Miehellä nailonit/naisten alusvaatteet?

  • Viestiketjun aloittaja sukkahousu-mies
  • Ensimmäinen viesti
sukkahousu-mies
Mitä mieltä naiset ovat sukkahousuja/stay-up sukkia/sukkanauhaliivejä/-korsettia käyttävistä miehistä? itse olen n. 30v miies ja olen, voisiko sanoa Nailon-fetisti/säärien ihailija, tai jonkinasteinen transvestiitti. Mun mielestä se miltä sukkahousu (nailon) tuntuu paljaalla iholla (sääret tietty sileät) ja näytää on erittäin seksikästä, eroottista, ja kiihottavaa ja mukavaa! Olen itse käyttänyt säännöllisesti sukkahousutuotteita n. 13-vuotiaasta alkaen, ja ihailllut naisia joilla on kauniit sääret verhottuna sukkiksiin ja nimenomaan mustan värisiin, kiiltäväpintaisiin. Tai sitten verkko/pitsi/tai kuviollisiin. Ylipäänsä muutenkin kismittää kun naisille on olemassa kaikkea kivaa pitsihörhelöä ja seksikästä alusvaatetta, ja miehille ei! Tiedän että nyt joku kumminkin leimaa meikän heti pervoksi,homoksi tai muuksi inhottavaksi, mutta olen ihan tavallinen suomalainen mies, ja hetero, mutta minä saan potkua elämääni tälläisestä asiasta ja joku toinen jostain muusta. En tiedä miksi ja tai mistä johtuu se taivaallinen olo/tunne kun pukee yllensä seksikkään pitsikorsetin ja laittaa sukkanauhasukat/stay-upit jalkaan niin se on upea tunne! Meitä sukkahousuja tai naistenalusvaatteita käyttäviä miehiä on suomessa paljon mutta harva uskaltaa sitä kertoa kenelläkään saatika puolisolle!
 
Toinen sukkahousumies
Itse olen puhunut useiden naisten kanssa siitä, että olisi kiva kokeilla miltä sukkahousut tuntuisi käytössä. Kun asiasta puhuu järkevästi ja asiaa perustelee hieman, niin lähes kaikki ovat kannustaneet kokeilemaan. Ainoastaan yksi tuntemani nainen, joka itse käyttää sukkahousuja lähes päivittäin, oli sitä mieltä että ne ei sovi miehelle.

Puolisolle ainakin asiasta pitäisi ehdottomasti kertoa. Asiaa kannattaa tietysti pohjustaa huolellisesti, eli kertoa hänelle miten hyvältä sukkahousut näyttää ja tuntuu hänen päällään, ja vähitellen kysellä, miltähän sukkahousut tuntuu jalassa. Rauhallisella etenemisellä luulisi että useimmat naiset suosittelisi sinulle sukkahousujen kokeilemista. Kyllähän parisuhteessa toisen pitäisi tuollainen asia tietää ja hyväksyä. Tietysti jos toinen selvästi vastustaa sinun sukkahousujen käyttöä, on varmaan paras jättää asia kertomatta.

Sanot että olet 13-vuotiaasta asti käyttänyt sukkahousuja, kuinka moni tietää siitä? Luulisi, että olet ainakin joskus jäänyt siitä kiinni.
 
Tiina
Sukahousuja ?? Itse pidän sukkahousuja.Miehillä ne kai on sitten ""sukahousut"".
Miksi muuten te miehet ette pidä niitä niin että ne näkyisivät lahkeitten alta.Oisivat kivan seksikkään näköiset :)
 
Eki
Meillä on päästy jo aikoja sitten kolttuihin, siis minä pukeudun korsettiin mekkoihin ja muihin hepeniin, koska vaimo ""on määrännyt"" niin.
En kuitenkaan tee sitä siksi, etteikö minulla muuten seisoisi; seksi on vaan kummallekin osapuolelle parempaa, kun vaimo määrää, mitä minä teen.
 
