Miehellä sivusuhde, ei kadu, syy minun

  • Viestiketjun aloittaja Leilu
  • Ensimmäinen viesti
Leilu
paljastui pitkän ajan suhde, ensin ystäväpohjainen ja sen jälkeen muuttui intiimiksi. Mies sanoo, että asia on täysin minun syytä, en ole huomioinut häntä tarpeeksi. Hän on hyvin vakuuttava mielipiteessään. Minulla on täysin pohja pois, kun kiukuttelu ja syyllistäminen iskeytyykin minuun. Olen yrittänyt esittää, ettei mikään oikeuta pettämiseen, asioista pitää keskustella. Hän ei kadu suhdettaan, kertoi vaan, että tarvitsi sen.
Varmaan olisin voinut häntä enemmin huomioida, mutta niinkuin muillakin pariskunnilla, meilläkin on ollut omia kriisejämme. Ei kyllä ole mieleenikään tullut hankkia salarakasta.
 
eräsvain
[
Tuosta tuli mieleen, että aika itsekästä toimintaa mieheltä, kun ei tunne loukanneesi sinua. On vaikeata mun mielestä tietää tai aavistaa aina, kuinka paljon se toinen osapuoli tarvitsee huomiota ja missä sekin raja kulkee. Eikö miehessä ole mitään syytä missään asiassa, tekeekö aina kaiken sinun mieliksi. Tai sitten tyydyt siihen mitä saat ja olet tyytyväinen. En oikein usko, että tietäisi toisen ajatuksetkin kuinka palvoa tai tehdä aina niin kuin toinen toivoisi.
 
himmeliina
syyhän seon tuokin! Hän olisi sen salarakkaansa ottanut, olipa tilanne ollut mikä tahansa ja syy olisi ollut sinun, tietenkin, selitys vain olisi ollut toinen.
tuumaappa miehelle, että siinä on kirvesmiehen tekemä reikä seinässä, josta sopii kävellä sen salarakkaan hoiviin.
 
Inka_
Noinhan ne miehet yleensä käyttäytyy, kun jäävät kiinni. Syyllisyys pitää paiskata toiselle, ettei tarvitsisi itse sitä tuntea eikä selitellä mitään. Hyökkäys on paras puolustus.

"Tarvitsi suhteensa." Höpön löpön. Jos liitto on siinä pisteessä, että toinen tarvitsee sivusuhteen, on täytynyt tapahtua jo tosi rankkoja asioita. Teidän suhteenne on täytynyt olla suurin piirtein kuollut. en usko, että niin on ollut.

Eikä mitään asioita paikkailla sivusuhteilla. ensin pitää keskustella, tehdä kaikkensa parisuhteen eteen. Kysypä mieheltä, mitä hän oli yrittänyt ensin teidän yhteiselämänne suhteen, ennen kuin otti toisen naisen? Kuinka paljon hän oli yrittänyt tehdä, ja huomasitko sinä sellaista missään vaiheessa?
 
Leilu
omien sanojensa mukaan. Hän ei koe mitään syyllisyyttä suhteestaan, hän hyökkää heti takaisin. Jos aiomme jatkaa tästä, minun olisi tärkeää saada hänet tajuamaan tekonsa aiheuttama suru minulle. Hän kääntää asian välittömästi minun käytökseen. En tukenut häntä siinä ja siinä asiassa tarpeeksi. Tämä toinen nainenkin on ihmetellyt kuulemma, miksi olen toiminut niin. Hän olisi kuulemma tehnyt kaikkensa, jos olisi ollut vaimona. Omaa miestään ei kyllä ole tukenut. Tuntuu kertakaikkiaan raivostuttavalta, kun asiaa ei voi käsitellä.



Noinhan ne miehet yleensä käyttäytyy, kun jäävät kiinni. Syyllisyys pitää paiskata toiselle, ettei tarvitsisi itse sitä tuntea eikä selitellä mitään. Hyökkäys on paras puolustus.

"Tarvitsi suhteensa." Höpön löpön. Jos liitto on siinä pisteessä, että toinen tarvitsee sivusuhteen, on täytynyt tapahtua jo tosi rankkoja asioita. Teidän suhteenne on täytynyt olla suurin piirtein kuollut. en usko, että niin on ollut.

Eikä mitään asioita paikkailla sivusuhteilla. ensin pitää keskustella, tehdä kaikkensa parisuhteen eteen. Kysypä mieheltä, mitä hän oli yrittänyt ensin teidän yhteiselämänne suhteen, ennen kuin otti toisen naisen? Kuinka paljon hän oli yrittänyt tehdä, ja huomasitko sinä sellaista missään vaiheessa?
 
