Miehelle voisinkin antaa anteeksi, ystävälle en ikinä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katju

Vieras
Jos kävisi niin, että ystäväni ja mieheni pettäisivät minua keskenänsä selkäni takana. Tai että heillä olisi muutoin jotain sutinaa.

Miehen kanssa kykenisin kyllä jatkamaan asioiden selvittelyn jälkeen, mutta ystävälle en voisi koskaan antaa anteeksi tai katsoa tätä enää silmiin.

Tiedätte varmasti sanomattakin, mikä merkitys YSTÄVÄLLÄ on. Ja mitkä seuraukset sillä, jos tuleekin ilmi, ettei hän ollut ystävyyden arvoinen tai ystävä lopulta ollenkaan...

Minä en voisi antaa anteeksi kummallekaan. Ei ystävät puukota selkään. Ja jos mies haluaa touhuilla muiden kanssa niin sanokoon suoraan ja lähteköön puhtaalta pöydältä toimimaan ilman minun kusetusta.

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Minä en voisi antaa anteeksi kummallekaan. Ei ystävät puukota selkään. Ja jos mies haluaa touhuilla muiden kanssa niin sanokoon suoraan ja lähteköön puhtaalta pöydältä toimimaan ilman minun kusetusta.

Tai siis, anteeksi antaisin jossain vaiheessa mutta elämääni en heitä enää kelpuuttaisi. Turha sitä katkeruutta on kantaa sisällään lopun elämää kahden paskiaisen takia.

nimimerkillä kokemus puhuu...:
Ukko sai anteeksi kun itse tunnusti tapahtuneen (tosin riita oli melkoinen uusi tv jouduttiin hommaamaan), "paraskaverini" valehtelee asiasta edelleen vaikka tapahtumalla on aika luotettava todistajakin, miksi antaisin anteeksi henkilölle joka ei voi edes katsoa silmiin?

Seuraavaa kertaa en toivo tulevaksi ja sitä en enään anteeksi antaisi... Tästä nyt 6 vuotta, 1 naimisissa...

Alkuperäinen kirjoittaja mami:

PEE-SI!

Yhteistyössä