Miehellä nailonit/naisten alusvaatteet?

  • Viestiketjun aloittaja sukkahousu-mies
  • Ensimmäinen viesti
gossard
mä odotan aamua,että saan pukeutua mustaan korsettiin ja amarin nylonsukkiin.
ensin alle pushuprintsikat ja päälle se kirppikseltä ostettu,kiimanhajuinen musta korsetti.
kokoa 90 d-kuppi. Näin sen myyjän,uhkea nainen.Se tuoksuu kiimalta.Todellakin.
Pitkät, niin ihanat pitsiset sukkanauhat.Ne minä kiinnitän Amarin sukkanauhasukkiin,mustiin tietenkin.
Sitten laitan kovettuneen kaluni päälle, myös kirppikseltä hommattuihin, pillulta tuoksuviin pitsisiin pikkupöksyihin, saman naisen. sanoin,ne haisee pillulta,hän ei kuullut.
On ihanaa katsella, kun naiset ja tytöt tuovat käytettyjä alusvaatteitaan myyntiin.
Mulla on runkkuseurana todella kauniin blondin korsetteja,kaksinkappalein.koko 75 c.
niitä on ihana hipelöidä,laittaa kalu kaaritukien väliin ja runkata.
Ostan aina stringit,pikkkarit yms.sellaista, jotka haisee pillulta.
Kerran olin liukuportaissa stockalla,päällä valkoinen korsetti ja mustat nailonit.
nostin paitaani ja kaksi tyttöä näkivät sukkanauhat ja korsetin alareunan.Matka kesti n.15 sekkaa ja kuulin kun he sanoivat,että tuo on kiihoittavan näköistä. Kävelin pois heistä ja näin, kuinka ihanan näköisiä he olivat.
Seurasin heitä,toisella oli kesämekko,jonka läpi näkyivät pikkarit.
Onnekseni he eivät huomanneet minua ja taas oltiin portaissa.minä takana.
Avasin varovasti vetskarini ja kaluni ponnahti silkkisten pöksyjen välistä täyteen valmiuteen.
Muut eivät huomanneet,polveni notkahtivat,tulin.Spermaa purskahti nuoremman ,vaaleahiuksien tytön kesämekolle,toisen farkkupyllyn,tumman, vaalealle jakulle,taas mekkotytön pyllylle ja taas tumman kaunottaren bootseille.
Kukaan ei huomannut tapahtunutta.Seurasin tyttöjä turvallisen välimatkan päästä ja kuulin kun vaalea tyttö sanoi, että mitä märkää on mun selässä. Tumma sanoi,voi v...u, sehän on spermaa.hei, sullakin on tukassasi myös spermaa.no niin, se on se jätkä, se on runkannut portaissa ja ruiskuttanut lastinsa meihin.
Tämä on totta. Ja siksi odotan taas uutta aamua ja uusia runkkuja.
 
femalenyymi
Olen sen tyyppinen mieshenkilö, jolla on muka hyvät sääret. Lattapeppuani olen korjaillut butt-hip-boostereilla. Tulos on ollut mielestäni heikohko. Korsetit ovat vasta hankinnassa. Elikkä asia Suomeksi. Tavoitteenani säärieni vuoksi olisi saada joillakin keinoin leveämpi takamus, jotta esim. itse näyttäisin takaa teinitytöltä leggingseissä. Lattapeppuni koko on noin 34 tuumainen ja vyötäröstä voisi saada 32 tuumaisen kireällä korsetilla. Olen googlannut erilaisilla sivuilla, mutta tarpeeksi feminiinistä lantiota ja peppua niiden avulla tuskin saa aikaiseksi! Jos Teillä arvoisat lukijat on asiallisia neuvoja, otan niitä mielelläni vastaan tänne! Kiitos
 
arska
Naisten pikkareiden materiaali miellyttävän tuntuista materiaalia. Sileetä, liukasta joustavaa kangasta. Peniskin tykkää olla tollasissa pikkareissa. Ja nainen tykkää hiplata penistä hyvännäköisten pikkareiden päältä.

tässä tiivistyy koko homman ydin eli naisten alusvaatteet tuntuu niin hyvältä! Esim. Sukkahousut on todella kiihotttavat - samoin pikkuhousut, jotka hyväilee peppureikää. Ihanaa antaa tulla!
 