Viimeksi muokattu:
ymmärrys
omien sanojensa mukaan. Hän ei koe mitään syyllisyyttä suhteestaan, hän hyökkää heti takaisin. Jos aiomme jatkaa tästä, minun olisi tärkeää saada hänet tajuamaan tekonsa aiheuttama suru minulle. Hän kääntää asian välittömästi minun käytökseen. En tukenut häntä siinä ja siinä asiassa tarpeeksi. Tämä toinen nainenkin on ihmetellyt kuulemma, miksi olen toiminut niin. Hän olisi kuulemma tehnyt kaikkensa, jos olisi ollut vaimona. Omaa miestään ei kyllä ole tukenut. Tuntuu kertakaikkiaan raivostuttavalta, kun asiaa ei voi käsitellä.

Älä nyt ainakaan ala antamaan hommaa anteeksi.

Tuo mitä isolla volyymilla toista mollataan sitä enempi tiedetään itsellä olevan se syyllisyystaakka.
Mieshän on ihan pentu. Ja ikää oli varmaan kuitenkin enemmän kuin 30-40v ?? Jos on alle 30v. saattaisin vielä olla toiveikas tyypin suhteen.

Se mitä toisen naisen väittää sanoneen voi kuulua myös tuohon vasta hyökkäykseen. voi olla että toinen nainen luuli seurustelevansa jo eronneen miehen kanssa.

Kannattaa ehdottaa miehelle että kutsuu 3 osapuolen myös juttusille niin voitte naisina ihmetellä yhdessä toistenne tekemiä tekoja miehelle.

Tuskin suostuu sun rakas tähän . Siinä olen erimieltä että syy on aina kummassakin. On vain niin hametautisia miehiä että vaikka olisi prinsessa kotona on sitä uutta yritettävä jos isku vaikka onnistuisikin. Esim tämä ruotsin kruunuprinsessa Madeleinin ex-mies... niin upea nainen mutta kun mulkkutauti vie niin se vie.

Itse 7v sinkkuna enkä enää vakiinnu. Syynä juuri se että kaikki yritelmät ovat paljastuneet enemmän ja vähemmän ukkomiehiksi tai ainakin vakisuhteessa jo oleviksi.
Jos haluat pitää tuollasen miehen joka uittaa joka aukolla, eikä panosta esim. seksilelu yms taitoihin että se vastahakoisempikin innostuu niin tuskin hänestä kilpailua toisen naisen puolelta OIKEESTI EDES pidetään.
 
Viimeksi muokattu:
Totuudenpuhuja
paljastui pitkän ajan suhde, ensin ystäväpohjainen ja sen jälkeen muuttui intiimiksi. Mies sanoo, että asia on täysin minun syytä, en ole huomioinut häntä tarpeeksi. Hän on hyvin vakuuttava mielipiteessään. Minulla on täysin pohja pois, kun kiukuttelu ja syyllistäminen iskeytyykin minuun. Olen yrittänyt esittää, ettei mikään oikeuta pettämiseen, asioista pitää keskustella. Hän ei kadu suhdettaan, kertoi vaan, että tarvitsi sen.
Varmaan olisin voinut häntä enemmin huomioida, mutta niinkuin muillakin pariskunnilla, meilläkin on ollut omia kriisejämme. Ei kyllä ole mieleenikään tullut hankkia salarakasta.
Tässäpä oivallinen varoitus naisille, joiden mielestä heillä ei ole vastuuta omasta elämästään vaan odottavat miehen tekevän heidät onnelliseksi. Prinsessasyndroomaan ei ole varaa vaan täytyy yrittää pitää mieskin tyytyväisenä. Muuten sen tekee joku kanssasisar.
 
Viimeksi muokattu:
minä, minä
Eipä tietenkään koe mitään syyllisyyttä, kun on niin itseään täynnä oleva mies. Nainen samanlainen yksinkertainen, jos mieheen on uskomista. Onko miehesi tukenut asiassa minkä olisit toivonut tai halunnut, että juuri sinun toiveittesi mukaan olisi mennyt? On tosi kova tuo syyllistämisen tarve, mutta se kertoo kuinka mies on täydellinen. Et varmasti pysty käsittelemään tuota asiaa, kun mies ei suostu puhumaan.Mies näkee, että sinä olet aiheuttanut kaiken. Mutta sinä et saa itseään syyllistää tai kokea aiheuttaneesi pahaa, että olet laiminlyönnyt miestäsi. Mies täytyy tulla puolitiehen vastaan. Mutta voi olla, ettei ikinä kadu tai katuu joskus kun miehen toiveet, tarpeet eivät toteudu, että onkin ollut väärässä.
 
