Hae Anna.fi-sivustolta

Miehelle kysymys: nainen, joka sytyttää?

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä Maariasofia., 10.02.2010.

1. Maariasofia. Vierailija

Eli otsikkokin sanoi, että tämä on vähän kyselyä. Miehet, kertokaahan naisista, jotka sytyttävät teidät ja saavat teidän päänne kääntymään?
    Itse olen alkanut nyt jo menettää toivoni miesten suhteen, olen sinkku ja sekaannun aina mieheen, jotka ovat a) sitoutumiskammoisia b)kylmiä c) kaikki noi em ja vielä sohvaperunoita. En edes tiedä miksi, koska itse olen kiltti, lempeä kuulemma, urheilullinen, pieni ja hoikahko ja sosiaalinen.. jännä juttu. Mutta syy on ehkä siinä, että heidän ulkomuotonsa, hevarimainen tatuoitu iso mies, kiinnostaa minua, eli fyysisesti he olisivat juuri sitä mitä haluaisin mutta muuten ei.

2. Pukeutuminen viestii itsestäsi, mutta joulukuusi huvittaa. Sivistynyt huomionosoitus
    noteerataan tai ei. Aihe on vaikea. Tatuoitu kavesi voi olla linnan kundi!

3. miestenmiestenmies Vierailija

No päät tietysti kääntää yksinomaan ulkonäkö eli kauniit piirteet sekä jonkinlainen vaikeasti määriteltävä seksikkyys.

Mutta unelmien nainen, jonka kanssa olisi kiva seurustella, olisi
    -älykäs (voisi keskustella muustakin kuin meikeistä ja tv-ohjelmista)
    -katseen kestävä (siedettävän näköinen, ei lihava)
    -kiltti ja mukava (ei pahantahtoinen, vittuileva, nalkuttava, feministi, miestenvihaaja, uskollinen jne)
    -hyvä keittiössä, erityisen hyvä makuuhuoneessa

4. miestenmiestenmies Vierailija

Heh, siis _on_ uskollinen

5. miäs Vierailija

Normaalipainoinen tai hoikka. Ei liikaa meikattu eikä vaalennettuja korppuhiuksia, eikä vaatteiden perässä juoksija eikä ökykalliiden laukkujen. Kunhan käy töissä ja tulee omillaan toimeen. Älykäs. Osaa kokata ja pitää lapsista.

6. anttilan kassi Vierailija

Kuulitteko Vuittonien omistajat? :) Mites nyt suu pannaan?

7. feministi Vierailija

Tästä vain tuli mieleen, että feministi ja miestenvihaaja ei ole sama asia, kuten yleensä monet miehet tuntuvat luulevan. Miestenvihaaja tuskin edes haluaisi seurustella miehen kanssa.

Itse sovin muuten yllä olevaan kuvaukseen, mutta olen feministi. Oma miehenikin sanoi aikoinaan ettei pidä feministeistä, sanoin tietysti että no oma vaimosi on kyllä feministi ja jouduin selittämään koko feministi käsitteen hänelle. Mieheni totesi, että hänkin on kai sitten feministi.

Et taida itse olla tarpeeksi älykäs jos et tiedä mitä feministi tarkoittaa? Suurin osa naisista (jos ei jopa kaikki) ovat feministejä, tosin heistäkään kaikki eivät ole tarpeeksi älykkäitä tietämään mitä se tarkoittaa.

8. Hippi-Henkka Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Etsin exäni kaksoisolentoa. Veikkaan että on ikuisuusprojekti.

9. sääli Vierailija

No, sitte et ole päässy siitä eroon vieläkään. Eköhän se kaksoisolentokin sinut jätä jos teki exäkin niin. Eti vastakohta.

10. 30 Vierailija

Itse taas pidän naisista jotka panostavat pukeutumisessa laatuun eikä halpoihin H&M:n roskiin. Näyttää huonolta jos mies pukeutuu paremmin kuin tyttöystävä.

11. ei muodin Vierailija

perässä roikkujat kiinnosta pätkääkään. Sellaset naikkoset tunnistaa jo kaukaa. Koko palkka menee sillä vaatteisiin. Eikä vastakohtakaan kiinnosta, lösähtänyt satakiloinen rasvaletti, jolla kauhtunut t-paita ja verkkarit. Siltä väliltä. Tykkää lapsista ja kotihommat tekee mielellään ite, vaikka osaan itekin siivota. Sit pitää olla työssäkäyvä ja raha-asiat osaa hoitaa.

12. suunpanija Vierailija

Ei muuta kuin kysymään mieheltä, että miksi se minulle tämän Vuittonin lahjaksi antoi.

13. hille2 Vierailija

Jaha, että unelmien nainen käy duunissa, hoitaa kodin ja lapset ja vissiin miestäkin vähän passaa.

Ei ihme että feminismi leviää, kun tällaisia lapamatoja miehiksi on olemassa.

14. 40... Vierailija

No kumman ottaisit:

a) persaukisen vuittonipellen vai

b) vakavaraisen mutta sellaisen joka saa kassinsa normaalikaupasta, ja kassit on vielä nätimpiä kuin vutskat?

