miehen baarissa käynti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kuinka usein teidän muiden miehet käy kavereiden kanssa baarissa viihteellä? Minusta tuntuu että mieheni on alkanut jatkuvasti keksimään (3-4 viikon välein) mitä artistia voisi milloinkin mennä katsomaan työkavereidensa kanssa.. tämä asia painaa minua, en halua häntä estääkään menemästä, ettei tulisi kuva että "omistan" hänet tai että olisin liian mustasukkainen hänestä . Itse olen raskaana ja odotan meidän toista lasta, en siis siitäkään syystä pääse hänen mukaansa. Ennen kävimme yhdessä aina,mutta nykyisessä työpaikassa mieheni on saanut paljon samanhenkisiä työkavereita joiden kanssa useammin tulee lähdettyä. Suurin pelkoni kai on että mieheni löytää minua paremman sieltä kapakasta,vaikka luotankin mieheeni paljon ja hän ei ole koskaan minua (tietääkseni) pettänyt kuluneen 10 vuoden aikana. Raskaana kun vain ei ole aina se kaikkein hehkein olo, joten itsetuntokin joutuu koetukselle..

Ei toi käy oikein koskaan!!! Viimeksi taisi olla omissa polttareissaan 2v sitten, muuten se käy vaan mun kanssa. Vaikka kuinka yritän patistaa lähtemään niin ei.
Mä käynkin sitten useammin.. Nyt on ollut tauko, mut esim marras-tammikuussa kävin melkein joka lauantai.

siis kerran kuussako ap? Eipä ole kovin tiheä tahti. Mun mies käy baarissa kerran viikossa tapaamassa kavereitaan ja todella onnellisia ollaan oltu yli 10 vuotta. Pettäminen ei ole harrastuksista kiinni, se onnistuu vaikkei baarissa kävisi koskaan ja toisinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä ajattelette silloin kun mies lähtee juhliin ja te jäätte kotiin?

Antaa ukon mennä, kyllä mä osani takas otan.. :D

Eihän se nyt ole jatkuvasti käymistä jos kerran kuussa käy, ihan normaalia...Meillä nyt on sellanen tilanne että kun on eka tulossa niin lähen mukaan, mukavaa mustakin käydä ulkona eikä vaan istua kotona. Ja mitä oon kuunnellu niin tekee moni mun ystäväkin, jopa sellaiset jotka toista odottaa, muksu mummolaan ja vapaa ilta, ei raskaus ole sairaus.. :D

Meidän ukko käy ehkä kaksi kertaa vuodessa baarissa. Ennen raskauttani kävimme aina yhdessä. Ennen sain olla houkuttelemassa miestä viihteelle, kun ei tykkää oikeen baareissa hillua. Mutta annas olla kun pamahdin paksuksi, UKKO OLI HETI LÄHDÖSSÄ BAARIIN! Tietysti nyt kun mä en halua sinne selvitepäin lähteä!!Toivottavasti ei ota tavaksi. En kestäisi jos juopottelis joka viikonloppu, juominen ei sovi sille ollenkaan.

mitä ajattelette silloin kun mies lähtee juhliin ja te jäätte kotiin?

Kyllä se silloin ketutti kun olin raskaana, nyt olen helpottunut kun saan olla lapsen kanssa kahdestaan, ja tehdä mitä lystään. Onhan se itsekkin kiva välillä käydä jossain: raskaana ollessani kävin n.kerran kuukaudessa ystäväni kanssa syömässä, ja nykyään muutaman kerran vuodessa tuossa lähipubissa. Minä annan miehen mennä niinpaljon kuin tuo vaan halauaa, ehkä se joskus kyllästyy :D

mun ukolla ei ole paljon kavereita joten ei paljon käy.. :( sääli sinänsä mutta hään luonteensa ei humalassa ole mitä herttaisimpia joten :|
Jos kävis niin enpä paljon estelis... mitä mä hätä siinä pitelemään mänköön jos tahtoo.

Tekin olette 10 vuotta yhdessä olleet ja toinen rakkauspakkaus tulossa.. tuskinpa hän sinua toiseen vaihtaisi, onhan hän lapsen sinun kanssaan tehnyt ja jos perhettään rakastaa niin miksi sen rikkoisi jollain tyhmällä yhdeyön suhteella ?

Kerro miehellesi tunteistasi ja toivot yhteistä viihdettä hänen kanssaan ja hempeilyä :heart:

Musta on jotenkin turvatonta ollut molemmissa odotuksissa lähteä ison mahan kanssa ihmispaljouteen, humalaiset kun tönii..kerran näin vielä kapakassa naisen joka seisoi ihan viimesillään kuuntelemassa keikkaa ja vieressä nainen poltti tupakkaa.. huh huh..silloin tuli sellanen olo ettei se ole ihan moraalisesti oikein. Mutta nykyään ei onneksi kapakoissa saa tupakoida kuin niille tarkoitetuilla alueilla.

Musta on jotenkin turvatonta ollut molemmissa odotuksissa lähteä ison mahan kanssa ihmispaljouteen, humalaiset kun tönii..kerran näin vielä kapakassa naisen joka seisoi ihan viimesillään kuuntelemassa keikkaa ja vieressä nainen poltti tupakkaa.. huh huh..silloin tuli sellanen olo ettei se ole ihan moraalisesti oikein. Mutta nykyään ei onneksi kapakoissa saa tupakoida kuin niille tarkoitetuilla alueilla.

