Miehellä räkää/spermaa hoisujen edessä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ehsvsvss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pyydän anteeksi kun sanon suoraan,että enpä ole hölmömpää kuullut pitkiin aikoihin,jos koskaan! Tyhmä olet!

QUOTE=Ehsvsvss;28848168]Huomasin kun laitoin omaa pyykkiä koneeseen, oli jotain röpelöö mustien housujen edessä. :0 onko vetäny käteen ja tempassu spermasella kädellä housut jalasta? Sitä oli siinä edessä tismalleen. Vai käyny kusella ja tyynnytelly kamun takasin housuun? Ja mä katoin!!!! Ettei sitä ollu sisäpuolella! En usko että pettää, näytti kuivuneelle spermalle tai räälle, mut miten rään voi pyyhkiä siihen? Mä oon ihan epätoivonen, miten sanoisin miehelle asiasta? :( mä en halua et se runkkaa koska se on multa pois. Töissä se kattoo jotain videoita, oisko siellä käyny käsitöillä? Mut miks sitä oli siinä?! Oliko suihkussa ollessaan kurottanut paperia ha mähmäset kädet osu kalsareigin??

Miten mä sanon asiasta??? Tää vaivaa mua :([/QUOTE]

Mun miehellä on vaan kakkarantuja ja roiskeita. Veikkaan, ettei se pyyhi pyllyään kunnolla. Ehkä sen pitäisi kiinnittää vähän huomiota syömisiinsäkin.

Itse olen 45 vee äijä, ei ole kuule koskaan yksikään naaras epäillyt mitään, minulta naaras on saanut 5 cm paksua pimpsaansa vaikka 15 minuutin välein. Joskus on jopa 3 kertaa /vrk riittänyt... Tosin aina on sessiot olleet 3-5 tuntia kerrallaan, heikko pikkupoika on jos ei moista kestä:(

Huomasin kun laitoin omaa pyykkiä koneeseen, oli jotain röpelöö mustien housujen edessä. :0 onko vetäny käteen ja tempassu spermasella kädellä housut jalasta? Sitä oli siinä edessä tismalleen. Vai käyny kusella ja tyynnytelly kamun takasin housuun? Ja mä katoin!!!! Ettei sitä ollu sisäpuolella! En usko että pettää, näytti kuivuneelle spermalle tai räälle, mut miten rään voi pyyhkiä siihen? Mä oon ihan epätoivonen, miten sanoisin miehelle asiasta? :( mä en halua et se runkkaa koska se on multa pois. Töissä se kattoo jotain videoita, oisko siellä käyny käsitöillä? Mut miks sitä oli siinä?! Oliko suihkussa ollessaan kurottanut paperia ha mähmäset kädet osu kalsareigin??

Miten mä sanon asiasta??? Tää vaivaa mua :(

kyllä se mies kuule runkkaa vaikka salaa senkin jälkeen kun se on pannu sua usko pois!

Yhteistyössä