Miehellä nailonit/naisten alusvaatteet?

  • Viestiketjun aloittaja sukkahousu-mies
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Silloin kun olen omissa oloissani oleskelen muuten alastomana mutta päällä verkkosukat ja sukkanauhaliivit ja runkkailen silloin tällöin.Kun olen vieraalla paikkakunnalla jossa ei ole tuttuja pukeudun seuraavasti uloslähtiessä:stringit,sukkanauhaliivit,stayup-verkkosukat,minihame melkein vesirajaan asti,korkokengät,rintaliivit ja tekorinnat,meikkaus ja peruukki.Joskus tulee sopivan tilaisuuden tullen vilautettua "vahingossa"eli täytyy järjestää tilanne jossa joutuu pyllistämään miesten edessä.Hyvä paikka on esim.portaiden yläpäässä.Olen siis provosoinut ja huomannut kuinka miehet ovat pitkään tuijottaneet.Olen myös käynyt baareissa samalla tavalla pukeutuneena ja muutaman kaljan jälkeen minua ei pidättele mikään ja taas sattuu vieläkin isompia "vahinkoja" eli vilautteluja.
 
vierailija
Sukahousuja ?? Itse pidän sukkahousuja.Miehillä ne kai on sitten ""sukahousut"".
Miksi muuten te miehet ette pidä niitä niin että ne näkyisivät lahkeitten alta.Oisivat kivan seksikkään näköiset :)
Kyllä itse miehenä käytän sukkahousuja myös niin että näkyvät lahkeiden alta. Vaimon kanssa käytämme molemmat sukkahousuja, stay upea tai sukkanauhasukkia.
 
Viimeksi muokattu:
ymmällään
En usko näitä juttuja. Minun mieheni innostui sukkahousujen pitämisestä hiljattain. Hän haluaisi että tyydytän häntä dildolla. En tiedä miten suhtautua. Jotenkin vain ne alusvaatteet. Kuvittelen hänet niihin pukeutuneena koko ajan, vaikka tiedän ettei hänellä ole niitä alla esim. kylässä tai kaupassa. Ei vain tunnu hyvältä. Kaipa minä totun. Mieheni tuskin tuosta huvistaan luopuu, enkä minä voi sellaista pyytääkään.
 
vierailijaPitsipongailija
Sain kerran naaapurin rouvalta matkatuliaisina liilat pitsi stringit kokokin oli aivansopiva, kertoili nähneensä jollakin kirppiksellä jotkut tosimakeet hepenet tytär oli sanonut että ei mahdu minulle ja ne jäi saamatta,mutta asia jäi pitkäksi aikaa kutkuttamaan mieltä, kysyin kyllä myöhemmin onko näkynyt mitään mulle sopivia tosimakeita pitsi hepeniä.
 
vierailijaPitsipöksypoika
Olin pitsi ostoksilla paikallisessa Seppälän liikkeessä kun kassalla sattui olemaan minun entinen työkaveri ojensin pitsini hänelle luki viivakoodin ja kysyi tuleeko nämä sinulle itselle koitin antaa ymmärtää et ei nyt mutta luulen että hän tiesi kenen pitsit oli kysymyksessä koska eivät olleet ensimmäiset eikä viimeiset kun hankein kyseisestä liikkeestä itselleni naisten stringejä ja hipstereitä ja pöksyjä.
 
vierailijaSovittaja
Lindeksillä on myös tosi kivoja ja kauniita pitsipöksyjä on stringiä hipsteriä ja montaa muuta mallia eriväreissä siellä kantsii käydä ostoksilla, kerran kun kävin olin valikoinut eri kokosia mallisia ja kävin kysymässä kassalta saako sovittaa, rouva sanoi kyllä vain tuollapäin on sovituskoppi, tuntui kivalta sovittaa erilaisia pitsejä oikein luvan myötä.
 
vierailijaMies pitseissä
Olen miettinyt miksi jotkut naiset ovat sitämieltä että miehellä jotkut naisten pitsit ovat yök miltei inhottava, eikö miehellä ole oikeus pukeutua kauniisiin pitsi stringeihin ja pöksyihin nehän ovat tosi kauniita ja suorastaan elegantteja oletan että miehet ovat suunnitelleet valtaosan näistä pitsihepenistä olen ehdotomasti pitsien kannalla.
 
Matkaaja
Olin polkupyörällä ajamssa kun rinnalleni tuli tuntemani naishenkilö minulla oli lyhyt tpaita ja mustat osittain läpinäkyvät `perhospöksyt´, mainitsin että olen vähän kevyesti puketunut, mutta hän totesi että kun on kesä ja lämmin voi pukeutua lämpimän sään edellyttämällä tavalla pitää nauttia siitä kun on lämmintä. En tiedä huomasiko hän mitkä oli minun perhospöksyt oli muuten naisten lindeksiltä ostamani hipsterit, pienen matkan jälkeen jatkoimme erisuuntiin, kesällä voi pukeutua kevyemmikin kun ei mene aivan keskustaajamaan.
 
vierailija
Pitsipöksypoika
Olin pitsi ostoksilla paikallisessa Seppälän liikkeessä kun kassalla sattui olemaan minun entinen työkaveri ojensin pitsini hänelle luki viivakoodin ja kysyi tuleeko nämä sinulle itselle koitin antaa ymmärtää et ei nyt mutta luulen että hän tiesi kenen pitsit oli kysymyksessä koska eivät olleet ensimmäiset eikä viimeiset kun hankein kyseisestä liikkeestä itselleni naisten stringejä ja hipstereitä ja pöksyjä.
Nyt jos olisin vastaavassa tilanteesssa sanoisin että pitsini tulee minun omaan käyttöön ovat niin ihania ja seksikkäitä puketua hepeneisiin, ei haittaisi vaikka entinen työkaveri tai naapurin rouva palvelisi , olen tullut vähän rohkeammaksi onni suosii rohkeaa.
 
vierailija
Elinalle, olen joutunut vanhempaa miestä nainaan kun haluu kokeilla kun minulla on paksu muna. Siinä välillä saa samainaikaan suuhun kun on ollut naitavana, olen suosittu kun olen nuorin ja verkkosukat ja liivit pällä. Toiset ukot haluu kimppakivaa niinkauan peräkkäin et on pussit tyhjät.
hei! naistenasuissa olensaanut nattia miehen kanssa kaikesta nussimisesta, imemisestä nuolemisesta suutelemisesta . ihaninta kun saa naida tiukkaa reikää naisten asuissa
 

Yhteistyössä