No kyllä meillä ainakin isäntä kattoo aina ettei kukana pääse tönimään eikä edes mennä sellaisiin paikkoihin jotka on niin täynnä ettei liikkumaan pääse.. + kuljen kyllä itekkin aina vähän sillei kyynerpäät eellä periaatteella... :D
Musta on kiva mennä pubeihin jne. istuskelemaan ja juomaan alkoholittomia drinksuja/oluita, ei pää kestä istua kotona viikonlopusta toiseen..

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:

No kyllä meillä ainakin isäntä kattoo aina ettei kukana pääse tönimään eikä edes mennä sellaisiin paikkoihin jotka on niin täynnä ettei liikkumaan pääse.. + kuljen kyllä itekkin aina vähän sillei kyynerpäät eellä periaatteella... :D
Musta on kiva mennä pubeihin jne. istuskelemaan ja juomaan alkoholittomia drinksuja/oluita, ei pää kestä istua kotona viikonlopusta toiseen..

Meillä täällä paikkakunnalla on vain sellasia isoja paikkoja jotka on aina tupaten täynnä porukkaa, joten ei sinne pahemmin innosta lähteä pallomahan kanssa pyöriin ja tunkeen tietä. Ei sen puoleen olis mahdollistakaan kun lähimmät hoitajat asuu 400 km päässä :) Mieluummin olen lapsen kanssa kuitenkin kotona nyt tässä olotilassa ja vaikka lämmitän saunan ja herkuttelen :) Eri asia sulla tieten kun eka lapsi tulossa, silloinhan se on helpompaakin vielä lähteä.

Yleensä me käydään yhdessä. Mutta on tässä nyt seuraavan parin kuukauden sisään 2 tai 3 kertaa, että menee ilman minua. Juurikin työporukan juttuja ja sitten muiden kavereiden kanssa yhtä bändiä katsomaan, jota mä en halua nähdä.

En mä siitä mitään ajattele, kiva kun niin hyvä työporukka, että viihtyvät yhdessä joskus työajan ulkopuolellakin.
Ei mun tarvi mitään pettämisjuttuja pelätä, enkä usko että ap:nkaan tarvii.

Seuraavan kerran kun katsot peiliin, kiinnität huomiota vain niihin hyviin puoliisi :)
Leuka pystyyn ja unohdat sellaiset höpöhöpöjutut!

Alkuperäinen kirjoittaja moikka:
mun ukolla ei ole paljon kavereita joten ei paljon käy.. :( sääli sinänsä mutta hään luonteensa ei humalassa ole mitä herttaisimpia joten :|
Jos kävis niin enpä paljon estelis... mitä mä hätä siinä pitelemään mänköön jos tahtoo.

Tekin olette 10 vuotta yhdessä olleet ja toinen rakkauspakkaus tulossa.. tuskinpa hän sinua toiseen vaihtaisi, onhan hän lapsen sinun kanssaan tehnyt ja jos perhettään rakastaa niin miksi sen rikkoisi jollain tyhmällä yhdeyön suhteella ?

Kerro miehellesi tunteistasi ja toivot yhteistä viihdettä hänen kanssaan ja hempeilyä :heart:

Itsellä taas ei ole täällä paikkakunnalla kavereita, työkavereitakaan ei ole kun en ole töissä.. kotipaikkakunnalla sitten käyn ehkä kerran vuodessa serkun kanssa baarissa. Nekin on vain usein hankala järjestää..yhdessä onneksi käymme usein syömässä mieheni kanssa, lapsi usein mukana.

Olen kertonu miehelleni tunteistani ja hän on kyllä vakuuttanut minut siitä ettei hänellä ole tarvetta minua vaihtaa. Meillä menee kaikin puolin hyvin ja riitelemme tosi harvoin mistään. Lapsemme on hänelle kaikki kaikessa ja hän on rakastaa meitä. Mutta silti itsetunto on usein raskaana ollessa koetuksella kun kiloja kertyy ja seksikään ei ole aina niin hekumallista :) Onneksi kaikki on väliaikaista..

Sinun täytyy yrittää saada itsetuntosi kuntoon, koska jos tarvitset miehen vakuuttelua että ei hän sinua jätä, se ei ole kovin hyvä merkki! Huono itsetunto varmasti heijastaa koko suhteeseen ainakin jollain tavalla tai sitten pidemmällä ajalla. Jos ja kun hän rakastaa teitä, ole onnellinen, älä epävarma!! Ja sinähän kannat teidän yhteistä aarretta. Tiedän, että raskaana ollessa ei aina hehkein olo ja ajatukset heittävät härän pyllyä, mutta panosta vähän myös tseesi ja ota itsellesi esim.hemmotelu ilta, johan vaikuttaa mieheesikin! ;) Ja mun mielestä sun mies ei ihan järkyttävästi käy baareissa, tärkeintä että ei ole alkanut väkisin keksimään jatkuvasti jotain ja huomaisit, että on ennemmin jossain muualla kuin teidän kanssanne! En ymmärrä niitä perheellisiä isiä jotka JOKA VIIKONLOPPU ovat mielummin baareissa, kun kotona.. jostain se kertoo! Meillä reilu vuoden ikäinen lapsi, mies käy max.kerran kk, mulle ok! Ollaan myös yhdessä käyty pari kertaa ja ollut ihanaa! Pidämme kiinni myös kahdenkeskeisestä ajasta, toivottavasti tekin pystytte siihen! Onnellista odotusta! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:

Suojelet mahaasi tönäsyiltä, vaikka vedät raskaana ollessas tupakkaa?Aika ristiriitasta. Eikö mieheskin puolustanu tätä sun tupakointia raskausaikana? Eräästä ketjusta vaan tuli mieleen.... Aikamoinen ristiriita, kun et pysty lastasi suojaamaan edes itseltäsi.

Yhteistyössä