Miehen äidin mielestä meidän naimisiinmeno on virhe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanokaa te
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanokaa te

Vieras
Hääkutsun saatuaan soitti minulle ja sanoi "miettikää vielä". Naimisiin meno on kuulemma "suuri virhe" jota me tullaan katumaan. Ei tarkemmin perustellut kantaansa mutta ilmoitti että "ei voi olla iloinen tästä uutisesta". Päätti puhelun siihen, että varausmaksun menettäminen on pieni hinta maksaa siitä että tätä virhettä ei tehdä :o

Siis, me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä jo 6 vuotta. Asuttu niistä yhdessä 5 vuotta. Yksi lapsi on ja toinen olisi jos ei olisi kesken mennyt ("anoppi" tietää tästä). Yhteinen asuntolainakin on.

En ymmärrä ja suoraan sanottuna olen aika loukkaantunut. Yllätyksenä tämä tuli kaikille sukulaisille ja ystäville, niin kuin me haluttiinkin. Ei siis kerrottu kenellekään etukäteen, ei edes vihjaistu. Miehen äiti on aina ollut todella ystävällinen ja sanonut moneen kertaan kuinka mukava minä olen yms. En siis usko, että ongelma on siinä että hän ei pidä minusta. Voihan se toki niinkin olla mutta hyvin on sen asian peittänyt. Omasta pojastaankin hän on vain ylpeä eikä moiti tai arvostele hänen tekemiä valintoja tai toimintaa.

Joten en yhtään ymmärrä! Kysyin, että miksi on virhe niin hän vastasi vaan että hänestä vaan tuntuu siltä. Menipä mieli surulliseksi. Ei edes sanonut tuleeko vai ei. En ole miehelle uskaltanut tästä puhelusta vielä kertoa.

Jopas outoa ja todellä törkeästi sanottu. Teillähän on jo lapsi ja suurempaa sidettä ei parin välillä voi ollakaan. Naimisiin meno on pikkujuttu, joten ihmettelen anoppisi sanomisia todella. Mitä mies sanoo asiasta. Aikooko käydä vaatimassa äidiltään perusteluita typerille kommenteille?

Yhteistyössä