Hae Anna.fi-sivustolta

Miehelle, jolla on kaikkea

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä Mitä nyt?, 13.12.2006.

1. Mitä nyt? Vierailija

Mitä ihmettä ostaisin miehelle (27 v), jolla on jo kaikkea ja 6 vuoden aikana on tullut ostettua ns. normaalit lahjat; boxereita, paitoja, vöitä jne. vaatteita, kello, harrastukseen liittyvä lehtitilaus, Leatherman, lompakko, dödöjä, kuntosalikortti jne. jne.

Harrastuksiin liittyen taas on hirmu vaikea mitään ostaa, koska on niin tarkka ja olenkin siis jo aikaisemmin ostanut lahjakortin ja lehden vuosikerran niihin liittyen. Porakonettakaan en viitsi ostaa koska tiedän, että senkin pitää olla juuri oikeanlainen =)

Mitä ihmettä siis nyt? En viitsi kuitenkaan mitään turhaa ostaa, mutta jotain olisi kiva jouluksi kuitenkin hommata. Eikä mies pahemmin välitä, jos vaikka itselleni ostaisin uudet alusasut tms. Eli vinkkejä, mistä sinun miehesi on ilahtunut tai tiedät mitä hän haluaisi?

2. SumuA Vierailija

Omalle miehelle olen hankknut tai hankin mm. kirjoja, DVD-elokuvia tai -tv-sarjoja, erikoisjuomia (vanhoja konjakkeja tai viskeja), kashmir-villapaita ja kaulahuivi, uusi silmanymparysvoide, silmalasien puhdistussetti, kalastusvalineita, muihin harrastuksiin liittyvia vaatteita tai tarvikkeita, liput eraaseen tapahtumaan toisella paikkakunnalla.

3. narnia Vierailija

Omalla miehelläni on kyllä kaikkea mutta aina sentään lahjan keksii. Löytyy lahja niin syntymäpäviäksi, nimipäiväksi kuin jouluksikin. Kun ihminen harrastaa jotain, lahjaa ei ole vaikea keksiä. Ehkä tuollainen 27 v kloppi ei ole vielä löytänyt itseään eikä harrasta mitänä?

4. Ulkoelli Vierailija

5. Vilma83 Vierailija

Mites olisi pari elokuvalippua lahjaksi? Voisitte käydä yhdessä elokuvissa joulun jälkeen tai milloin nyt sattuu olemaan sellainen elokuva menossa, mistä tykkäätte.
    Voit vaikka laittaa jonkinlaisen omatekoisen "lahjakortin" missä lupaat maksaa pizzat leffan jälkeen tai sitten ravintolaan syömään.

Tai sitten teet itse näitä lahjakortteja, missä lupaat vaikka hieronnan, valmistaa hiukan parempaa ruokaa, jotain pikkutuhmaa...

6. MarikaT Vierailija

Just joo... kun suomalaista äijistä aika suuri osa juo olutta ihan liian kanssa! Et visiin asu Suomessa kun et tiedä ongelmasta mitään, Virosta raahaavat hirveitä määriä olutta! Ihan maan hallitusta myöten pähkitään mitä asialle voiatisiin tehdä, sillä sairauskulut nousevta huimaa vauhtia.

7. mnb Vierailija

Neulo villasukat, tai jos puikot eivät kovin hyvin pysy käsissä, niin vaikkapa kaulaliina paksusta langasta. Itse tehdyissä lahjoissa korostuu ainakin se kaunis ajatus, jonka pitäisi olla lahjojen antamisessa tärkeintä.

8. Ulkoelli Vierailija

Just. Unohdin tosiaan, ettei Suomessa vieläkään osata käyttää alkoholia kohtuudella. Minun mieheni tykästyi kovasti saadessaaan tuon hienon laitteen. 4 l:n tynnyrit ovat vaan sikakalliita, jotta se kyllä rajoittaisi varmaan myös suomalaisten kulutusta :) Meillä otetaan hanasta tuoppi saunan jälkeen pari kertaa viikossa.

9. mimu Vierailija

Lahjakortti esim. amerikkalaiseen parranajoon tai miesten kasvonhoitoon. Mieheni on suuri Bond-fani, joten yhtenä joulun tilasin netistä vanhoja bond-leffoja ja oli oikein tykätty lahja.

10. ap. Vierailija

Kiitokset, ehkäpä hankin tuon leffalippupaketin ja amerikkalainen parranajo ja/tai kasvohoito kuulostaa myös hyvältä. Onkin tullut napistua kun ei oikein jaksa herra panostaa tuohon kasvojen hoitoon/parran ajoon (aiemmin hankitut ihonhoitotuotteet edelleen kaapissa koskemattomina ja sänki/parta on välillä ties minkä näköinen).

11. no voi Vierailija

Että kaikkee löytyy tuon ikäiseltä, on kuin vanha ukko, jos jo
    kaikki valmiina........ Turhaa löpinää. Osta kuule pumpattava barbara,
    siinäpä poika paralle illan viihdettä, yllinkyllin.

12. huomioitsija Vierailija

Olipas hyvä ehdotus... aloitusta ei kukaan usko todeksi!!!

13. ap. Vierailija

Hohhoijaa, kumma ettei ihmiset osaa edes jouluna vastata asiallisesti. Pahan mielen tästäkin vain sai vaikka esitti asiallisen kysymyksen.

Huom, miehellä/meillä on kaikki tarvittava. Ei miehellä ole toki maidonvaahdotinta ja shamppanjakuplien sekoitinta tai muuta tarpeetonta hilavitkutinta, eikä ole tarviskaan! Eikä sille pumpattavallekaan ole tarvetta, joillakin ilmeisesti on. Vinkkejä kuitenkin johonkin mukavaan olisin kaivannut ja onneksi asiallisiakin ihmisiä tälläkin palstalla on. Kiitos siitä.

