Miehen ehdot parisuhteen jatkamiselle. Suostuisitteko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"1. Sä et valita lastenhoidosta enää. Mä en hoida lähtökohtasesti enempää kuin nytkään, autan toki mutta päävastuu on sulla, mä teen muutakin. Valitus loppuu ja hymyilet koska lapsilla on isä.
2. Sä et valita ajamisesta enää. Kun sä istut mun kyytiin, sä luotat siihen että mulla on tilanne hallinnassa. Apua pyydetään kun sitä tarvitaan. Huomauttelu itseasiassa lisää riskejä kun mun huomio kiinnittyy siihen liikenteen sijaan.
3. Sä et valita enää. Piste.
4. Sä tulet jatkossa elämään polvillasi mun edessä. Mikäli lapsilta kerkiät, sun aika menee mun munan imemiseen. Sä imet mun munaa aina kun mä haluan, ajasta ja paikasta riippumatta. Ilman odotusta vastapalveluksesta. Sä imet, nielet, nuolet puhtaaksi ja hymyilet sen jälkeen ja kysyt haluanko oluen. Jos sä haluat munaa, niin voit pukeutua seksikkäisiin alusvaatteisiin yms täällä kotona ollessasi, se lisännee huomattavasti todennäköisyyksiä.
5. Kun mä jaksan / suostun panemaan sua, niin sä pidät huolen siitä että sä tulet. Jos haluat jotain muutakin kuin pikaista, niin ime mun munaa ensin niin että mä tulen, anna hetki aikaa palautua ja ime se kovaksi uudelleen ja kestää huomattavasti kauemmin kun tulen. Älä syyllistä että tulen liian hitaasti tai nopeasti.
6. Peppu on jatkossa osa täysin normaalia seksielämää. Mun ei tarvitse edes erikseen kysyä, vaan saan käyttää omaa harkintaa. Sun on mun ja mä saan tulla sinne koska ja miten haluan.
7. Sen lisäksi että sä tulet imemään mun munaa aina kun mä vihellän, sä teet niin spontaanisti myös itse. Sä hyväilet mun munaa, otat suihin ja palvot sitä muutenkin ohi kulkiessasi, ilman odotusta vastapalveluksesta.

Jos nämä on sulle ok, niin odotan sua tänne nyt tai miten parhaiten kerkiät. Ei liene epäselvää mikä odottaa imijää."

Mitäköhän sitä tekis... ?(n):ROFLMAO::(

Ymmärrän noi kohdat johonkin pisteeseen saakka valittamisesta, ei se nyt mukavaa sekään ole miehelle aina kuulla pipatusta...nelosesta eteenpäin alkaa mennä vaatimukset aika erikoiseks. ..noi asiat kun pitäis kuitenkin olla aina molemminpuoliseen haluun perustuvaa. Toki jos joku tykkää tehdä noin mitä mies vaatii niin siitä vaan, itse en suostuis tolla tyylillä mihinkään imutteluun enkä varsinkaan anaaliseksiin...se nyt varsinkin vaatii molempien halua kokeilla ja tehdä.

Jos olisin itsekin mielisairas niin ehkä? En kyllä usko että olisin koskaan edes päätynyt lapsia tekemään tuollaisen listan kirjoittamiseen kykenevän tyypin kans...,

Kohta 1 aika paskaa. Kohta 2 aika okei. Kohta 3 -okei jos mies on ihana ja täydellinen.
Kohdat nelosesta eteenpäin.... aika hassu brovo mutta sanotaan nyt vaikka että aika paskaa nämäkin.

No, nyt oli jo sentään jotain yritystä, mutta meni vieläkin vähän liian överiksi loppua kohden, joka paljasti koko jutun. Ei siis jatkoon. (n)

Mutta sanotaan silti, että jos joku asettas irl tuollasia ehtoja, niin koittasin saada sen hoitoon mahdollisimman äkkiä. Jos se ei onnistuis, niin ottasin mukulat, häipyisin ja antasin lähimmän huoran puhelinnumeron ja käskisin jatkaa juttua sen kanssa.

Yhteistyössä