B
BlingBling
Vieras
Eli siis sellainen pitäis keksiä..Ei mitn suihkugeelejä ja boksereita vaan jotain spesiaalia. Antakaahan ideoita. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
elämykset jää paremmin mieleen kuin tavaratsiitä julkaistiin juuri tutkimus, että matkat, kokemukset konsertit tms jää paremmin mieleen ja ilahduttaa enemmän kuin tavara..
itse joskus olen varannut meille konserttiliput ja hotelliyön... sitten olen mennyt itse sinne jo etukäteen ja laittanut miehelle viestivinkkejä... tai sitten olen ajanut sen sinne silmät sidottuina, tai sanonut että ollaan menossa anoppilaan ja yhtäkkiä ollaankin sen lempibändin keikalla ja keikan jälkeen saa riisua mut ihan kaikessa rauhassa..![]()
jos haluat ihan ostaa jonkun tavaran niin harkitsisin jotain mikä jää vähän ees pysyvämmäks.. lehtitilaus ilahduttaa joka viikko, jos se on oikeasti jotain mitä miehesi haluaa lulkea tms... tai kello jossa on kaiverrus, jotkut miehet käyttää myös koruja joihin voi kaivertaa jotain.... ja ite tarjoilen lahjat aina uusissa alusvaatteissa XD
Mehupuristin, hihMinun mies ei pidä koruja eikä kyllä tatskaakaan ota..Punkuista kyllä tykkää, mut en minä alkoholia lahjaksi halua antaa
Muita??
Laskuvarjo- tai benzi-hyppy tms.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24757229:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011100214497765_vi.shtml