Hilma
Meijän ukko lähti pöllimehtään stayupeissa , sannoin jotta ei soa tulla silimänpakkoo sithe yhtään muuthen on ilhalla seksyleikihit pilloilla.Miulla vaa on tällane karjakon essu peällä ja vot sit ku pirtinhirret rymissee ku ukko tulhee stayupeissa pöllimehtästä kothiin.
 
che54
rohkeasti vaan. kertokaa asiasta vaimollenne tai tyttöystävällenne, luultavasti ymmärtävät asian, eivätkä pidä sitä minään ihmeellisyytenä taikka poikkeavuutena, kuten ns. tosimiehet, jotka ehkä itsekin haluaisivat ja luultavasti salaa pukeutuvatkin sukkahousuhin/sukkiin. itselläni hyvät kokemukset asiasta, vuosia sukkahousuja käyttäneenä.
 
Rauli
Empä suosittele vaimolle kertomista! Voi olla. että kymmenen vuotta menee hyvin, mutta se yhdestoista tuokin jo ryppyjä rakkauteen. Kokemusta on!


Ajattele, mitkä lyömäaseet ja kiristysvälineet annat vainosi käteen.

"Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa!"
 
riikka60
Alkuperäinen kirjoittaja Jokamies:
Miksi pukeutua naisten vaatteisiin? Minun mielestäni silloin on jotain pahasti pielessä.Miehet ollan miehiä,eikä mitään neitejä.

Jokamies ihmetteli kovasti tätä naiseksi pukeutumista.
Tämä meidän kaltaisten miesten naisten vaatteisiin pukeutuminen taitaa vaivata joitakin miehiä, vaikka heille meidän pukeutuminen ei ole millään lailla vaaraksi, niin kuin ei heidänkään omat harrastukset meille.
Onkohan heillä jonkinlainen pelko että heidän miehisyytensä kärsii siitä.
Joku kysyi tällä palstalla, että saako siitä kiksejä, niin voin sanoa että saan. Minä todella nautin suunnattomasti siitä että voin pukeutua ja laittautua ”naiseksi” .
Minulla ei ole moneen vuoteen ollut vakituista naispuolista seurustelukumppania, enkä ole sellaista enää niin kovasti kaivannutkaan, kun olen löytänyt itsestäni tämän naisellisen puolen. Nyt voin itse laittautua niin seksikkääksi naiseksi kuin haluan. Minusta on tosi mahtavaa ja kiihottavaa pukeutua juuri sellaisiin naisten asuihin joista pidän ja huomata peilistä että siellä se ihailemani seksikäs nainen katselee juuri minua.
Tämä voi kuulostaa ulkopuolisesta hullulta, mutta minä nautin tällaisesta elämästäni.
Tätä naiseksi pukeutumista ja sen viehätystä ei voi asiaa harrastamattomalle tyhjentävästi selittää.
Jo heti alusasuihin pukeutuessa tuntuu tosi hyvältä ja kun saa yllensä sopivasti puristavan korsetin ja nailonsukat jalkaan jo silloin alkaa tuntumaan tosi kiihottavalta.
Käytän yleensä tiukasti istuvia mekkoja ja hameita joiden helman pituus on polven yläpuolella. Vaikka kaikki
nämä naisten asut tuntuvat minusta ihanilta, niin kaiken tämän kruunaa korkeakorkoiset kengät, joita minulta
jo löytyy muutamia pareja, avokkaita ja sandaaleja. Pituudestani huolimatta olen hankkinut näitä korkkareita sillä ne antavat säärilleni vielä upeamman ryhdin. Upeita sääriäni on jopa kerran yksi mies kehunut, joka on
tähän mennessä ainoa joka on minut nähnyt naisena. Vaikka en julkisesti ulkona liikukaan, jouduin sattumalta hänen yllättämäksi taloyhtiössämme. Onneksi hän oli erittäin ymmärtävä ihminen.
Niin tästä naiseksi laittautumisestani meinasi jäädä pois kokonaan tämä meikkauspuoli, jota vielä haluaisin kehittää. Olen hankkinut postimyynnin kautta meikkitarvikkeita ja yrittänyt imeä kaiken tiedon naistenlehdistä, mutta vielä haluan oppia paljon lisää. Ihmettelen kuitenkin miten saan vaalealla peruukilla ja tällä vaatimattomalla meikkaustaidolla itsestäni ihan siedettävän näköisen ”naisen”.
Kun kaiken vaivannäön jälkeen katselen itseäni peilistä, minulle tulee tunne, että olen jopa ylpeä siitä mitä olen saanut aikaan.
Pukeutuneena ja laittautumalla mahdollisimman täydelliseksi naiseksi kiihotun siinä määrin, että monesti tulee mieleen olisiko minulla mahdollisuus tavata mies, joka on kiinnostunut minunlaisesta naisesta. Olisihan jonkun miehen minua kohtaan osoittama mielenkiinto naiseuteni huipennus, ehkä juuri sitä ainakin salaisesti kaipaankin. Pystyisinkö olemaan hänelle sellainen nainen kuin hän haluaisi, sitä en pysty näin etukäteen itsekkään sanomaan.

