miehelläni on pakkomielle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi minua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi minua

Vieras
aina vahtii koko viikon iltalehden iltatytön kuvaa ja pakottaa minutkin katsomaan. Yrittääkö hän vihjailla minulle, että minunkin tulisi laihduttaa?

kyselee nykyään koko ajan syömisistäni ja että eikös minun ollut tarkoitus olla laihiksella ja alkaa kiinteyttää. Meillä on pieni vauva joka vie kaikki voimavarani tällähetkellä. olen aina pitänyt itseäni normaalipainoisena ja synnytyksestäkin jäi vain 3 kiloa, mutta nyt mieheni on saanut minun itsetunnon laskemaan.

Apua, miten pian olette palautuneet ja onko miehenne huomautellut vartalostanne teille?

Palutunut en ole vielään, tyttö 11kk ja 13,5kg olen pois saanut. Jos jaksais kiinteyttää itseään niin ehkä kroppa paranis paljonkin, mutta täysin palaudun tuskin koskaan.

Kysy mieheltäsi mitä hän oikein haluaa?!

*muoks* niin ja ilkeästi ei mies ole koskaan huomautellut, mutta kannusti minua kyllä laihduttamaan kun läskeistä valittelin. Ja hyvä niin :)

Mieheni on aikuinen ihminen, jolla ei ole ollut tarvetta tuolla tavalla korostaa itseään.

Minusta tuo tosin kuullostaa pienen pojan mustasukkaiselta kiukuttelulta, huomaa-minut-ole-minun-koskaan-et-muuttua-saa -rutinalta, jonka pieni vauva ja se, että hoidat häntä ja omistaudut vauvallenne aiheuttaa. Toivottavasti olet Porvoosta.

ei hän oikein halua tosissaan asiasta puhua ja kun tietää että pahoitan vain mieleni. kehuu aina kaikkia naisia minulle ja tietää varsin hyvin että tahtoisin olla laihempi. yrittääkö hän kannustaa vai vaan "nöyryyttämällä" laittaa minuubn vauhtia?

Siis sun pitäis kolmen kilon takia alkaa laihikselle? Ei jessus, mikä mies. Mä palauduin ekasta raskaudesta kolmessa kuukaudessa, tokasta on 5 kuukautta ja joitakin kiloja jäljellä. Sekä tietysti taas astetta löysempi vatsanahka. Mutta ei mies ole ikinä huomautellut.

Enpä osaa kuvitellakaan mieheltäni moista käytöstä. Mutta jos vilauttelis noita sutturoiden kuvia mulle, niin kaivaisin esiin upeiden urosten kuvia. Siinähän vertailtais ulokkeita ja muita vehkeitä.

Mitä jos vaikka pistäisit mieskalenterin makkarin seinälle ja sitä ihastelisit ja ääneen ihmettelisit silloin tällöin, että mikäs on, kun ei ole miehellä haukkari kasvanut lähiaikoina. Vatsalihaksiakin pitäis reenata.

Ihan vakavasti jos asiasta puhutaan, niin mulla tulee mieleen, ex, joka harjoitti psyykkistä väkivaltaa ja kelle olin lihava 53 kiloisena ja joka piilotteli multa karkkia ja söi niitä itse pari pussia päivässä.

Yhteistyössä