Arkipäivä
jos filosofiaasi on uskominen. Jos ei naista huomio riittävästi, toinen mies tekee sen. Aisankannattajasyndrooma?




Tässäpä oivallinen varoitus naisille, joiden mielestä heillä ei ole vastuuta omasta elämästään vaan odottavat miehen tekevän heidät onnelliseksi. Prinsessasyndroomaan ei ole varaa vaan täytyy yrittää pitää mieskin tyytyväisenä. Muuten sen tekee joku kanssasisar.
 
Viimeksi muokattu:
I-r-a
No prinsessa kuin prinsessa, siitä nyt viis.

Mutta sun tapaukseen. Tarvitsisit hyvityksen päästäksesi asian yli ja eteenpäin. Näin sitä ei kyllä tule, koska mies ei millään lailla kadu eikä myönnä tehneensä sua kohtaan värin. Vielä vetää siihen tuon toisen naisenkin, kuinka tämäkin muka ihmetteli kun et tukenut miestäsi ja plaa plaa. Helppohan se on hänen ihmetellä. Mokomakin omahyväinen paskiainen. Ei mitään voi tietää teidän suhteesta eikä varsinkaan sinun ajatuksistasi. Työntää nokkaansa hänelle kuulumattomiin asioihin. "Hän" olisi siis tehnyt kaikkensa... hoh hoh. Että jotkut naiset voi sitten olla omahyväisiä, ja esttävät mitä vaan ollakseen miehelle mieliksi ja voidakseen osoittaa, kuinka parempa vaimoja "he" olisivat. Kun ei tarvitse todistaa mitään, voi esittää mitä tahansa. Toisen housuihin hyppääminen on kuitenkin ihan eri asia kuin sivusta mielipiteittensä laukominen.

Jos nyt annat vain asian olla ja ns. unohdat pikkuhiljaa, annat vain miehellesi luvan tehdä tämän myöhemminkin. Neuvoisin, että laitat helvetin ison pyörän pyörimään. Lakkaa puhumasta miehellesi kokonaan siihen asti kunnes hän suostuu keskustelemaan asiasta kanssasi järkevästi sinua syyllistämättä. Muuta pois kotoanne. Tule takaisin vasta kun hän sitä erityisesti pyytää. Hanki sinä itsellesi sivusuhde, koska miehesi ei ole huomioinut sinua riittävästi, hänellähän oli toinen nainen. Sinä nyt nimenomaan tarvitset uuden suhteen. Jotain tällaista. Joka tapauksessa asiasta on tehtävä niin iso, ettei mies voi ohittaa sitä noin vain.
 
himmeliina
sallikaa minun nauraa!
Sillä toisella naisella on vain miehesi sana, siitä miten teillä on eletty ja sehän voi olla mitä potaskaa tahansa, vaikka sinä olisit passannut miestäsi kuin kuningasta, hän on voinut sanoa toiselle että akka vaan vaatii aina ja passauttaa itseään.
kyllä se on niin suuria satuja joita nämä alan miehet kertoo, että niistä saisi paljon koottuja kertomuksia, joita pitäisi naistenkin opetella...mutta osaisimmeko niitä nauramatta edes kertoakkaan.
 
Hyh, hyh
Sillä toisella naisellakin on siis aviopuoliso? Ja samat selitykset siihen suuntaan, jos on kiinni jäänyt? Suhdeongelmistaanko nämä muka ovat enimmäkseen keskustelleet? Miksiköhän nämä molemmat roikkuvat kuitenkin niin "vastenmielisissä" suhteissa? Sopivat tavallaan hyvin yhteen, vaikkei tuollaisestakaan parista varmasti mitään tulisi. Huh, miltä pohjalta ajattelit jatkaa? Taidat olla aika hyvä rakastamaan, multa ei onnistuis. Pitäishän sitä katua ja sanoa, että lopettaa ja todistaa sitten ajan kanssa, että on muuttanut kurssia. Itsehän tietysti päätät, vaikka moni kai antaisi mennä, kun kunnioitus noinkin vahvasti puuttuu. Älä kuuntele noita p-aselityksiä, niillä vain koetetaan kepillä jäätä, että mikä tehoaisi ja saisi sinut vaikenemaan.
 
vieras
omien sanojensa mukaan. Hän ei koe mitään syyllisyyttä suhteestaan, hän hyökkää heti takaisin. Jos aiomme jatkaa tästä, minun olisi tärkeää saada hänet tajuamaan tekonsa aiheuttama suru minulle. Hän kääntää asian välittömästi minun käytökseen. En tukenut häntä siinä ja siinä asiassa tarpeeksi. Tämä toinen nainenkin on ihmetellyt kuulemma, miksi olen toiminut niin. Hän olisi kuulemma tehnyt kaikkensa, jos olisi ollut vaimona. Omaa miestään ei kyllä ole tukenut. Tuntuu kertakaikkiaan raivostuttavalta, kun asiaa ei voi käsitellä.

