Miehellä on treffi-ilmoitus netissä :(

  • Viestiketjun aloittaja tiputipuliini
  • Ensimmäinen viesti
tiputipuliini
No niin, nyt romahti mun maailma.

Sain ystävältäni viestin, että kannattaa käydä katsomassa eräällä treffisivulla, että siellä on minun poikaystäväni ilmoitus.

Ja niinhän siellä oli. Kuvan kanssa oikein. Voi jumalauta!

Poikaystävältä sitten kysyin tätä, ja tietysti joutui myöntämään. Sanoi kuitenkin ettei miellä sitä treffi-ilmoituksena, vaan "profiilina" ja juttelupaikkana. Sivusto on siis suomi24:n treffit, eli ihan selkeä treffipaikkahan se on.

Miten tyhmänä se mua pitää. Itkettää, surettaa ja vihastuttaa!
 
jumalautajuunääspäivää
Alkuperäinen kirjoittaja Jumalauta:
Jos minun naiseni käyttäisi itsestään nimimerkkiä "tiputipuliini" etsisin uutta muijaa joka ainoalta treffipalstalta, mitä netistä löytyy!
No jumalauta itsellesi, se nimimerkkihän tuossa kaikkein tärkeintä. idiootti.
 
Per-Setti
Alkuperäinen kirjoittaja Jumalauta:
Jos minun naiseni käyttäisi itsestään nimimerkkiä "tiputipuliini" etsisin uutta muijaa joka ainoalta treffipalstalta, mitä netistä löytyy!
AP:n viestiin yhtään puuttumatta olen "Jumalauta:n" kanssa ihan samaa mieltä! Viestiltä menee välittömästi kaikki katu-uskottavuus jos kirjoittaja mäyttää itsestään nimimerkkiä: "äityli", "suruliini", "tirpukka", "pirpuli" tms. Ällöjä niccejä!
 
Iloinen yllätys
Alkuperäinen kirjoittaja tiputipuliini:
No niin, nyt romahti mun maailma.

Sain ystävältäni viestin, että kannattaa käydä katsomassa eräällä treffisivulla, että siellä on minun poikaystäväni ilmoitus.

Ja niinhän siellä oli. Kuvan kanssa oikein. Voi jumalauta!

Poikaystävältä sitten kysyin tätä, ja tietysti joutui myöntämään. Sanoi kuitenkin ettei miellä sitä treffi-ilmoituksena, vaan "profiilina" ja juttelupaikkana. Sivusto on siis suomi24:n treffit, eli ihan selkeä treffipaikkahan se on.

Miten tyhmänä se mua pitää. Itkettää, surettaa ja vihastuttaa!
Eikö ilmoittumaan poikaystävän treffi -ilmoitukseen ja juttelemaan mukavia :)
 
iloinen yllätys
Alkuperäinen kirjoittaja tiputipuliini:
No niin, nyt romahti mun maailma.

Sain ystävältäni viestin, että kannattaa käydä katsomassa eräällä treffisivulla, että siellä on minun poikaystäväni ilmoitus.

Ja niinhän siellä oli. Kuvan kanssa oikein. Voi jumalauta!

Poikaystävältä sitten kysyin tätä, ja tietysti joutui myöntämään. Sanoi kuitenkin ettei miellä sitä treffi-ilmoituksena, vaan "profiilina" ja juttelupaikkana. Sivusto on siis suomi24:n treffit, eli ihan selkeä treffipaikkahan se on.

Miten tyhmänä se mua pitää. Itkettää, surettaa ja vihastuttaa!
Eikö vastaamaan poikaystävän treffi-ilmoitukseen ja juttelemaan mukavia :)
 
näin täällä
Ota kundikaverisi meiliosoite ylös ja tee pikku jekku, heittäydy eri persoonaksi, viehkeäksi, haluttavaksi ja sellaiseksi kuin tiedät kundiisi uppoavan hyvin. Älä paljasta itseäsi missään vaiheessa vaan katso mihin kundi on valmis menemään, pysyykö "juttelutasolla" vain vai onko valmis treffeille, joita tietenkin ehdotat. Sen jälkeen voit mennä paikalle tai lopettaa ja käräyttää kundin. Säilytä viestit ja muista ottaa eri osoite. Kokeile tai jos loukkaannuit niin pahoin, että kundi ei enää merkitse sulle niin kuin ennen, lähde pois. Sulla on miehistä valinnanvaraa, usko pois! Löytyy sinunkin inhimillisyydellesi sopiva! Tsemppiä!
 

Yhteistyössä