Miehelle seksi on läheisyyttä kun naiselle se mitä tapahtuu ennen ja jälkeen seksin on läheisyyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehenpuoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehenpuoli

Vieras
"Miehelle seksi on läheisyyttä kun naiselle se mitä tapahtuu ennen ja jälkeen seksin on läheisyyttä."
Eli suomeksi suuri osa naisista pihtaa mieheltä läheisyyttä, mutta vaatii sitä mieheltä.
Harva mies pettää jos saa tätä läheisyyttä naiseltaan 10-20 minuuttia päivässä tai ainakin joka toinen päivä.
Mies etsii vierasta seksisuhdetta juuri sen takia ettei omalta naiseltaan saa tarpeeksi "läheisyyttä" eli seksiä, vaikka muut asiat olisivat suhteessa kunnossa.
Tämän kun ymmärrätte naiset niin näitä pettäjämiehiä ei ole läheskään niin paljon.

Juuri niin. Ainoa mitä naiset tuntuvat haluavan on pari lasta jalkoihin pyörimään (oih, se on UNELMIEN TÄYTTYMYS!) ja sitten kun ne on saatu niin eihän seksiä sitten enää tarvitakaan ("HYI, YÖK - taasko toi äijä on tossa vonkaamassa!") Ja sitten kun aikansa pyydeltyään ja kyllästyttyään mies lähtee vierasta hakemaan niin se on se SIKA. Huh-huh.

Joku viisas on tosiaan sanonut " Miehelle seksi on läheisyyttä, naiselle se mikä tapahtuu ennen ja jälkeen seksin". Tästä johtuu suurin osa pettämisistä, sitä läheisyyttä ei mies saa joka päivä, osa saa vain muutaman kerran viikossa tai harvemmin.
10-15 minuuttia päivässä miehelle läheisyyttä niin sitä ei tarvitse hakea muualta.

Ei tarvitse ihmetellä
että täällä kirjoitatte avioeroista jos läheisyyttä ette miehellenne anna päivittäin sitä minimiä 10-15 minuuttista, sen verran aikaa löytyy aina. Monet miehet saavat tätä läheisyyttä vain muutaman kerran viikossa, useat jopa harvemmin. Ilman läheisyyttä suhde kuolee varmasti. Miehelle seksi kertoo läheisyydestä, eikä muu lässytys riitä sitä korvaamaan. Naisensa sisällä tai käsittelyssä mies tuntee suurinta yhteenkuuluvuutta joka lujittaa suhdetta.
Muistakaa tämä kun käytätte seksiä aseena, ja pihtaatte. Oma syy jos ero tulee.

Olen mies ja minulle läheisyys on tärkeämpää kuin itse seksi. Tai sanotaan niin että jos en tunne itseäni läheiseksi naiseni kanssa niin ei muutkaan hommat onnistu. Enkä pystyisi edes pettämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Eipä ole totta:
Olen mies ja minulle läheisyys on tärkeämpää kuin itse seksi. Tai sanotaan niin että jos en tunne itseäni läheiseksi naiseni kanssa niin ei muutkaan hommat onnistu. Enkä pystyisi edes pettämään.
Omasta mielestäni aloittaja on oikeassa siinä että miehelle läheisyys ja seksi ovat samoja asioita. Jos nainen "pihtaa" niin hän on kylmä. Läheisimmillään olen naiseni kanssa rakastellessa, kun olen hänen sisällään. Siinä on puhtainta läheisyyden ja rakkaudentunnetta.

rumemmat naiset jotka eivät saa niin helposti seksiä haluavat seksiä enemmän kuin kauniit naiset joille löytyy aina ottaja. Usein nämä rumemmat naiset ovat vielä lihavia ja heille kelpaisi päivittäisetkin panot ja tekevät aloitteitakin paljon useammin kuin seksiä tarpeeksi saaneet kauniimmat sisaret. Kyse on ehkä siitä että kun seksin saaminen on itsestään selvyys, siitä ei tule niin tärkeää asiaa ihmiselle. Miehet yleensä ja rumat naiset taas eivät saa tarpeeksi usein ja siksi seksistä tulee yksi riippuvuuden muoto ja hyväksymisen tae.

Yhteistyössä