Tuolla seksipuolella on samantyyppinen menossa ukkomies suhteilee naapurinmuijan kanssa.
Ihana naapurin muija vai mikä ketjun nimi olikaan.

Siinä mies selittää iihan rennosti että eihän sitä seksin takia erota kun on talot ja lapset. Näillä syyllistämis selityksilläkö miehesikin jatkaa teidän suhdetta että ei vaan erohärdelli tule ?

Glo nimellä tais kirjoitella siellä. Siinäkin suhteessa vielä tässä vaiheessa toisissa aviopuolisoissa ei ollut mitään vikaa oli vaan tän kaksikon halu. Olisi reilua jos nainen ja miehesi edes tämän myöntäisivät jos ei niin ei muuta kun lusikat jakoon.
Nimenomaan jotta sun pää pysyy terveenä miehesi on otettava vastuu teoistaan.
 
Viimeksi muokattu:
N35
Ikävä juttu, mutta jos jatkat miehen kanssa, saat lopun ikääsi pohtia mten teillä miehen mielestä menee, yrittää lukea ajatuksia ja olla huolissasi. Jos jotain käy, se oli sinun syytäsi. Paras vaan opetella ajatustenlukijaksi tai unohtaa koko hyypiö.
 
kertakaikkiaan
lähde jo hyvä ihminen pois tuollaisesta suhteesta. Pistä lusikat jakoon saman tien.

Jos mies ei arvosta sua pätkääkään, mitä sä sellasen kanssa roikut?
Ootat seuraavaa pettämiskertaa?
Sillon sä varmaan olet esim. huonosti siivonnut himassa, miehen piti lähteä puhtaampaa kotia muualta hakemaan. Sattui sitten ihan vahingossa lipsahtamaan naapurin rouvan pimpsalle siinä samalla.

Missä sun itsekunnioitukses ja omanarvontuntos on?

Miehiä on maailma täynnä. Tilalle löytyy heti monta sataa kertaa parempia kuin nykyises.
 
luoja sentään
jos mulle mies selittäisi, että menin vieraisiin kun et tarpeeksi huomioinut, sanoisin ok pointti ymmärretty. Käy tästä lähdin panolla ihan missä haluat, minä teen samoin. Sovittu?
 
välittämisestä
Jos miestä ei kaduta niin ei hän silloin sinua rakastakaan. Kun loukkaa rakastamaansa ihmistä, niin varmasti kaduttaa ja on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen anteeksi. Miehen ylimielinen käytös kertoo vain siitä, että hän ei välitä sinusta pätkääkään. Etsi parempi, joka arvostaa sinua.
 
vierailija Olli
paljastui pitkän ajan suhde, ensin ystäväpohjainen ja sen jälkeen muuttui intiimiksi. Mies sanoo, että asia on täysin minun syytä, en ole huomioinut häntä tarpeeksi. Hän on hyvin vakuuttava mielipiteessään. Minulla on täysin pohja pois, kun kiukuttelu ja syyllistäminen iskeytyykin minuun. Olen yrittänyt esittää, ettei mikään oikeuta pettämiseen, asioista pitää keskustella. Hän ei kadu suhdettaan, kertoi vaan, että tarvitsi sen.
Varmaan olisin voinut häntä enemmin huomioida, mutta niinkuin muillakin pariskunnilla, meilläkin on ollut omia kriisejämme. Ei kyllä ole mieleenikään tullut hankkia salarakasta.
692 ota hyvä tyttö ero
 
Viimeksi muokattu:
vierailijaolli
paljastui pitkän ajan suhde, ensin ystäväpohjainen ja sen jälkeen muuttui intiimiksi. Mies sanoo, että asia on täysin minun syytä, en ole huomioinut häntä tarpeeksi. Hän on hyvin vakuuttava mielipiteessään. Minulla on täysin pohja pois, kun kiukuttelu ja syyllistäminen iskeytyykin minuun. Olen yrittänyt esittää, ettei mikään oikeuta pettämiseen, asioista pitää keskustella. Hän ei kadu suhdettaan, kertoi vaan, että tarvitsi sen.
Varmaan olisin voinut häntä enemmin huomioida, mutta niinkuin muillakin pariskunnilla, meilläkin on ollut omia kriisejämme. Ei kyllä ole mieleenikään tullut hankkia salarakasta.
pettäminen aina pettäjän syy, ei muuta kuin mies pihalle
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä