H
"harmaa vaimo"
Vieras
Pakko kysyä mielipiteitä.....joku mun miehen kaverin kaveri, nainen, oli pyytänyt mun miehen facebook-kaverikseen jo monta kuukautta sitten, ja mies oli silloin pyynnön hyväksynyt. Tänään aamulla nuo sitten chattaili keskenään, mies sen mulle ihan itse kertoi. Kysyin mieheltä, tunteeko ne toisiaan, ovatko tavanneet tms, ja mies sanoi etteivät ole koskaan tavanneet eivätkä siis tunne muutakuin facebookin kautta. Minä tietysti sitten ihmettelemään tuollaista tuttavuutta.....chättäilivät mm tulevasta konsertista jonne -kas kummaa- me ollaan kaikki menossa. Viatonta ehkä, mutta kun ihmettelin tuollaista tuttavuutta --netissä tutustuu naiseen jonka kanssa sitten oikein chatissa juttelee-- niin riitahan siitä tietenkin syntyi. Sanoin, että ymmärrän kyllä jos kavereitten, naispuolisten, kanssa chattailee, se on ihan ok, mutta että tuollaisen "kaverin" jota ei ole koskaan tavannut ja joka jostain ihme syystä vain halusi mieheni facebook-kaveriksi... Ööööö. Oonko mä nyt ihan tyhmä ja sairaan mustasukkainen vai onko mulla ihan oikeesti lupa ihmetellä tollasta tuttavuutta????