Viimeksi muokattu:
San
Jos halutaan otsaekii luoda terve yhteiskunta je4rjestys, miehen pite4e4 ottaa uudestaan paikkansa sen ke4rjesse4.Kun yhteiskunta rakennetaan mahdollisimman tasa-arvoiseksi, tuo ei ole ollenkaan tarpeen.Tasa-arvohan tarkoittaa, ette4 kaikilla ihmisille4 on sama arvo - kaikki ovat samanarvoisia.Kaikille ihmisille, jotka ovat siis samanarvoisia, on tietenkin siis myf6nnette4ve4 kaikkien perustarpeiden tyydytys yhteiskunnan puolesta. Lise4ksi yhteiskunnan rakenteet tulee muuttaa sellaisiksi, ette4 ne eive4t tue epe4tasa-arvoa, vaan pe4invastoin pyrkive4t tasapainottamaan asioita, jotka muuten aiheuttaisivat ve4littf6me4sti syrjinte4e4 jotakuta ihmisryhme4e4 kohtaan ilman, ette4 te4me4 ihmisryhme4 on -tehnyt- mite4e4n ansaitakseen moista syrjinte4e4.Esimerkiksi feminismi ajaa te4llaista epe4tasa-arvoa miesvihallaan. Jo pelkke4 feminismin poistaminen auttaisi paljon, mutta miesten pakottaminen dominoimaan muita ei olisi ollenkaan vapaata, eike4 tasa-arvo pe4tisi silloin.Me olemme ensisijaisesti IHMISIc4, vasta toissijaisesti naisia ja miehie4. Jos yhteiskunta kohtelisi kaikkia ihmisie4 ihmisine4 (sukupuolesta yms. riippumatta), ja kouluissakin kerrottaisiin jo lapsille TOTUUS esim. parinvalintamekanismeista, ja niiden eroista miehille4 ja naisilla, seke4 yhteiskunnassa olisi ne4ite4 tasapainottavia rakenteita, naiset eive4t joutuisi holtittomaan vapauteen samalla kun miehet ovat yhe4 tiukemmassa puristuksessa ja yhteiskunnan vankeja.Noh, te4me4 on tietenkin eritte4in laajan keskustelun aihe, enke4 juuri nyt ole parhaimmillani selitte4e4kseni ne4kemyksie4ni aivan te4ysin, mutta ymme4rte4net, ettei mike4e4n pakko kete4e4n kohtaan voi johtaa kuin kurjuuteen jonkin ihmisryhme4n kohdalla.Ei tarvitse pakottaa miehie4 dominoimaan, mutta voidaan poistaa miehilte4 pakko olla dominoimatta.. siis jos yhteiskunnasta poistetaan kaikki miesten syylliste4minen heide4n sukupuolensa vuoksi ja kaikki muu vastaava miesviha, se auttaisi jo paljon.Jos alfauroista yms. kerrottaisiin totuus alusta pite4en kaikille lapsille ja teineille aivan systemaattisesti, naisetkin voisivat helpommin tehde4 fiksumpia miesvalintoja ja 'ajatella' hyve4t miehet kiihottaviksi (naisillahan se ei ole biologista vaan heide4n omista sise4isiste4 arvostuksistaan kiinni.. esim. rahahan on keinotekoinen asia, jota ei luonnossa esiinny, mutta silti ihmisnaaraat kiihottuvat mieheste4, jolla site4 keinotekoista asiaa on paljon! Jos nyt rahan sijasta 'hyvyys' olisikin se asia, josta naiset pe4e4tte4ve4t kiihottua, mite4 enemme4n 'hyve4' mies (sana 'parempi' ei te4sse4 oikein sovi), site4 korkeampi 'status' miehelle4 olisi, ja site4 kiihottavampi he4n olisi naisen silmisse4)Puh.. taisin ylitte4e4 kapasiteettini, koettanen ehke4 myf6hemmin uudestaan. - Vortac
 
Milka
Olen jo sen ikäinen, että naisten kanssa touhuaminen alkaa olla historiaa. Mutta kummasti se kuitenkin kompensoituu naisten alusvaatteisiin pukeutumisella: Ensimmäiseksi rintaliivit, joihin ei tarvitse mitään lisätäytettä, sillä minulla on B-kupin täyttävät rinnat. Seuraavaksi tulevat sukkanauhaliivit ja sukat, jotka kiinnitän vain taaemmilla sukkanauhoilla. Etunauhoista toinen tulee kivesten ympärille ja toinen kalun juureen. Tuntuu makealle. Päälle naisten pikkkuhousut. Lopuksi koko komeus peitetään miesten alusvaatteilla, ainakin näin talvellä. Kesällä jää vain naisten alusvaatteet. Päällysvaattet ovat sitten miesten normaalit housut ja paidat
 
Zappe
Omalla kohdallani naisten vaatteiden satunnainen käyttö kiinnostaa siksi, että ne ovat joustavia ja läpinäkyviä. Läpinäkyvyys vaatteissa aiheuttaa minulle seksuaalista kiihottumista samoin, kuin joustavuus. Kun terskan reunat erottuvat housujen päälle, se kiihottaa.
Olen kokeillut myös miesten läpinäkyviä alusvaatteita ja tulos on sama.
Ongelma vaan noissa miehille tarkoitetuissa asusteissa on, että niitä ei ole saatavana kovin helposti. Jostain seksitavarakaupasta saattaa löytää jotakin, mutta naisten alusvaatteita on joka paikassa, joten niiden hankkiminen on helpompaa.

Toinen asia tässä on myös asian psykologisointi. Eroottisia vaatteita kayttävät miehet ovat heti transuja tai sitten kysy on jostain epänormaalista fetissistä. Tällaisia ihmisiä halutaan ohjata helposti vertaistukeen ja ties minne. Itse tunnen ainakin olevani raavas mies, joka tykkää, kun kikkeli näkyy ja samoin pömpötys.

Epäilen vahvasti, että kun naiset pukeutuvat samanlaisiin vaatteisiin, niin jopas pimpan seudulla alkaa tykyttämään. Miehillekö tätä tykytystä tästä samasta syystä ei sallittaisi. Miksiköhän?
 
make69
Alkuperäinen kirjoittaja päivikki;10475517:
Voi kun on melkein samanlainen tarina kuin itselläni, mutta sillä erotuksella etten ole tullut kaapista ulos. Eli toteutan tätä naisellista puoltani muilta salassa. Minäkin muistan, että ensimmäiset kokemukseni naisten (äidin) vaatteisiin pukeutumisesta ajoittuvat sinne murrosikään. joten nyt viisikymppiseksi ehtiessäni olen jo ehtinyt laittautua naiseksi monen monta kertaa. Kyllähän se ruokahalu kasvaa syödessä, niinkuin tässäkin harrastuksessa. Asuja on kertynyt jo niin paljon, että osa on jo varastossa, vaikka joskus alkuaikoina pari kertaa päätin lopettaa kokonaan ja hävitinkin kaikki naisten vaatteet ja tarvikkeet. Eihän se kuitenkaan koskaan onnistunut, vaan pakko oli palata tämän ihanan harrastuksen pariin. Se vaan on mahdottoman ihanaa pukea ylleen tiukka korsetti jonka jälkeen tuntee itsellä naisellisemmat muodot. Tietysti minäkin olen opetellut meikkaamaan ja opettelen vieläkin. Koska olen luonnostani vaaleahiuksinen, tykkään käyttää blondi peruukkia. Koska esiinnyn näin vain kotioloissa, niin uskallan pukeutua tosi seksikkäisiin asuihin, tiukkaan puseroon ja minihameeseen sekä korkeakorkoisiin kenkiin. Tälläinen pukeutuminen kiihottaa minua ja kun olen tullut vanhemmaksi, olen tullut vakuuttuneeksi ettei minun kannata yrittää enää eroon tästä mieltymyksestäni. Minunkaan elämänlaatu ei siitä paranisi, vaan olisin päivastoin onneton jos en saisi toteuttaa fantasiaani.
make69 Mullakin samallainen tarina kun Äidin alusvaatteita kokeilin meidän omakotitalon vintillä ja ja sitten löysin jonkun hameen ja kiihoituin niistä ja sitten pidin sellaisia vaaleanpunaisia lahkeellisia alushousuja farkkujen alla ja ne lahkeen kuminuhat näkyivät farkkujen läpi ja Äiti kysyi että mikäs tuolla pullottaa kai hän arvasi että mistä oli kysymys, ja joskus kuulin äidiltä että olisin saanut olla tyttö?? siitä asti olen aina silloin tällöin pukeutunut naiseksi ja nauttinut siitä, ja olen vieläkin kaapissa, olisi ihanaa tavata muitakin samallaisia kokemuksia kokeneita..
 
