Miehelle "ihan sama" petänkö häntä !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei Enään Edes Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei Enään Edes Nainen

Vieras
Olen puutteessa elävä, masentunut 25-vuotia mamma. Pää alkaa hajoamaan ja en kestä tätä seksittömyyttä enään. Kaikki konstit on käyty läpi mun puolelta, seksittömyys ei kuuleman "johdu minusta".

Seksi on mielestäni ihan tervettä ja sen haluaminen, mutta miestäni eivät petipuuhat ole enään kiinnostaneet 4 vuoteen. Seksiä meillä siksi on noin 3-4 kuukauden välein joku hätäinen työntö.

Mies ei suostu puhumaan, terapiatkasn ei häntä kiinnosta. "Ei vaan haluta!" -Tulee aina vastauksena. Tuntuu pahalta että mies aina torjuu minut ja sulkeutuu aiheesta kokonaan.
Tunnen itseni asian vuoksi kuvottavaksi, epänaiselliseksi sekä epäseksikkääksi.
Tunnen olevani vain pelkkä hikinen koti-äiti ja kotiorja.

Tapasin sattumalta uuden miehen johon törmäsin kirjastossa monen viikon ajan. Lopulta hän tuli juttelemaan minulle. En idioottina tajunnut että hän yrittää iskeä ja baikutin vsrmaan aika tyhmältä. Näin häntä vielä kerran sen jälkeen ja kieltämättä asenteeni oli todella torjuva häntä kohtaan. Oli paha riita miehen kanssa ja mies rukka varmaan luuli että torjuin hänet. Nyt harmittaa. Olen pari kuukautta jo miettinyt sitä mysteerimiestä ja hän vain katosi jälkiä jättämättä. Hänen huomionsa tuntui hyvältä ja myönnän ihastuneeni häneen, vaikka haaveissa vain on hän ..

Tunnustin miehelleni että tapasin kiinnostavan miehen ja tunnen jopa häntä kohtaan enemmän rakkautta kuin miestäni. Mies vasn tokaisi ettei kiinnosta. Mies myös sanoi että ihan sama vaikka panisin sen miehen ksnssa, häntä ei kiinnosta.
Mies ei kuitenkaan haluaisi erota, minä haluan.

Voisin säilyäkkin edes jotenkuten järjissäni tässä suhteessa, jos joku tulisi ja suoraan sanottunana nussimaan mun tajun kankaalle edes kerran kuukaudessa. Olisi ees mitä odottaa. Olenko paha ihminen jos saan seksisuhteen tai edes kertalaakin jostakin? Musta tuntuu niin pahalta että mun elämä lipuu ohitse kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa ilman hellyyttä, läheisyyttä ja seksiä .. Mä en vaan jaksa tätä menoa enään ..

Tässäkin maassa on useita miehiä, jotka ovat aivan samassa tilanteessa. Teillä on yhteisiä lapsia? Noniin.. koita vaan kestää. :) Eihän se seksi kuulemma ole välttämätöntä miehellekään omalta naiselta? Ehkä jos lapsia lisää haluatte niin voitte tikuttaa ovikset ja silloin äkkiä nykästä. Mutta vain sen verran jotta tulet raskaaksi, ei yhtään enempää. <3
Et taida tehdä riittävästi kotitöitä? Kehutko miestäsi yhtään? Annatko pyyteetöntä hellyyttä ilman seksivaatimuksia? Mies saattaa silti tuntea itsensä vain esineeksi.. anna aikaa ja herättele hiljaa himoja. Ehkä kynttiläillallinen, pieni kaupunkiloma kaksin lahjoja ja hemmottelua unohtamatta? Älä vihjaisekaan seksistä mitään.. jos tähdet ovat oikeassa linjassa ja tuulee oikeasta suunnasta niin ehkä, ehkä miehesi saattaa virittyä oikeaan mielentilaan. Älä nyt omien himojesi anna ohjata ajatuksiasi! Ajattele lapsia ja miestäsi! ;)

Mitä vielä odottelet? Hanki hyvä nainen näin ensialkuun rakastaja itsellesi, kun kerran olet siihen luvankin saanut. Se piristää. Naisille seksiseuran (vaikka vakituisen) löytäminen on helppoa, jos on suunnilleen normaali.

Yhteistyössä