vaimonsa pikkareita pyykkikoneeseen ja huomannut niissä reilusti valkovuotoa ja miettii nyt tuskissaan onko sillä joku uus mies kierroksessa, kun noin paljon valuu.

Kysynkin välillä että vieläkö tykkäät minusta kun halatessa laitan hänen käden esim tintani päälle. Mulla meni hermot!!!!!!! Eilen illalla en sanonu miehelle muutenkaan juuri mitään......

Mutta miten sitä oli housujen ulkopuolella??? Kiva että mies nostaa päätään esim työpäivän aikaan!!!!! Ei mun valkovuito tai kkveri ole pikkarien ulkopuolella!!!!

Oltiin sunnuntaina sängyssä ja olo on maanantai illan yllärin jälkeen etten riitä. Kiva yllätys!!!!!! Sanonko että toivon että tekis tämmöset jutut vaan mun kanssa?? Oon jo sanonu joskus mit siihen vastaa että joo....... Voi vittu mikä siinä on niin vaikerta???

Ja olet ihan varma, että se on spermaa..?

Minusta tuollaisen voi kyllä (normaalissa parisuhteessa) ottaa esiin ihan naamatusten puhumalla jos häiritsee, eikä pidä tehdä asiasta numeroa ennenkuin siihen oikeasti löytyy perusteita...

Mun exällä oli sama juttu mutta en jaksanu siitä vaivautua. varmaan spermaa tms. tuskin räkää :D
nykyisen housuissa ei ole mitään koskaan. Ja kyllä olen katsonut kun pyykkiä olen koneeseen pistänyt :laugh:

Vittu anna miehes runkata jos haluaa. Se on meidän miesten oikeus ja ei naisille kuulu yhtään. Itse heittäisin pihalle tollasen akan joka yrittäisi runkkaamistani kieltää.

Mulla on niin paha mieli!!! Miks en kelpaa???? Ja mitään en ole sanonut!!! -menen itkemään niin vahingossakaan avaa suutani. Nyt ymmärrän miks naiset pihtaa kuulema. Sama ois munkin kun en riitä.

ne miehet on,räkäisiä spermakouria..Ei voi ikinä tietää mitä ne touhuaa vehkeillään ja minne ne pyyhkii :p
Ehkä sillä ukollas on ollu bokserit nurinpäin jalassa ja kikkeli vähä "vuotanu" tippoja ja sit jossain kohtaa älynny kääntää ne oikeinpäin...

Yhteistyössä