Knullenwagen
Mitä mieltä naiset ovat sukkahousuja/stay-up sukkia/sukkanauhaliivejä/-korsettia käyttävistä miehistä? itse olen n. 30v miies ja olen, voisiko sanoa Nailon-fetisti/säärien ihailija, tai jonkinasteinen transvestiitti. Mun mielestä se miltä sukkahousu (nailon) tuntuu paljaalla iholla (sääret tietty sileät) ja näytää on erittäin seksikästä, eroottista, ja kiihottavaa ja mukavaa! Olen itse käyttänyt säännöllisesti sukkahousutuotteita n. 13-vuotiaasta alkaen, ja ihailllut naisia joilla on kauniit sääret verhottuna sukkiksiin ja nimenomaan mustan värisiin, kiiltäväpintaisiin. Tai sitten verkko/pitsi/tai kuviollisiin. Ylipäänsä muutenkin kismittää kun naisille on olemassa kaikkea kivaa pitsihörhelöä ja seksikästä alusvaatetta, ja miehille ei! Tiedän että nyt joku kumminkin leimaa meikän heti pervoksi,homoksi tai muuksi inhottavaksi, mutta olen ihan tavallinen suomalainen mies, ja hetero, mutta minä saan potkua elämääni tälläisestä asiasta ja joku toinen jostain muusta. En tiedä miksi ja tai mistä johtuu se taivaallinen olo/tunne kun pukee yllensä seksikkään pitsikorsetin ja laittaa sukkanauhasukat/stay-upit jalkaan niin se on upea tunne! Meitä sukkahousuja tai naistenalusvaatteita käyttäviä miehiä on suomessa paljon mutta harva uskaltaa sitä kertoa kenelläkään saatika puolisolle!
Jättäkää ne ihanat nailonit vain naisten käyttöön.
 
Viimeksi muokattu:
Nailon
Omalla kohdallani naisten vaatteiden satunnainen käyttö kiinnostaa siksi, että ne ovat joustavia ja läpinäkyviä. Läpinäkyvyys vaatteissa aiheuttaa minulle seksuaalista kiihottumista samoin, kuin joustavuus. Kun terskan reunat erottuvat housujen päälle, se kiihottaa.
Olen kokeillut myös miesten läpinäkyviä alusvaatteita ja tulos on sama.
Ongelma vaan noissa miehille tarkoitetuissa asusteissa on, että niitä ei ole saatavana kovin helposti. Jostain seksitavarakaupasta saattaa löytää jotakin, mutta naisten alusvaatteita on joka paikassa, joten niiden hankkiminen on helpompaa.

Toinen asia tässä on myös asian psykologisointi. Eroottisia vaatteita kayttävät miehet ovat heti transuja tai sitten kysy on jostain epänormaalista fetissistä. Tällaisia ihmisiä halutaan ohjata helposti vertaistukeen ja ties minne. Itse tunnen ainakin olevani raavas mies, joka tykkää, kun kikkeli näkyy ja samoin pömpötys.

Epäilen vahvasti, että kun naiset pukeutuvat samanlaisiin vaatteisiin, niin jopas pimpan seudulla alkaa tykyttämään. Miehillekö tätä tykytystä tästä samasta syystä ei sallittaisi. Miksiköhän?
"Työkaverini " halus pukee mulle verkkosukat ja sringit mistä kulli näky läpi. Itse oli kulli pystyssä katselemassa. Ja niin ym, ym.
 
Viimeksi muokattu:
artturi
Minulla on käynyt hyvä tuuri, koska vaimoni kiihoittuu kun puen päälleni sukkahousut ja usein myös nailonisen aluspaidan. Välillä miellä molemmilla on sukkahousut jalassa koko yön. Sukkahousut jalassa haluan jatkaa esileikkiä ja rakastelua mahdollisimman pitkään, koska olo on epätodellisen ihana. Mutta nälkä kasvaa syödessä, nyt haaveilen sukkahousuissa esiintymistä muidenkin edessä.
Sukkisfetarina suosittelen julkisia esiintymisiä. Kaikista ihaninta on ostaa sandaalikorkkarit alan liikkeestä. Sitä ennen hankin Stockalta Wolfordin ihanan ohuet sukkahousut ja läpinäkyvät pikkarit, jotka puen päälleni ennen kenkien ostoa. Sitten kauppaan, miesten sukat pois. Ja wau alta paljastuu ohuet sandaalisukkikset lakattuine kynsineen. Tää on se hetki, jolloin sydän on pysähtyä. Yritän olla cool, vaikka oon ihan kiimassa. Kyselen, mitkä sandaalit sopii parhaiten ja tepastelen liikkeen lattialla testaten eri malleja. Mikä nautinto! Sitten vaan jatkoille läheiseen ravintolaan. Sitten vaan pokkana sandaalit jalkaan ja tiskille.
 
