Miehelle joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kanitus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostin pitkät kalsarit ja boksereita :laugh:

Mitä sinä saat lahjaksi yleensä mieheltä sukkia, terveyssiteitä jotain käyttökamaa?
Minä saan mieheltä koruja usein joten en voisi kuvitellakkaa antavani miehelle vastaavasti kalsarit ja bokserit!?
Miehesi on varmaan todella otettu lahjastaan. Toki on jos annatte oikeesti toisillenne ikäviä lahjoja puolintoisin.
Naapuri emäntä ostaa melkein aina parit sukat ja sitten kiukuttelee kun ukko ei vastaavasti osta koruja, hajuvettä, käsilaukkuja. Mutta miettis miksi mieskin ostaa tylsiä lahjoja. Sitä saa mitä tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pakko kysyä;29333991:
Mitä sinä saat lahjaksi yleensä mieheltä sukkia, terveyssiteitä jotain käyttökamaa?
Minä saan mieheltä koruja usein joten en voisi kuvitellakkaa antavani miehelle vastaavasti kalsarit ja bokserit!?
Miehesi on varmaan todella otettu lahjastaan. Toki on jos annatte oikeesti toisillenne ikäviä lahjoja puolintoisin.
Naapuri emäntä ostaa melkein aina parit sukat ja sitten kiukuttelee kun ukko ei vastaavasti osta koruja, hajuvettä, käsilaukkuja. Mutta miettis miksi mieskin ostaa tylsiä lahjoja. Sitä saa mitä tilaa.
Miehelle on vaikea ostaa.. Ostelee pitkin vuotta kaikkea mitä tarvitsee itse. Mut nuo nyt tulee tarpeeseen kun ei osta koskaan uusia alusvaatteita ja sukkia. Aina oon minä ne ostanut. Mulle on ostanut pesutornin (se jo tuli postissa) ja iPodin antoi tänään etukäteen kun läppärini hajos.. Jotain on ostanut seppälästä myös kun oli vaatekaapissa Seppälän pakkaus piilossa..

Alkuperäinen kirjoittaja pakko kysyä;29333991:

Mä ostin miehelleni t-paitoja ja kalsareita. Ja tiedän hänen olevan tyytyväinen niihin. Ei käytä koruja, ei partavettä, ei kauluspaitoja kuin pakon edessä.... Ei yksinkertaisesti ole mitään, mitä hän toivoisi. Muuta kuin käyttövaatetta, mitä hänen tulee todella harvoin ostettua itse itselleen. Mä saatan saada jonkun korun, tai sitten jotain muuta, tai en mitään. Riippuu ihan siitä, kysyykö hän multa toiveita vai ei.

Me oikeastaan sovittiin rahatilanteen takia että ostetaan lahjat vaan lapsille (lähipiiriin ja omalle) :D Mutta tilasin kuitenkin mukin jossa on tosi ihana kuva miehestä ja lapsesta nukkumassa kainalokkain samassa asennossa, lapsi on siinä alle kuukauden ikäinen.

Ja ajattelin myös metsästää silkkiboksereita (/satiini tmv), en vielä tiedä että mistä kun niitä niin huonosti löytyy kaupoista. Mies ei muita käytä, ja on kyllä mieleinen lahja koska tosiaan noita on tosi vaikea löytää nykyään ja vanhat alkaa jo olla melko kulutetut :p Kaikista eniten haluaisin löytää sellaiset sydänbokserit, kun aiheesta ollaan vitsailtu jo pitkään ja tiedän että olis hyvä lahja hänenkin mielestään.

Ei meilläkään tuo mitään koruja tai hajusteita käytä, ainoa "koru" mistä tykkäisi olisi noita sotaveteraanijuttuja. Tällä hetkellä kuitenkin mielummin ostetaan sellaisia käytännöllisiä lahjoja, niistä on enemmän iloa ja hyötyä jatkossakin.

Viimeksi muokattu:
Miehelle on vaikea ostaa.. Ostelee pitkin vuotta kaikkea mitä tarvitsee itse. Mut nuo nyt tulee tarpeeseen kun ei osta koskaan uusia alusvaatteita ja sukkia. Aina oon minä ne ostanut. Mulle on ostanut pesutornin (se jo tuli postissa) ja iPodin antoi tänään etukäteen kun läppärini hajos.. Jotain on ostanut seppälästä myös kun oli vaatekaapissa Seppälän pakkaus piilossa..

no ainakin tiedossa miten teidän taloudessa suhtaudutaan kotihommiin :D

• Tykkää
Reactions: L@ur@
no ainakin tiedossa miten teidän taloudessa suhtaudutaan kotihommiin :D

Niinpä :whistle: mies ajatteli tässä enemmän itseään koska huoneistossa emme kuivata pyykkiä ja kuivaushuoneeseen pyykinvienti oli aina miehen hommia koska en ilman penkkiä yllä naruille.. Mut ihan kiva, saadaan nopeasti puhtaat kaappiin.. En valita, mummoni pyykinpesu alkoi halkojen hakkaamisella, sitten lämmitti pesuveden ja sitten käsin Pesi vaatteet puhtaaksi.. Vaatteiden kuivaus talvella on jo oma lukunsa.. Joten nykynaisen ei auta valittaa vaikka mies ei koskisi ikinä pyykkiin..

Me sovittiin miehen kanssa että kumpikin ostaa itselleen mieleisen kirjan. Yllätys on siinä että aattona näkee vasta mikä sen toisen kirja on...

Siis emme lahjo toisiamme jouluna.

3:n kerran lahjakortin hierontaan. En osaa oikein mitään ostaa. Vaatteita en uskalla ( paitsi kalsareita ja sukkia, mutta niitä nyt ostan pitkin vuotta ), kun mies on aika tarkka vaatteistaan ja mitään koruja ei käytä ja elektroniikkaakaan en uskalla ostaa, kun miehellä on siitäkin niin tarkat mielipiteet mitä pitää olla ja toisaalta ei ole sellaisesta nyt puhunutkaan, että jotain haluais.

Perinteiset pitkät kalsarit, havaintovihko ja lisäksi kamerareppu.

Lähdetään koko perhe matkalle helmikuussa niin ei kalliimpia lahjoja osteta, lisäksi mies ostanut tänä vuonna 5000 euron edestä uusia harrastusvälineitä :)

Niinpä :whistle: mies ajatteli tässä enemmän itseään koska huoneistossa emme kuivata pyykkiä ja kuivaushuoneeseen pyykinvienti oli aina miehen hommia koska en ilman penkkiä yllä naruille.. Mut ihan kiva, saadaan nopeasti puhtaat kaappiin.. En valita, mummoni pyykinpesu alkoi halkojen hakkaamisella, sitten lämmitti pesuveden ja sitten käsin Pesi vaatteet puhtaaksi.. Vaatteiden kuivaus talvella on jo oma lukunsa.. Joten nykynaisen ei auta valittaa vaikka mies ei koskisi ikinä pyykkiin..

Noh, jos perheessä on se järjestely että nainen hoitaa kodin ja mies sitten vähän "auttelee" joskus, niin sitten ei vissiin "auta valittaa" :D

Darts-tikkataulukaapin autotallin mancaveen, emp:hen lahjakortin, lemppariravintolaan lahjakortin ja neljä elokuvalippua (nämä kaksi viimeistä ostettu ketunhäntä kainalossa joulun jälkeiselle lapsivapaaviikolle, saa mies viedä mut syömään ja leffaan..). Niin ja kuuluuhan mieskin siihen Serena +2 hotelliyötä kaikilla herkuilla-lahjaan minkä annan koko perheelle välipäiville käytettäväksi.

Yhteistyössä