Miehelläni on suhde toiseen naiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minttu"

Vieras
Minä ja mieheni olemme seurustelleet 8 vuotta. Minulla on aiemmasta avioliitosta 20-vuotias tytär. Tytär viihtyy meidän luona todella hyvin ja hän tulee useasti ystäviensä kanssa meille istumaan iltaa. Eräänä iltana sitten tyttäreni ystävä, sanotaan nyt vaikka Maija jäi tänne meille yöksi sillä busseja ei enää kulkenut. Mies sitten heitti hänet seuraavana aamuna kotiin. No enpä olisi arvannut että tästä seuraa se, että muutaman kuukauden kuluttua miehelläni ja 20-vuotta miestäni nuoremmalla Maijalla on suhde!!! Mies kertoi tästä eilen itse. En oikeen tiedä miten pitäisi suhtautua, mutta sen tiedän että olen TODELLA järkyttynyt. Minun ja mieheni suhteella ei enää ole tulevaisuutta sillä mieheni on päättänyt aloittaa tämän Maijan kanssa vakavan suhteen. Anteeksi mutta mitä? En osaa suhtautua tähän suhteeseen kovinkaan vakavasti sillä mieheni on 45-vuotias ja tämä Maija 25-vuotias.

[QUOTE="vieras";28915493]Olen pahoillani.
Mutta, minulla 2 ystävää, jotka on naimisissa itseään yli 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ja onnellisia ovat![/QUOTE]

Ja tää varmasti lohdutti ap:tä. Voi elämän kevät! :(

Yhteistyössä