Viimeksi muokattu:
ap pa
yksi tarina tämäkin.naimisissa lähes 30vuotta, itsellä ikää yli 50 suhteen alussa kerroin mieltymykseni sain
ns."omaa aikaa" toteuttaa feminiinisiä tarpeitani.sitten
normaalit perheen lisäykset, pitkä väli ilman heh tyttöilyä.ikinä en ole hänen kanssaan mekkoillut,6vuott
a sitten tulin ns,kaapista ulos ja osallistuin ensimmäisiin
fetissibileisiin ihan luvan kanssa .siitä asti olen pyrkinyt
olemaan samanhenkisten ihmisten kanssa ,koska siellä ei
tarvitse selitellä mitään. tuossa aiemmin mainittiin vaimon määräämänä tuli vedettyä sukat tai sukkikset jal
kaan ,en kyllä jaksa sitä uskoa .itse aloitin äidin asuista
15vuotiaana ja kyllä se sieltä asti on ollut mukana kuvi-
oissa.ruokahalu kasvoi syödessä ja nyt ajelen säärikar-
vat. meikkaan .käyn ihonpuhdistuksessa .ja mitä pahin-
ta tai parasta ,minusta on tullut bi-seksuaali .olen työ-
elämässä niin suomalainen mies kun voi olla,mutta kun
"tytöksi" laittaudun niin jo arvomaailma muuttuu.mutta
nautin joka hetkestä tänä päivänä enemmin toisena päivänä kiroan ,elämä on säätämistä ,joskus tulee mie-
leen lopettaa tämä harrastus,paranisiko siitä elämänlaa-
tu tuskin.
En usko minäkään, että vaimot määräisivät miehiä laittamaan sukkahousuja jalkaan. Mulle sukkahousut on ollut fetissi 13 vuotiaasta lähtien, jolloin heppi alkoi ilmoittamaan olemassaolostaan. Nälkä on minullakin kasvanut syödessä eli lakkaan varpaankynnet, sheivaan säärikarvat ja ostelen korkkareita - pääasiassa sandaaleja. Mutta sukkikset on aina olleet pääosassa, nyt hanskaan Norlyn Satin Ultrissa. Tilipäivänä hemmottelen itseäni Wolfordin saumattomilla. Otan yleensä reilusti vinettoa pukeutuessani, sitten peilailen itseäni kotona tosi kiihottuneena. Nyt vanhempana minulle on herännyt halu vilautella sukkisjalkojani ravintoloissa. Olenpa ollut minihameessa ja korkkareissakin ravintolan tiskillä. Mutta nyt on aika saattaa leikki loppuun.
 
Viimeksi muokattu:
Urho
Naisten pikkareiden materiaali miellyttävän tuntuista materiaalia. Sileetä, liukasta joustavaa kangasta. Peniskin tykkää olla tollasissa pikkareissa. Ja nainen tykkää hiplata penistä hyvännäköisten pikkareiden päältä.
Naulan kantaan. Jos vertailee esimerkiksi miehille nykyisin tarjottuja alushousuja naisille tarjottaviin pikkareihin, niin on eroa niin laadussa, hinnassa kuin valikoiman laajuudessakin. Usein samalla rahalla saa paremmat, mukavammat, hauskemmat tai ehkä kauniimmat alushousut naisten kuin miesten puolelta. Ja kun sepalus kuitenkin on useimmiten aivan turha kapistus, niin miksipä ei mies voisi halutessaan käyttää naisten pikkuhousuja?
Ja todellakin, jos pikkareiden materiaali ja mitat sopivat, niin ei siinä peniskään kärsi, vaan tuntee paremminkin olonsa tosi mukavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
hermunen
Sukahousuja ?? Itse pidän sukkahousuja.Miehillä ne kai on sitten ""sukahousut"".
Miksi muuten te miehet ette pidä niitä niin että ne näkyisivät lahkeitten alta.Oisivat kivan seksikkään näköiset :)
olkoon vaikka sukahousut, mutta hyvältä ne tuntuu. Murkkuna aloitin äiskän sukkiksilla. Nyt ostelen itse ja annan myös näkyä lahkeiden alta. Ihaninta on lakata kynnet ja tepastella korkkarisandaalit jalassa. Se on niin cute, että...
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
On se kumma kun ainakin täällä on naisia, jotka hyväksyvät miehellä sukkahousut ja muita naisten vaatteita. Oikeassa elmässä vain tuntuu olevan hiukan ei lailla ja yleensä juuri naiset vieroksuvat asiaa.

