Miehellä vuosia muita naisia

  • Viestiketjun aloittaja mitä tehdä
  • Ensimmäinen viesti
mitenkään mahdollista että
kaiken maailman vellihousuja! Ap on sen pettäjän kaveri (väittää olevansa kutakuinkin läheinenkin kaveri) MUTTA ei ole puhunut asiasta suoraan hänen kanssaan.

Mieletöntä vellihousuutta mennä ilmoittamaan vaimolle, jota ei tunne, jos ei löydt ryhtiä kertoa omista ajatuksista sille pettäjälle. Katsokaa peiliin - jos se pettäminen niin kovasti vaivaa, miksi siitä ei puhu suoraan sen pettäjän kanssa?
 
lue ensin koko ketju
Alkuperäinen kirjoittaja mitenkään mahdollista että:
kaiken maailman vellihousuja! Ap on sen pettäjän kaveri (väittää olevansa kutakuinkin läheinenkin kaveri) MUTTA ei ole puhunut asiasta suoraan hänen kanssaan.

Mieletöntä vellihousuutta mennä ilmoittamaan vaimolle, jota ei tunne, jos ei löydt ryhtiä kertoa omista ajatuksista sille pettäjälle. Katsokaa peiliin - jos se pettäminen niin kovasti vaivaa, miksi siitä ei puhu suoraan sen pettäjän kanssa?
Hyvän tähden, ap on selvittänyt monen viestin verran keskustelujaan sen petturin kanssa.
 
tai sitten ei
"En varsinaisesti sanonut, että kerronko minä vai sinä, vaan jotenkin, että mitäs jos saisi tietää... Mies sanoi minulle suoraan, että hänen elämänsä olisi sen jälkeen pilalla / tai se olisi hänen elämänsä loppu... Mahtaa olla melkoinen riippuvuussuhde. "
Että tälleen sitä rohkeasti puhutaan kaverin kanssa asiat halki, sitaatti on ap:n omaa tekstiä.

Todellako olet sitä mieltä, että ap on nostanut kissan pöydälle ja puhunuy omista tunteistaan, miten kauheaa hänen on tätä touhua katsella?

Herran tähden, hankkikaa nyt jostain edes vähän selkärankaa! Pitääkö sitä petettyä vaimoa vielä lisää satuttaa ja nöyryyttää, kun ei sisu riitä puhumaan suoraan pettäjän kanssa.

Joku vieras bimbo ja miehen työkaveri tulee vähän totuutta kertomaan... Hävettää ap:n käytös.
 
Pukki moraalin vartijana?
Alkuperäinen kirjoittaja tai sitten ei:
"En varsinaisesti sanonut, että kerronko minä vai sinä, vaan jotenkin, että mitäs jos saisi tietää... Mies sanoi minulle suoraan, että hänen elämänsä olisi sen jälkeen pilalla / tai se olisi hänen elämänsä loppu... Mahtaa olla melkoinen riippuvuussuhde. "
Että tälleen sitä rohkeasti puhutaan kaverin kanssa asiat halki, sitaatti on ap:n omaa tekstiä.

Todellako olet sitä mieltä, että ap on nostanut kissan pöydälle ja puhunuy omista tunteistaan, miten kauheaa hänen on tätä touhua katsella?

Herran tähden, hankkikaa nyt jostain edes vähän selkärankaa! Pitääkö sitä petettyä vaimoa vielä lisää satuttaa ja nöyryyttää, kun ei sisu riitä puhumaan suoraan pettäjän kanssa.

Joku vieras bimbo ja miehen työkaveri tulee vähän totuutta kertomaan... Hävettää ap:n käytös.
No niinhän se on tässä pettäjien ihmemaassa..... sivullisia täällä kehotetaan häpeämään käytöstään ja petturit sen kun porskuttaa. Juoruamisen tuomitsemiseen löytyy niin niin kovasti moraalista selkärankaa, puolison pettäminenhän on taas pikkujuttu sen rinnalla.

Mahdollisesti taas yksi lisää jolla on kova hätä omien säätöjensä paljastumisesta. Neuvoni onkin että pidäpäs sinä nyt vaan vuorostasi huolta pelkästään omista asioistasi äläkä huolehdi niin kauheasti käräyttäjien moraalista. Me kerromme jos kerromme, sille ei kukaan mitään voi.


 
aloittaja
Tätä kysymystä pyörittelin keväällä ja kysyin neuvojakin. Halusin nyt vain kertoa teille miten sitten kävikään...

En kertonut vaimolle mitään. Loppujen lopuksi olin sitä mieltä, että eihän se minun asia ole. Eikä olekaan.

Miehen kanssa juttelin eräänä päivänä pitkään. Sanoin, että minä kerron, jos et sinä kerro.

En tiedä loppujen lopuksi mitä kertoi, siis mies. Mutta lopputulos on, että he eroavat. Siis tämä avopari, jolla näitä lapsia on. Miehen suhde työkaveriinsa, ehkä ennallaan, en tiedä.

Pettäjänkin taru päättyy aikanaan.
 
Lisää rusinoita pullaan
Kuules nyt panacea, minä tunnustan nyt ihan suoraan, että olen ollut mies1:n kanssa koko ketjun ajan erimieltä. Se asia on varsin helposti selvittetävissä. Ihan ennenkuin hän kertoi mitään yksityiskohtia elämästään. Olen aika useinkin hänen kanssaan ollut erimieltä. Milloin mistäkin.

Tietysti sitä tekee johtopäätöksiä asioista. Kuten sanottu, mies1 on kertonut kovasti mielipiteitään täällä vuosien varrella muiden palstalle kirjoittaneiden elämästä. Nyt minä tulin sitten kertoneeksi mielipiteeni hänen elämästään. Myös ja lähinnä hänen muille jakamiensa (tässä vuosien varrella) elämänohjeiden perusteella vedin johtopäätöksiä hänen elämänarvoistaan ja kokemuksestaan, sekä kyvystä hallita ja käsittää kokonaisuuksia.

Käsittääkseni mies1 täysi-ikäinen ja täysivaltainen ja täysin kykeneväinen kestämään kritiikkiä.

Minun puolestani tämä asia on loppunkäsitelty.
Kissanhännänvetoa jo vuodesta 2006 !
 
Viimeksi muokattu:
oejmmrkkt
Joku jo ehdotti, että prepaid liittymä ja nimettömänä pysyminen ovat hyvä juttu. Ilman muuta kerrot. Kuka toivoisi itselleen, että ei kerrottaisi? Nimettömänä, asiallisesti, laitat yksinkertaisesti että rehellisyyden nimissä haluan että tiedät että miehesi on pettänyt sinua ... aikaa. Tämä on varmasti totta. Valehtelee miehesi mitä tahansa, niin tämä on totta. Hän on valehdellut sinulle ... ajan ja naisia on ollut useita.
 

Yhteistyössä