K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
anteeks.. Pakko kysyä.. Ootteko homopari?
Ostin pitkät kalsarit ja boksereita![]()
Miehelle on vaikea ostaa.. Ostelee pitkin vuotta kaikkea mitä tarvitsee itse. Mut nuo nyt tulee tarpeeseen kun ei osta koskaan uusia alusvaatteita ja sukkia. Aina oon minä ne ostanut. Mulle on ostanut pesutornin (se jo tuli postissa) ja iPodin antoi tänään etukäteen kun läppärini hajos.. Jotain on ostanut seppälästä myös kun oli vaatekaapissa Seppälän pakkaus piilossa..Alkuperäinen kirjoittaja pakko kysyä;29333991:Mitä sinä saat lahjaksi yleensä mieheltä sukkia, terveyssiteitä jotain käyttökamaa?
Minä saan mieheltä koruja usein joten en voisi kuvitellakkaa antavani miehelle vastaavasti kalsarit ja bokserit!?
Miehesi on varmaan todella otettu lahjastaan. Toki on jos annatte oikeesti toisillenne ikäviä lahjoja puolintoisin.
Naapuri emäntä ostaa melkein aina parit sukat ja sitten kiukuttelee kun ukko ei vastaavasti osta koruja, hajuvettä, käsilaukkuja. Mutta miettis miksi mieskin ostaa tylsiä lahjoja. Sitä saa mitä tilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pakko kysyä;29333991:Mitä sinä saat lahjaksi yleensä mieheltä sukkia, terveyssiteitä jotain käyttökamaa?
Minä saan mieheltä koruja usein joten en voisi kuvitellakkaa antavani miehelle vastaavasti kalsarit ja bokserit!?
Miehesi on varmaan todella otettu lahjastaan. Toki on jos annatte oikeesti toisillenne ikäviä lahjoja puolintoisin.
Naapuri emäntä ostaa melkein aina parit sukat ja sitten kiukuttelee kun ukko ei vastaavasti osta koruja, hajuvettä, käsilaukkuja. Mutta miettis miksi mieskin ostaa tylsiä lahjoja. Sitä saa mitä tilaa.
Miehelle on vaikea ostaa.. Ostelee pitkin vuotta kaikkea mitä tarvitsee itse. Mut nuo nyt tulee tarpeeseen kun ei osta koskaan uusia alusvaatteita ja sukkia. Aina oon minä ne ostanut. Mulle on ostanut pesutornin (se jo tuli postissa) ja iPodin antoi tänään etukäteen kun läppärini hajos.. Jotain on ostanut seppälästä myös kun oli vaatekaapissa Seppälän pakkaus piilossa..
Nämä on aina hieman riskialttiita, jos ei tiedä tarkkaan makua. Ilman vaihto-oikeutta tai sijoittamatta suurta summaa en lähtisi ensimmäisenä ostamaan.Ostin lompakon ja varmaan jonkun paksun paidan vielä. Kellokin olisi hyvä lahja.
no ainakin tiedossa miten teidän taloudessa suhtaudutaan kotihommiin![]()
Niinpämies ajatteli tässä enemmän itseään koska huoneistossa emme kuivata pyykkiä ja kuivaushuoneeseen pyykinvienti oli aina miehen hommia koska en ilman penkkiä yllä naruille.. Mut ihan kiva, saadaan nopeasti puhtaat kaappiin.. En valita, mummoni pyykinpesu alkoi halkojen hakkaamisella, sitten lämmitti pesuveden ja sitten käsin Pesi vaatteet puhtaaksi.. Vaatteiden kuivaus talvella on jo oma lukunsa.. Joten nykynaisen ei auta valittaa vaikka mies ei koskisi ikinä pyykkiin..