 
Naisen kokemus
Olen seurustellut miehen kanssa, jolla oli kiintymys naisten sukkahousuihin ja pitsialusvaatteisiin. Yritin olla mahdollisimman avomielinen ja hyväksyä miehen kiinnostukset. Olin suorastaan kiitollinen, että hän uskalsi puhua haluistaan avoimesti. Valitettavasti oma kiinnostukseni kuitenkin lopahti nähdessäni hänet sukkahousuissa ja korsetissa. Se oli niin täydellinen turn-off, ettei suhteella ollut pidemmän päälle mitään jatkomahdollisuuksia. Pahinta oli, että naisten alusvaatteista oli tullut hänelle täydellinen fetissi, eli hän ei voinut enää kiihottua ilman niitä.
 
Järkytys
Alkuperäinen kirjoittaja Naisen kokemus:
Olen seurustellut miehen kanssa, jolla oli kiintymys naisten sukkahousuihin ja pitsialusvaatteisiin. Yritin olla mahdollisimman avomielinen ja hyväksyä miehen kiinnostukset. Olin suorastaan kiitollinen, että hän uskalsi puhua haluistaan avoimesti. Valitettavasti oma kiinnostukseni kuitenkin lopahti nähdessäni hänet sukkahousuissa ja korsetissa. Se oli niin täydellinen turn-off, ettei suhteella ollut pidemmän päälle mitään jatkomahdollisuuksia. Pahinta oli, että naisten alusvaatteista oli tullut hänelle täydellinen fetissi, eli hän ei voinut enää kiihottua ilman niitä.
Mulle kävi samoin. Ihastuin iltamissa maailman ihanimpaan naiseen, olin valmis panttaamaan taloni ja mehtäni ja antamaan kaikkeni hälle, kunnes kävi kalpaten. Se naikkonen tuli mua tervehtimään ihan farmarihousuissa! Miästen haalarissa!! Kehtasikin.
Jo lurpahti ja peruin kaikki kosinnat.
Eukko housuissa on kuin navetanpolku ilman emäntää!

Nimim. Mieluummin isäntä sukkasillaan, kuin emäntä äijäin rytkyissä!
 
Sukkisfani
Eipä kannata 'Rauli' ja 'Naisen kokemus' tehdä liian rajuja yleistyksiä. Itse olen käyttänyt sukkahousuja suhteemme alusta asti, sängyssä ja sen ulkopuolella, eikä niistä ole aiheutunut ongelmia.

Kaikissa suhteissa kannattaa olla avoin omien mielihalujensa suhteen. Sukkikset ovat vaarattomat, ihmiset sen sijaan voivat olla mitä vain, hyviä ja pahoja, mukavia ja vähemmän mukavia. Ja sitä he ovat riippumatta josatkin vaatekappaleesta.
 
Nainen 40
Alkuperäinen kirjoittaja riikka60:
Alkuperäinen kirjoittaja Jokamies:
Miksi pukeutua naisten vaatteisiin? Minun mielestäni silloin on jotain pahasti pielessä.Miehet ollan miehiä,eikä mitään neitejä.

Jokamies ihmetteli kovasti tätä naiseksi pukeutumista.
Tämä meidän kaltaisten miesten naisten vaatteisiin pukeutuminen taitaa vaivata joitakin miehiä, vaikka heille meidän pukeutuminen ei ole millään lailla vaaraksi, niin kuin ei heidänkään omat harrastukset meille.
Onkohan heillä jonkinlainen pelko että heidän miehisyytensä kärsii siitä.
Joku kysyi tällä palstalla, että saako siitä kiksejä, niin voin sanoa että saan. Minä todella nautin suunnattomasti siitä että voin pukeutua ja laittautua ”naiseksi” .
Minulla ei ole moneen vuoteen ollut vakituista naispuolista seurustelukumppania, enkä ole sellaista enää niin kovasti kaivannutkaan, kun olen löytänyt itsestäni tämän naisellisen puolen. Nyt voin itse laittautua niin seksikkääksi naiseksi kuin haluan. Minusta on tosi mahtavaa ja kiihottavaa pukeutua juuri sellaisiin naisten asuihin joista pidän ja huomata peilistä että siellä se ihailemani seksikäs nainen katselee juuri minua.
Tämä voi kuulostaa ulkopuolisesta hullulta, mutta minä nautin tällaisesta elämästäni.
Tätä naiseksi pukeutumista ja sen viehätystä ei voi asiaa harrastamattomalle tyhjentävästi selittää.
Jo heti alusasuihin pukeutuessa tuntuu tosi hyvältä ja kun saa yllensä sopivasti puristavan korsetin ja nailonsukat jalkaan jo silloin alkaa tuntumaan tosi kiihottavalta.
Käytän yleensä tiukasti istuvia mekkoja ja hameita joiden helman pituus on polven yläpuolella. Vaikka kaikki
nämä naisten asut tuntuvat minusta ihanilta, niin kaiken tämän kruunaa korkeakorkoiset kengät, joita minulta
jo löytyy muutamia pareja, avokkaita ja sandaaleja. Pituudestani huolimatta olen hankkinut näitä korkkareita sillä ne antavat säärilleni vielä upeamman ryhdin. Upeita sääriäni on jopa kerran yksi mies kehunut, joka on
tähän mennessä ainoa joka on minut nähnyt naisena. Vaikka en julkisesti ulkona liikukaan, jouduin sattumalta hänen yllättämäksi taloyhtiössämme. Onneksi hän oli erittäin ymmärtävä ihminen.
Niin tästä naiseksi laittautumisestani meinasi jäädä pois kokonaan tämä meikkauspuoli, jota vielä haluaisin kehittää. Olen hankkinut postimyynnin kautta meikkitarvikkeita ja yrittänyt imeä kaiken tiedon naistenlehdistä, mutta vielä haluan oppia paljon lisää. Ihmettelen kuitenkin miten saan vaalealla peruukilla ja tällä vaatimattomalla meikkaustaidolla itsestäni ihan siedettävän näköisen ”naisen”.
Kun kaiken vaivannäön jälkeen katselen itseäni peilistä, minulle tulee tunne, että olen jopa ylpeä siitä mitä olen saanut aikaan.
Pukeutuneena ja laittautumalla mahdollisimman täydelliseksi naiseksi kiihotun siinä määrin, että monesti tulee mieleen olisiko minulla mahdollisuus tavata mies, joka on kiinnostunut minunlaisesta naisesta. Olisihan jonkun miehen minua kohtaan osoittama mielenkiinto naiseuteni huipennus, ehkä juuri sitä ainakin salaisesti kaipaankin. Pystyisinkö olemaan hänelle sellainen nainen kuin hän haluaisi, sitä en pysty näin etukäteen itsekkään sanomaan.