Toivon teille kettuilijoille oikeen hauskaa joulua, toivottavasti joku teitäkin muistaa...

14. Leelia1 Vierailija

Sorry, mutta moni varmaan ajtteli ihan niinkuin minäkin että multimiljonäärin vaimo/sussu kyselee koska tuonikäisellä ei taatusti ole KAIKKEA. Ei oel minullakaan vielä vaikka olen tuplasti vanhempi, ei ole edes omaa lentokonetta. Oma auto on kyllä ja samoin miehelläni oma, myös tyttärellä. Varttuneemmilla ihmisillä on kaikkea ja vaikeahko ostaa lahjaa.. mutta aina ylellisyyttä löytyy.

15. ??... Vierailija

Se jolla on jo kaikkea, osaa kyllä hoitaa itseään!

16. MarikaT Vierailija

Kun omalta mieheltäni kysyn vinkkejä lahjoiksi, vastaus on aina sama:
    Mersu! Avomallia ja uusinta vuosimallia. Vaikka hyvä auto onkin niin Mersussa mieli ...

17. MarikaT Vierailija

Kun omalta mieheltäni kysyn vinkkejä lahjoiksi, vastaus on aina sama:
    Mersu! Avomallia ja uusinta vuosimallia. Vaikka hyvä auto onkin niin Mersussa mieli ...

18. Jemsku Vierailija

Ostin isoveljelle (29 v.) lapinlahden lintujen dvd-boksin...

19. entäs Vierailija

20. Meillä näin Vierailija

Yksi hyvä keino on pyytää häntä itse kirjoittamaan lista mitä toivoisi, merkkineen päivineen, jos on tarkka poika. Sitten valitset niistä jotain/jonkin.

21. Martta1 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mustakin aina tuntuu, että miehellä on jo kaikkea (vaikkei multimiljönääri olekkaan=) ) mutta sitä kummasti vaan aina jotain keksii: usb muistitikku, autoon penkille korjauspeite ettei penkki tahreennu, mikrokuituinen auton pesuhanska (kävi itse ostaas vielä toiseenkin käteen) oli kuulemma tosi hyvä ja itsekin sitä kokeilin omaan autooni ja puhdasta tuli. Nyt ostin sille partatrimmerin (kuuntelin kun vanhaa manasi ettei kestä enää latinki) Koeta pitää korvat auki joskos sieltä joku idea pulpahtais =).

22. 22v aviossa Vierailija

"Kun ihminen harrastaa jotain, lahjaa ei ole vaikea keksiä. Ehkä tuollainen 27 v kloppi ei ole vielä löytänyt itseään eikä harrasta mitänä?"
    AP sanoi SELVÄSTI, että miehellä (ja kyllä 27vuotias on jo mies)on harrastus.
    Harrastuksia on vaan niin montaa lajia. Itsekään en mene sählään toisen "pääharrastukseen" mitenkään. Välineet yms täytyy olla millilleen sopivat ja oikeanlaiset/ merkkiset. Niitä täytyy miehen ITSE kokeilla.

"Varttuneemmilla ihmisillä on kaikkea ja vaikeahko ostaa lahjaa.. mutta aina ylellisyyttä löytyy."
    Mikä ikäraja?
    Ei minun 70- vuotiailla appivanhemmilla ole KAIKKEA! Tosin ovat sanoneet, etteivät tarvitse mitään enää "tässä iässä", mutta niin olen sanonut myös samaa itsekin ja olen nelikymppinen.

Joillekin nyt vaan on vaikeampi keksiä LAHJAA, siitä kai on kyse...

23. Tonttu-tyttö Vierailija

onko miehelläsi paljon kravaatteja ? sellainen kravattihenkari on aikasta mukava lahja, jos ei siis ole vielä teillä ? Myös lestit kenkiin on aina tarpeellsia , jotta hyvät kengät pysyy kuosissa.Olen itse ostanut muutamalle mieshenkilölle ko. tuotteita ja tykätty on. Niitä saa ainakin stokkan ja sokoksen miestenosastolta. Tietty siihen voi aina kyytiin ostaa uuden kravaatin tai sitten jonkun kasvohoidon tms.

Mukavaa Joulua !

24. [email protected] Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    dvd - pitääkö miehesi ehkäpä jostain vanhasta klassikko- leffasta, tai fanittaa hulluna esim. simpsoneita? osta pienemmistä liikkeistä niin ehkä voit löytää jotain omalaatuisempaa esim. filmifriikki.

tai miten olisi pienoismalli, jonka siis voi rakentaa ja maalata alusta loppuun itse. tai radio-ohjattava moottorivene. ovat kyllä tosi hintavia.

tai sitten hopeinen luottokorttikotelo

entä joku hauska yhteinen peli, tai poikien pokeri-iltaan pokerivehkeet, tai shakkilauta ja nappulat.

hyvä keittiöveitsi ruostumattomasta teräksestä johon voit kaiverruttaa vaikka miehesi nimikirjaimet

tai teetä blankoille pussilakanoille (tai tyynyliinoille) kuvajäljennös jonkin tärkeän kuvanne mukaan

jos miehelläsi on työlaatikossaan diplomi jostain saaavutuksestaan niin osta kauniit kehykset ja laittakaa se seinälle.

25. pöhh Vierailija

Simpsonit on ihan lapsellinen ohjelma. Että miehet on sitten lapsenasteella olevia. Ite en ainakaan tommosta osta.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri