Miehen aamullisista touhuista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sanokaas olenko ihan hakoteillä ku musta tällaselle tuntuu..
Ettei mies pidä mua ja mun mielipiteitä/ajatuksia minään?
Toistan,kieltäny en ole tätä harrastamasta,ei sinnepäinkään vaikka se mua väliin
jurppiikin.Mut toi käytös,ei kuuntele,nauraa vaan ja toistaa samaa lausetta koko ajan vaik yritän puhua :(
Muuten on erittäin hyväkäytöksinen,noin niin ku yleensä,mut tämä meni multa jotenki yli hilseen.

No et ole hakoteillä. On normaalia, että tuollaisesta loukkaantuu. Kyllä parisuhteessa mielestäni lähdetään siitä, että seksi on yhteinen asia, ja sooloilut hoidetaan silloin kun toinen ei ole kotona. En ymmärrä, miksi mies ei pyytänyt sinua mukaan etukäteen.

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
Niin...tuntu todellakin sille että se ei arvosta mua...
Juuri kun olin pääsemässä näistä negatiivisista ajatuksista pokea kohtaan..
Meillä menee muutenkin huonosti,sanoinki tämän ukolle ni tämä vaan että ai menee vai :(
Hohhoijaa.Tekee siis paaljon töitä,7pvä/viikossa eli mulle ja lapsille ei jää juurikaan aikaa,mitä nyt telkun edessä ollaan,tai palapeliä tekee lasten kanssa.

Tää on niin monipuolinen juttu että mun ikä ja terveys menis jos kaiken alkasin kertomaan,huoh.

noh, onneks asiat ei voi olla kovin huonosti jos tuo on se suurin ongelma. Vaikken nyt kyllä ihan tajunnut mikä se tosiaan oli...

Tämä ei suurin ole,todellakaan,kerroin jo aiemmin että paljo pois kotoa,
ei aikaa ollenkaan omalle perheelle,mitään ei koskaan tehdä yhdessä,siis oikeesti,ei koskaan!!!!

Eikös se ois ollu just sitä yhdessä tekemistä..:D

Heh :)
No tää onki ainut juttu mitä yhdessä tehdään.Samoin nukutaan samassa sängyssä ja katotaan telkkua sohvalla,että semmosta.

Yhteistyössä