Tottakai saa transu olla, ei se mua haittaa. Voisin jopa tirkistellä transun ja toisen miehen panoa jos sattuis kohdalle. Oman mieheni otan ilman sukkiksia... varmaan into muuten lopahtaisi siihen. Vaikka aika pervoja ollaankin:D
 
Rauli
Onhan se mukavaa, että jollakin on hyviä kokemuksia! Minulla ei ole. Voihan sellaisenkin naisen jostakin löytää, mutta vähemmässä ovat ilmoittautumiset. Transuista muuten 98% on heteroja. Se 2% on sitten mitä vaan. Parempi katsoa, kuin katua.

Naisiin ei voi ...
 
pitsiä
Käymme vaimoni kanssa yhdessä alusvaateostoksilla (minulle). Tämä on vaimoni idea. Minusta naisten alusvaatteet ovat usein miellyttävämmästä materiaalista tehtyjä kuin miesten. Yleensä emme juurikaan pidä vaatteita kotosalla, mutta pidän usein joitakin pitsihörhelöitä vaimoni pyynnöstä. Jostakin syystä se miellyttää häntä, ja meillä voi puhua avoimesti mieliteoistaan.
 
Nautiskelija
Riikka60, et ole yksin. Olen myös kokeillut niin pukeutumista kuin meikkaamista. Siitä tulee tosi hyvä olo kun on saanut kaiken kohdalleen. Täytyy sanoa että ei se meikkaaminen niin helppoa ole kuin ennen luulin. Olen myös joskun toivonut voivani jakaa harrastuksen ja mielipiteitä ja kokemuksia jonkin kanssa. En ole muuten mitenkään "naisellinen" enkä ole kokeillut peruukkia. Meikkaaminen minun kohdalla sai alkunsa kun naiseni opetti ja yllytti käyttämään ensin ihonhoitotuotteita ja joskus juhliin lähtiessämme peitti iholtani arven. Mukavia hetkiä sinulle.
 
anjuska/tv
yksi tarina tämäkin.naimisissa lähes 30vuotta, itsellä ikää yli 50 suhteen alussa kerroin mieltymykseni sain
ns."omaa aikaa" toteuttaa feminiinisiä tarpeitani.sitten
normaalit perheen lisäykset, pitkä väli ilman heh tyttöilyä.ikinä en ole hänen kanssaan mekkoillut,6vuott
a sitten tulin ns,kaapista ulos ja osallistuin ensimmäisiin
fetissibileisiin ihan luvan kanssa .siitä asti olen pyrkinyt
olemaan samanhenkisten ihmisten kanssa ,koska siellä ei
tarvitse selitellä mitään. tuossa aiemmin mainittiin vaimon määräämänä tuli vedettyä sukat tai sukkikset jal
kaan ,en kyllä jaksa sitä uskoa .itse aloitin äidin asuista
15vuotiaana ja kyllä se sieltä asti on ollut mukana kuvi-
oissa.ruokahalu kasvoi syödessä ja nyt ajelen säärikar-
vat. meikkaan .käyn ihonpuhdistuksessa .ja mitä pahin-
ta tai parasta ,minusta on tullut bi-seksuaali .olen työ-
elämässä niin suomalainen mies kun voi olla,mutta kun
"tytöksi" laittaudun niin jo arvomaailma muuttuu.mutta
nautin joka hetkestä tänä päivänä enemmin toisena päivänä kiroan ,elämä on säätämistä ,joskus tulee mie-
leen lopettaa tämä harrastus,paranisiko siitä elämänlaa-
tu tuskin.
 

Yhteistyössä