15. En kelpaa... Vierailija

Olen uskollinen, lämmin, rehellinen, osaan laittaa jotain ruokaa, olen kuulemma loistava sängyssä, kiltti mutta myös hiukan temperamenttinen, älykäs, hyvinkoulutettu, pärjään omalla palkallani mutta en ole urakeskeinen, keskivertoa kauniimpi, hyväkroppainen. Mutta kukaan mies ei minua halua. Seksiseuraksi kyllä kelpaan mutta muuta en saa vaatia. Ongelma taitaa olla se, että olen yli kelvollisen naimaiän eli yli 30v. Kaikki miehet joita tapaan ovat joko täysin tunteettomia seksiseuran hakijoita tai paljastuvat varatuiksi. Ja en edes hae mitään tatuoituja linnakundeja vaan tavallisen, mieluiten kiltin näköisiä miehiä. Mutta ei heistäkään mitään tunnetta löydy. Kiva viettää loppuelämänsä yksin. En ole epätoivoinen mutta alkaa tuntua yksinäiseltä ja hyväksikäytetyltä...

16. Onko... Vierailija

...olleet väärät "pyyntipaikat"? Ja eikös kiltit miehet karkaa, jos sänkyyn pääsee "liian" helposti? Niin ja pitääkö miehen olla vielä akateeminenkin?

17. minä olisin Vierailija

palauttanut Vuittonin veskan, jos äijä ois sen ostanu. Mä en tee sillä mitään, liian kallis ja sitäpaitsi halvat veskat ovat kauniimpia. Vuittonia sais vahtia joka käänteessä, ettei joku pölli.

18. m45 ... Vierailija

Minä en pysty sanomaan asiaa näin suoraan. Viimeisin tapaus on tumma, muodokas, lyhynenläntä, enkä oikeastaan edes tunne. Mutta ne kipinät! Ihan pöljä juttu ihastua ventovieraaseen. Valitettavasti näitä kuumia juttuja tulee eteen kerran 20 vuodessa joten ensi kerralla mä olen 65 ;)
    Ja tämä näyttäis menevän sivu suun.

19. ei muodin Vierailija

Ei ihme, ettet oo miestä löytäny. Joutuuhan sinkkuki siivoamaan. Sanoin, että omasta halustaan halua siivota ja pitää kodin tiptopkunnossa, semmonen miellyttää. ei tässä ketään pakoteta siivoamaan, enkä sellaista sotkuista naista huoliskaan. Osaan kyllä siivota, siivosin poikamiesaikana, nyt on tiskikone ja minä teen miesten hommat suosiolla.

20. Ma Vierailija

Siinä kai se vika, että en osaa pihdata...Rakastan seksiä ja kun elää yksin ja sitten tapaa jonkun viehättävän miehen niin kai sitä nyt seksiä haluaa. En voi uskoa että miehet vieläkin jaksaa pitää tätä ikiaikaista jakoa vaimoainekseen ja panoihin yllä, en sellaista miestä haluaisi joka niin ajattelee. Mutta näköjään se on yleistä. Noh, tyydyn sitten pelkkään seksiin, on seksin parempi kuin elämä kaksoismoralistisen ja tekopyhän, keksiajalle jämähtäneen ukon kanssa...

21. 30 Vierailija

c) toimeentulevan naisen joka ostaa parempia vaatteita eikä näitä H&M, Jack&Jones jne. Ei mitään Vuittoneja vaan parempaa Stockmann osastoa (polo, lacoste jne).

22. Moralistiko? Vierailija

Entä uskaltaisitko itse yrittää pitempiaikaista suhdetta "naistenmiehen" kanssa. Etkö? No sama juttu on tietenkin "miestennaisten" kanssa. Eli voisiko luottaa siihen, ettei muita miehiä tule osingolle? Seksistä tietenkin pitää jokainen, mutta mieskin joutuu pihtaamaan, ettei se kiltin miehen maine mene ja käy kuin Jonakselle, joka menetti prinsessan... Sitäpaitsi miehet tykkäävät siitä kun saavat naisen vähän niinkuin vietellyksi -sen jälkeen tuskin tulee seksistä puutetta :)

23. Jaska... Vierailija

Hoikka, tumma, kohtuullisen isorintainen ja rikas. Punatukkainenkin käy.

24. Miestennainenko? Vierailija

En koe olevani miestennainen...kun olen suhteessa, olen tasan vain sen ihmisen kanssa. En koskaan ole pettänyt, en edes katso muita miehiä vaikka olen ollut saman ihmisen kanssa vuosikaudet. Minulla on siis varsin korkea moraali sen suhteen. MUTTA kun olen sinkku, niin aina on pulaa seksistä ja tuntuu ihan naurettavalta pihdata jos tapaa miehen joka vie jalat alta ja joka haluaa sinua yhtä paljon. Mutta tosiaan, sitten se usein menee siihen että mies jotenkin laittaa sinut eri osastoon kuin jossa alunperin olit. Tästä on seurannut pitkiä, hyvinkin ihania seksisuhteita, mutta ei vakavampaa. Eli kai se liittyy siihen että mies haluaa metsästää ja vietellä ja nähdä vaivaa, ei saisi olla liian helppo. Jotenkin typerää, en oikein ymmärrä tätä logiikkaa...Ja yleensä nämä tilanteet ovat olleet niitä, että olen itse halunnut pelkkää seksiä aluksi, mutta vasta myöhemmin ihastunut ja alkanut haluta enemmän...eli minun pitäisi vielä VARALTA pihdata, jos on vähänkin aihetta ajatella että kuitenkin myöhemmin haluaisin enemmän...Monta hyvää kokemusta köyhempi olisin jos näin olisin menetellyt. MUTTA lupaan ottaa harkintaan jos tulen epätoivoiseksi, eli voisiko joku nyt kertoa kauanko tätä pihtaamista pitää jatkaa ja millä tavalla? Eli vähän käytännön vinkkejä että minäkin horo joskus saisin jonkun ukon muuhunkin kuin sänkyseuraksi!

25. pitää kuule Vierailija

pihdata alussa eikä lopussa. Sillä tavalla saa oman miehen.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri