Miehellä salattavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Olen alkanut epäillä, että miehelläni on salaisuuksia, ja paljon. Lähes aina, kun hänen puhelimensa soi, tai hän soittaa jollekin, hän menee ulos puhumaan puhelimeensa. Tai jos hänen puhelimensa soi, ja mieheni on esim. suihkussa, saatan vastata hänen puhelimeensa (ennen tämä passasi), saan siitä huudot, tai jos katson ketä hänelle soittaa, siitäkin raivostuu, vaikka tämäkin on ennen ollut sallittua. Kyllä hänkin katsoo, ketä minulle soittaa, jos olen jossain kauempana puhelimestani, eikä se minua haittaa mitenkään. Muutenkin hän on viime aikoina ollut poissa oleva. Pettämisen olen poistanut laskuista, mutta voisikohan hällä olla vaikka rahahuolia?

[QUOTE="vieras";23586512]eihän sen tarvi kun olla esim. samalla työmaalla sen toisen naisen. ja ei se pika pano ota sitä puolta tuntiakaan...[/QUOTE]

Mies tällä hetkellä työttömänä. Siksi ajattelinkin, että jos on veloissaan tms. eikä kehtaa mulle kertoa.

Kun minä olin naimisissa niin kävin usein ruokatunnilla panemassa joko miestä paikallisessa sexshopissa tai sitten huoraa thai-hieronnassa. Toisinaan perään soiteltiin tai sovin muuten vain treffejä juuri APn kuvaamalla tavalla.

En todellakaan ole teoistani mitenkään ylpeä, olin masentunut ja täysin luuseri vain silloin.

Ei se työttömyys estä pettämistä. Yksi tuttu oli työtön kotona ja kun puoliso oli päivät työssä sillä oli hyvää aikaa pitää yllä muita suhteita. :( Erohan heille sitten tuli.

no vähän omituiselta vaikutta, jos aikaisemmin olette voineet toistenne puheluihin vastata, me ei tehdä niin, mut tapansa jokaisella... johonkin häikkään kyl viittaa... kysy suoraan ?

Yhteistyössä