Hae Anna.fi-sivustolta

Miehelle joululahjaksi????

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä Ninuska, 22.11.2007.

1. Joululahjaksi.. Vierailija

Yksi idea tekevälle tai tee-se-itse henkiselle miehelle voisi olla Rannemagneetti. Eli näppärä ja omaperäinen uusi työkalutuote, jolla nippelit ja ruuvit ja mutterit pysyvät aina käden ulottuvilla!

http://www.rannemagneetti.fi

2. Alex S. Vierailija

Osta sille ukollesi selfiekeppi. Saa räpsiä kuvia itsestään ja lähetellä niitä naisille.

3. kotiseuturakas Vierailija

4. Nythän on muotia lahjoittaa jotain erikoista... Itse lahjoitan salarakkaalleni muutaman hehtaarin kokoisen saaren Saimaan vesistöstä, koska sieltä hänellä ei vielä ole saarta. Viime jouluna lahjoitin hänelle kultakaivoksen Kanadasta ja sitä edellisenä avaruuslennon sukkulalla (ei kuitenkaan sinne Venukseen).

Tokihan muistan jouluna myös aviomiestäni, ja lahjoitan hänelle uuden kerraston. Viime jouluna hän sai minulta aamutossut, ja sitä edellisenä tippurin.

Joulu on vain kerran vuodessa, ja silloin on hyvä osoittaa läheiselleen, kuinka paljon hänestä välittää.

5. leena_nurmela4 Vierailija

6. jouluihminen Vierailija

7. Täydellinen lahja Vierailija

Partavesi on aina hyvä idea. Mikäli hänellä niitä enemmän kuin tarpeeksi, jokin käytännöllinen, kuten vaatteet tai asusteet, voisi toimia hyvin. Jos budjetti on korkea niin jokin merkkivaate toimii hyvin. Rajoitettuun budjettiin sopien itse olen saanut lahjaksi asusteita täältä, laatu hintaan nähden hyvä.

Lompakko on myös hyvä idea jos vanha on jo muutaman vuoden keikkunut mukana, tästä artikkelista muutama hyvä lompakkoidea.

Jos budjetti sallii, elämyslahjat ovat myös mielestäni aina hyvä lahja. Ärrältä saa kortteja joihin voi ladata haluamansa määrän rahaa. Toki myös viiniä ja kynttiläillallinen kuulostaa rauhalliselta ja mukavalta. Vaihtoehtoja on paljon, toivottavasti löydät etsimäsi :)

-m32

8. Marleevi Vierailija

Lahjakortti upeaan kesäpäivään tyyliin: aamiaispiknik puistossa/järven rannalla/kotipihalla/mökkikalliolla, drinkit tarjoiltuna laiturille/terassille/puutarhaan koko päivän ajan, saunailta, missä kiuasmakkarat ja kaiken päälle vielä kiva iltapala viineillä ilta-auringossa kaksin istuskellen. :)

9. vierailija Vierailija

Hei! olisko vinkkejä halvempiin miesten vaatekauppoihin tai merkkeihin mitä voisi ostaa stokkalta?

10. vierailija Vierailija

11. vierailija Vierailija

Minusta kuvapäivyri on kiva joululahjaidea. Tilasin miehelle sellaisen, missä on meidän yhteisiä rakkaita muistoja valokuvina. Sitten menee myös perus jokavuotinen bokseripaketti, minkä hän aina toivookin saavansa :)

12. Nanna Vierailija

Hei. Tämä on vanha keskustelu, mutta onkohan kellään ideoita tälle vuodelle? Itse löysin oheisesta blogista takaa hyviä ideoita

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri