Miehen alushousut

  • Viestiketjun aloittaja Bokserit on paras
  • Ensimmäinen viesti
Bokserit on paras
Mielestäni ainoat seksikkäät alushousut miehellä ovat bokserit. Nehän houkuttelevat monella tapaa. Nam, nam.

Varsinaiset erotiikan tappajat ovat perinteiset miesten alushousut, ne tangamalliset ja stringit.

Onneksi omani tykkää boksereista !

Mitä mieltä muut naiset ?????
 
Tietenkin bokserit
Olen samaa mieltä. Bokserit ovat se ainoa seksikäs alushousu miehellä. Ei voi mitään.

Stringit on kamalat.

BlackHorse kalsaritkin ovat muuten hemmetin seksikkäät!
 
Yksi nainen
Juuri se boksereissa viehättääkin, että saattaa vilahtaa. Tämä toki vain väljissä.
Tiukat, pakaranmuotoja matkivat bokserit saa himot hyrräämään.

Mutta jos on tangat, niin into loppuu siihen. Tangat ja ne perinteiset miesten pikkuhousut saavat yökötyksen aikaan. Niin inhottavan näköiset ne ovat.

Onnkesi kultani käyttää vain ja ainoastaan boksereita.
 
kalsariville
Alkuperäinen kirjoittaja Yksi nainen:
Juuri se boksereissa viehättääkin, että saattaa vilahtaa. Tämä toki vain väljissä.
Tiukat, pakaranmuotoja matkivat bokserit saa himot hyrräämään.

Mutta jos on tangat, niin into loppuu siihen. Tangat ja ne perinteiset miesten pikkuhousut saavat yökötyksen aikaan. Niin inhottavan näköiset ne ovat.

Onnkesi kultani käyttää vain ja ainoastaan boksereita.
mulla on pitkät siniset kalsarit ja niissä on Aku Ankan kuvia. Tykkääkö naiset? Ne on tosi seksikkäät mun mielestä.

 
Mr. LoghHorn
Tämähän on vähän kuin kertoisi Teille arvon Jumalattaret, että ainoa seksikäs rintaliivi on mallia Baggy, jotta se tisukka vilkkuu iloisesti.
Jos tällainen napakampi versio, jossa tiedät missä heijari riippuu siinä vaiheessa kun istahdat alas, ei Teille kelpaa, niin johan on perkele.
Mieti yhdistelmä: löysä bokseri, kireä farkun sauma, kumartuminen...

http://www.mensunderwearstore.com/prod/product_zoom.php?product=CK-U1695-100WHT&image=/mm5/graphics/00000004/CKU1695100WHT-F600.JPG
 
Realismia
Ah, juuri sellaiset kireät ja pakaroiden ja peniksen ääriviivoja hyväilevät mustat/valkoiset bokserit on parhaat miehellä kuin miehellä. Toisaalta hoikilla+lihaksikkailla nuorilla miehillä olen nähnyt kiihottavia esimerkkejä myös väljemmistä puuvillaboksereista, joissa erektio näkyy ihanana telttana ;)

Totuus on kuitenkin, että miestenkin kohdalla kiihottavuuteen on eniten vaikutusta boksereitten sisällöllä ;) Siitä olen kyllä varma, että herkullisenkin sisällön voi kuitenkin pilata pukemalla sen tangoihin tai stringeihin.
 

Yhteistyössä