Minusta on ihan normaalia jos miehellä on sukkahousut tai ihan mitkä tahansamuut naisten vaatteet. usein ne ovat plon mkavimmista materiaaleista ja niissä on parempi ollakin.
 
normaali
yök ku sairasta,en olis ikinä tollasen ukon kans miehelle miehen vaatteet ja naiselle naisen vaatteet,ei muu oo ees normaalii ,hyi oksentasin ku näkisin ukkoni naisten korkkareissa ja tissiliiveissä ,hyiiiiiiiiiii
 
siivooja_m
yök ku sairasta,en olis ikinä tollasen ukon kans miehelle miehen vaatteet ja naiselle naisen vaatteet,ei muu oo ees normaalii ,hyi oksentasin ku näkisin ukkoni naisten korkkareissa ja tissiliiveissä ,hyiiiiiiiiiii
Ihanaa kun on vielä naisia, jotka aina kulkevat vain hameissa ja mekoissa. Ei ole ollenkaan nasellista jos naisella on miehen vaatteet kuten housut jalassa. Selainen alkaa todella yököttämään. Hienoa ja onnea normaalille normaaliin naiselliseen elämään.
 
Viimeksi muokattu:
Päivikki
Kyllä miehet nai mua pyllyyn ja suihinkin otan kun olen pukeutunut naiseksi (sukat, korkkarit, korsetti, nätti mekko, peruukki, ym.) olen lukittu siveysvyöhön (steelworxxin looker 02) mikä antaa lisämakua naiseuteeni. "Vapaalla" käytän vain naisten alusvaatteita päivittäin en muuta.
Kerroppas Anne miltä se tuntuu ensimmäisillä kerroilla kun mies työntää jäykän elimensä sisääsi.
Kysyn tätä sen vuoksi, kun olen ollut jo jonkin aikaa sähköpostiyhteydessä miehen kanssa ja hän haluaisi kovasti tavata. Hän on kehunut minua kun on nähnyt kuviani ja haluaisi kuulemma tehdä lähempää tuttavuutta vaikka sängyssä, jos minä suostun siihen. Olen itse vähän epävarma ja kahden vaiheilla, toisaalta haluaisin kokea niinkuin naiset, miehen elimen sisälläni, mutta pelkään sen satuttavan minua. Sattuuko se ensimmäisellä kerralla, vai pelkäänkö turhaan. Kuitenkin olen aina haaveillut, että voisin saavuttaa naiseuteni huipun rakastelemalla miehen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
vicke52
Käytän sukahousuja siinä missä pitkiäkin kalsareita.Tilanteen mukaan.
Uskalsin kertoa avovaimolle kun hän oli kanssani sängyssä ja me rakasteltiin ja hän oli kiihtynyt. ensin luuli minua hulluksi mutta kun huomasi että kiihdyin kovasti naisvaatteissa rupesi pyytämän minua laittaa ne päälle. Se on jännittävän hienoa tyttöillä.
 
Viimeksi muokattu:
pate
Voi kun sinulla on ihana vaimo, joka ymmärtää sinua. Tuollaisia ymmärtäväisiä naisihmisiä saisi olla enemmän, minä olen kateellinen sinulle! Itse en liiku ulkona naiseksi pukeutuneena, mutta haluaisin kyllä tavata ymmärtäväisen miehen ja kokeilla miltä tuntuisi olla hänen kanssaan naisen roolissa. Se on suurin haaveeni joka on vielä toteuttamatta. Se pitäisi kyllä tapahtua salaa, sillä en haluaisi loukata vaimoani, siitäkään huolimatta, ettei meillä ei ole ollut seksielämää moneen vuoteen. En ole kuitenkaan etsinyt toista naista, sillä minulle on riittänyt oma sisäinen naiseuteni ja että olen ajoittain päässyt itse pukeutumaan naiseksi. Tämä on ehkä ihan hullua, mutta niin se vaan on.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä